Zdravím,
jsem už 3 roky štastným vlastníkem nb Dell inspiron 9300 s displayem 17" 1920x1200 (doted bez nejmenčích problémů)
Po naskočení spořiče jsem myší spořič opět zrušil a chtěl začít pracovat a ejhle naskočila tam tmavě zelená svislá čára přes celou výšku se šířkou na jeden pixel. Při restartu se objevuje i na startovacím logu Windows, původní pozadí desktopu bylo zelené a tak se barva vygenerovala zřejmě z toho. Updateoval jsem ovladače na grafiku (GF 6800 - 256 mb) a nic, zkusím smazat okna a reinstalovat vše od základu, ale obávám se, že to nepomůže.
Poradíte?
Díky
Vada na displayi
:-(
Nejel dlouho, pár hodin...už jsem ho mučil více
3 roky podle mě není dlouhá doba, kvalitní nb musí vydržet déle
navíc jsem do něj investoval slušné dolary
Zkusím formát disku a test, potom se mrknu na ten bios, ale velké naděje tomu nedávam.
V záruce už bohužel není, ale i tak jsem ho kupoval v USA a dokonce si pamatuji, že jsem tehdy podepisoval, že ho ze států nevyvezu :-/

3 roky podle mě není dlouhá doba, kvalitní nb musí vydržet déle


Zkusím formát disku a test, potom se mrknu na ten bios, ale velké naděje tomu nedávam.
V záruce už bohužel není, ale i tak jsem ho kupoval v USA a dokonce si pamatuji, že jsem tehdy podepisoval, že ho ze států nevyvezu :-/
Cital som o tom
Som laik ale myslim, ze som niekde na forax alebo IT spravax cital, neviem si spomenut kde. A bolo tam, ze sa jedna o Dell a nejake rady ntb a myslim, ze to to je nejaka vyrobna xyba. Pisalo sa tam myslim, ze to museli uznat ako reklamacie, lebo sa spojili ix pouzivatelia na stranke Dell a zatlacili na nix. Tak kto viete jazyky, skuste fora na Dell stranke. Dufam, ze to pomoze.
http://direct2dell.com/one2one/archive/ ... 10675.aspx
This potential issue applies to Inspiron 9200, 9300 and XPS Gen 2 models only
Takze im zavolaj. Len neviem, ako to bude s tym USA.
C
This potential issue applies to Inspiron 9200, 9300 and XPS Gen 2 models only
Takze im zavolaj. Len neviem, ako to bude s tym USA.
C
Solved
Tak s radostí vám můžu zdělit, že mi dnes ráno volal technik a LCD u mě doma vyměnili za 20 min. a vše šlape jak má.
Velice příjemně mě překvapil postoj Dell k problému, který jak se zdá trápí více uživatelu tého řady NB. Můj je 2 roky po záruce a bylo o LCD postaráno.
Díky CECO, který mě upozornil na stráknu a přivedl na správnou stopu
)
zdar

Velice příjemně mě překvapil postoj Dell k problému, který jak se zdá trápí více uživatelu tého řady NB. Můj je 2 roky po záruce a bylo o LCD postaráno.
Díky CECO, který mě upozornil na stráknu a přivedl na správnou stopu

zdar
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů