Stránka 1 z 1
Je možná reklamace?
Napsal: 20 kvě 2008 14:26
od DDDavid
Mám notebook HP PAVILION, koupil jsem ho v lednu v
www.atishop.cz , je na něj záruka 2roky, mám s ním následujíci problém, někdy bliká LCD a někdy přímo zhasne a myslím, že tohle by se mělo reklamovat, ale ta stránka toho obchodu
www.atishop.cz nefunguje, telefonni cisla na mobil jsou vypnuté, tak se nemám jak s nimi domluvit, řekl bych, že asi zkrachovali, je teda možné NB reklamovat nebo ne? FAKTRU a ZARUCNI LIST mám.

A pokud je možná reklamace, kam notas zanést nebo poslat? Předem děkuji za odpovědi
Napsal: 20 kvě 2008 14:34
od alfah4ns
reklamace res primo s HP. kdybys to dal prodejci, i tak by to poslal jim, akorat bys cekal o tu dobu nez to preposle dele.
Napsal: 20 kvě 2008 14:42
od DDDavid
Takže by to mělo, jít, jo? Jen ještě bych chtěl dodat, že ten NB neni určen přímo pro ČR, nemá českou klávesnici.... ale to by vadit nemělo, né? HP jako HP. A tu adresu kam to poslat najdu asi na stránkách HP, že?
Edit NeoExNET > dodržuj základní pravidla fóra, nekopíruj příspěvek nad Tvým viz. CITACE
PRAVIDLA, děkuji
Napsal: 20 kvě 2008 14:47
od CeCo
Aha - tak to vadi. Taky notas ti HP nevyreklamuje (ma to aj v zarucnych podmienkach - Paviliony cez HP renew len cez predajcu). Je to dan za nizsiu cenu.
C
Napsal: 20 kvě 2008 14:48
od alfah4ns
aha...no tak to bude mozna problem...pavilliony maji zaruku jen v krajine koupe...HP ti to mozna nevezme..
Napsal: 20 kvě 2008 15:00
od CeCo
alfahons:
Nove Paviliony maju zaruku v krajine kupy. Pokial su to remarketovane modely (ako ma DDDavid), tak tam plati zaruka pre Paviliony len u predajcu a nikde inde.
Btw, podla zakona by mal skrachovany predajca na tusim obecny urad nahlasit miesto, kde sa budu reklamacie vybavovat... Silne vsak pochybujem, ze to niekto dodrziava...
C
Napsal: 20 kvě 2008 15:07
od DDDavid
tak jsem volal přímo do HP a rikali, ze tento model lze reklamovat, je na něj vyhrazena 1roční záruka, takže to snad půjde. Zabalím ho do krabice, přidám k tomu tu FAKTURU a ZARUCNI LIST a kde mám napsat o té závadě? Normálně na PC a vytisknout to nebo je na to speciální formulář?
Napsal: 21 kvě 2008 11:54
od CeCo
Hm... to su mi novinky. Hned idem niekoho sprdnut za zle informacie.
Fakturu ani zarucak im v ziadnom pripade nepribaluj! Len kopie...
Zavada - normalne vo Worde, nezabudni vsak na rovnaky papier uviest seriove cislo, tvoju adresu, datum kupy, kde si to kupoval a pod.
C
Napsal: 21 kvě 2008 14:14
od DDDavid
dneska jsem tam volal ještě jednou a rekli mi, že notas zabalit, pridat tam ty potvrzeni o koupi a na papir napsat ten problem. A pak to odeslat k nejblizsimu autorizovanemu servisnimu partneru(pro mě v OSTRAVĚ) a ten to pošle do te opravny. Ale nevím jak to tam poslat.... já jim to pošlu jako obyčejný balík a jak oni poznaji, že je to k reklamaci? Vubec nevim jak to udelat, urcite by bylo nejlepsi do te Ostravy zajet osobně, ale nevím jak se tam dopravím. A když to tam pak bude, oni to pošlou do té opravny a pak jim to příjde zpět, šlo by se s nimi domluvit aby to poslali zpět poštou nebo bych si pro to musel přijet?

Napsal: 21 kvě 2008 14:56
od CeCo
DDDavid:
Nie je problem ze "nevies co urobit", ale ze "neviem sa rozhodnut, ktoru z variant zvolit". Oboje bude mat pre teba naklady (doprava do Ostravy/spat alebo postovne do Ostravy/spat) a je len na tebe, ako si to sam zmanazujes.
C