Vypínání pc.

Veškerý hardware pro notebooky. CPU, RAM, HDD, CD, DVD, WiFi, Bluetooth, LCD ...
polo

Příspěvekod polo » 17 úno 2008 09:30

Ked som mal ja acer nikdy to nestihli rychlejsie ako za 3-tizdne(respektive my to doslo tesne pred 30 dnami reklamacie)

barbados

Příspěvekod barbados » 17 úno 2008 11:02

Tohle rikal sef servisu acer : "Více než polovina produktů je v Brně nyní servisována do druhého dne po přijetí" . Tak to mi rekni komu ho opravi do 2 dne , je tu nekdo takovy ?

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 17 úno 2008 16:02

Nikdy jsem nepochopil, co jim tam tak dlouho trvá. U FS jsou schopni ještě ten den, co NB přijmou, udělat diagnostiku a objednat díl. Ten pak dorazí další den odpoledne, oni to opraví, udělají testy a další den je možné si NB vyzvednout. Tohle je modelová situace ve spoustě NB servisů. Acer ani ASUS toho nějak nejsou schopni.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 17 úno 2008 16:03

Dřív tušim býval problém, že Acer nebyl schopen včas dodávat náhradní díly, ale to jsem myslel, že by se mohlo změnit, když si udělali vlastní servis.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

polo

Příspěvekod polo » 17 úno 2008 16:12

Ja som reklamoval svoj asus za ten rok co ho mam len raz a poslali ho spat v ten isty den ako prisile cele rklamcia trvala ani nie 5dni odkedy prisiel kurier pon a vratil sa spat(v pondelok odisiel, v piatok som ho mal uz doma)

barbados

Příspěvekod barbados » 21 úno 2008 18:54

Tak uz je to v acer servisu 15 den a nic se nedeje , na internetu se porad pise " technik provadi opravu " , vypada to ze si to bere i domu :-) . Jinak jsem tam volal a bylo mi receno ze cekaji na novy dil , zakladni desku , a to uz cekaji 14 dni . Kdo vi cim ji privezou , mozna jim ji veze kuryr na kole a to z ciny nejakou chvili trvat asi bude .... :(

onne
guru
Příspěvky: 1766
Registrován: 01 úno 2008 10:27
Bydliště: Opava

Příspěvekod onne » 21 úno 2008 19:23

Tak to je síla :lol: Začínám si promýšlet, jestli si Acer koupím nebo ne :lol: Takhle dlouho by se mi čekat při reklamaci nechtělo :roll:
ThinkPad T420

mbelas
guru
Příspěvky: 1372
Registrován: 29 říj 2006 09:04

Příspěvekod mbelas » 22 úno 2008 19:44

barbados píše:Tak uz je to v acer servisu 15 den a nic se nedeje , na internetu se porad pise " technik provadi opravu " , vypada to ze si to bere i domu :-) . Jinak jsem tam volal a bylo mi receno ze cekaji na novy dil , zakladni desku , a to uz cekaji 14 dni . Kdo vi cim ji privezou , mozna jim ji veze kuryr na kole a to z ciny nejakou chvili trvat asi bude .... :(



:D jo hochu to si pockas....i trebas 14dni a pak ti posldni 30 den poslou book opravenej...........to se mi kdysik stalo

barbados

Příspěvekod barbados » 29 úno 2008 15:02

Tak dneska rano dorazil , vymenili zakladni desku . Zena byla hodku na internetu a zase se ji to z niceho nic vyplo . Bych se z toho fakt po.ral. Uvidime pres vikend a v pondeli jede fofrem zpatky .

slovan
píše často
Příspěvky: 304
Registrován: 24 zář 2007 15:57
Bydliště: Brno

Příspěvekod slovan » 29 úno 2008 23:13

Sory, ale :lol:. Takhle to totiž dle mého názoru bude probíhat ještě 2 krát a na potřetí (dohromady po čtvrté) to doopravdy opraví, protože by ti museli vrátit peníze.
Je mi to líto, ale vítej v klubu neštastných poznamenaných servisem Acer. :(

Já reklamoval celkem 4 krát a poslední reklamace (dvojitá od prodejce k Aceru) trvala 1,5 měsíce.
Stolní Mini PC: Node 304 (MiniITX), Core i5 3470, 8GB RAM, GTX650Ti, 1TB HDD.
Notebook: Thinkpad R61 14,1", Win 8, dock

barbados

Příspěvekod barbados » 01 bře 2008 10:20

Tak je to jinak , po telefonu mi rikali ze to trva tak dlouho protoze cekaji az jim privezou zakladni desku . Ja jsem vcera nebyl doma , takze jsem ten papir videl az dneska a v nem se o vymene desky vubec nic nepise . Je tam pouze ze provedli update biosu. Nic vic .... Tak tedka nevim co si o tom mam myslet..

kodyjunior
píše často
Příspěvky: 228
Registrován: 29 led 2008 17:30

Příspěvekod kodyjunior » 03 bře 2008 22:57

Tak tohle je fakt síla, ale musím říct že to asi není jenom acer. Koupil jsem si nový HP Pavillion a taky se mi začal vypínat ale tam byl problém že se z ničeho nic vypnul a musel jsem ho dát ochladit mezi okno a pak se zas spustil, ale přitom nebyl horký. No a ted na něj čekám už 25 dní. Tak že vím jak ti je :D

barbados

Příspěvekod barbados » 11 bře 2008 17:45

tak mi dneska rano dorazil , po tydnu . Jedinou vec kterou udelali je ze vymenili HDD . Nainstaloval jsem tam system a po hodce prace hoop a zase se vypnul , po zapnuti se ukazala obvykla plocha kde se pise jakym zpusobem chci system spustit protoze minule byl spatne vypnuty . Takze jsem volal opet na servis , proc mi ho ani napodruhe neopravili , a oni na to ,ze si pro nej opet prijedou . Tentokrat jsem jim rekl, ze kdyz ho neumi opravit at si ho tam nechaji a me poslou penize .

barbados

Příspěvekod barbados » 25 bře 2008 16:52

Je normální aby se notebook prehrival protoze tam nemam nainstalovanej nejaky program ?

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 25 bře 2008 17:02

ne
XPS 1330 with LED
Camo=kamil2268


Zpět na „Hardware“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti