Vada na displayi

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
Slough
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 11 črc 2007 10:42

Vada na displayi

Příspěvekod Slough » 11 črc 2007 10:49

Zdravím,
jsem už 3 roky štastným vlastníkem nb Dell inspiron 9300 s displayem 17" 1920x1200 (doted bez nejmenčích problémů)
Po naskočení spořiče jsem myší spořič opět zrušil a chtěl začít pracovat a ejhle naskočila tam tmavě zelená svislá čára přes celou výšku se šířkou na jeden pixel. Při restartu se objevuje i na startovacím logu Windows, původní pozadí desktopu bylo zelené a tak se barva vygenerovala zřejmě z toho. Updateoval jsem ovladače na grafiku (GF 6800 - 256 mb) a nic, zkusím smazat okna a reinstalovat vše od základu, ale obávám se, že to nepomůže.
Poradíte?
Díky

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 11 črc 2007 13:01

Jak dlouho jel?myslím v kuse.
Nebylo tam nějaké mechanické namáhání?
Njn má 3 roky :cry:

CeCo

Příspěvekod CeCo » 11 črc 2007 13:04

Toto vyzera jedine na reklamaciu.

C

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 11 črc 2007 13:05

No pokud má ještě záruku :roll:

Atlantis
občas něco napíše
Příspěvky: 54
Registrován: 03 črc 2007 09:51

Příspěvekod Atlantis » 11 črc 2007 13:34

a dela to v BIOSu? pokud ano tak s tim asi nic nenadelas, pokud ne tak to je SW zalezitost a neco by s tim delat slo

Slough
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 11 črc 2007 10:42

:-(

Příspěvekod Slough » 11 črc 2007 13:46

Nejel dlouho, pár hodin...už jsem ho mučil více :-)
3 roky podle mě není dlouhá doba, kvalitní nb musí vydržet déle :-)navíc jsem do něj investoval slušné dolary :-)
Zkusím formát disku a test, potom se mrknu na ten bios, ale velké naděje tomu nedávam.
V záruce už bohužel není, ale i tak jsem ho kupoval v USA a dokonce si pamatuji, že jsem tehdy podepisoval, že ho ze států nevyvezu :-/

Marsus
občas něco napíše
Příspěvky: 79
Registrován: 21 čer 2007 22:07

Cital som o tom

Příspěvekod Marsus » 11 črc 2007 13:47

Som laik ale myslim, ze som niekde na forax alebo IT spravax cital, neviem si spomenut kde. A bolo tam, ze sa jedna o Dell a nejake rady ntb a myslim, ze to to je nejaka vyrobna xyba. Pisalo sa tam myslim, ze to museli uznat ako reklamacie, lebo sa spojili ix pouzivatelia na stranke Dell a zatlacili na nix. Tak kto viete jazyky, skuste fora na Dell stranke. Dufam, ze to pomoze.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 11 črc 2007 14:15

http://direct2dell.com/one2one/archive/ ... 10675.aspx

This potential issue applies to Inspiron 9200, 9300 and XPS Gen 2 models only

Takze im zavolaj. Len neviem, ako to bude s tym USA.

C

Slough
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 11 črc 2007 10:42

Solved

Příspěvekod Slough » 26 črc 2007 11:09

Tak s radostí vám můžu zdělit, že mi dnes ráno volal technik a LCD u mě doma vyměnili za 20 min. a vše šlape jak má. :-)
Velice příjemně mě překvapil postoj Dell k problému, který jak se zdá trápí více uživatelu tého řady NB. Můj je 2 roky po záruce a bylo o LCD postaráno.
Díky CECO, který mě upozornil na stráknu a přivedl na správnou stopu :-))
zdar


Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů