Stránka 1 z 2
Co se zase rozbilo?
Napsal: 21 kvě 2008 11:54
od Hologos
Ahoj, mám problém. Ntb už byl 2x na reklamaci a mám ho doma asi tak měsíc a už je zase problém.
Co mi odešlo tentokrát?
(Černá barva je nahrazena brčálově zelenou a obraz na rozích bliká. Jako kdyby obnovovací frekvence byla 10Hz)
Myslím si, že to bude potřetí display..
Díky
Napsal: 21 kvě 2008 11:58
od neoexnet
a nebo grafika..
Napsal: 21 kvě 2008 11:58
od polo
Ten displej ti predtym vymenili ?
Napsal: 21 kvě 2008 12:03
od Hologos
Poprvé ho měnili a podruhé jen výstup na display.
Jestli to je grafika, tak by mi spadlo i rozlišení ne?
Btw nahrál jsem špatnej obrázek. Musim to vyfotit :p
//EDIT
Když vypnu komp a zase zapnu, tak mi všechno, co má být černé, zobrazuje display jako zelené, takže grafika to nebude, protože ta se zapíná až s widlema ne?
Napsal: 21 kvě 2008 12:07
od polo
Mas to rozpadnute aj cez spustacie logo ASUS pripadne v BIOSE ?
Napsal: 21 kvě 2008 12:09
od kyo
bejt tebou to reklamuju, nechám si vrátit peníze a koupim si něco pořádnýho, možná je to naopak výhra

Napsal: 21 kvě 2008 12:13
od Hologos
polo píše:Mas to rozpadnute aj cez spustacie logo ASUS pripadne v BIOSE ?
Mám to rozpadlý i u loga.
To kyo: To je mi jasný

taky, když mi to přišlo z druhý reklamace, jsem si říkal, jak dlouho to bude trvat .. Ale jde o to, že tam, kde jsem si to kupoval, tak ten obchod zkrachoval.. A když budu chtít vrátit prachy, tak s tím bude asi hodně velkej problém..
Zajímá mě, jestli je to display, protože to musí bejt 3x jedna a ta samá vada..
Napsal: 21 kvě 2008 12:15
od kyo
hm tak to může bejt průser.. proto je lepší si to kupovat přes velký obchody jako CC nebo Alza. Kdyžtak napiš dotaz na českou obchodní inspekci nebo někam takhle, tam by tě měli aspoň odkázat.
a nemusí to bejt 3x stejná a ta samá vada ani 4x různá. tohle nikde není přímo zakotveno, je to jen běžná praxe. V zákoně to stojí v podstatě tak, že když kvůli reklamacím ten výrobek nemůžeš dlouhodobě používat protože byl furt v servisu tak máš právo na odstoupení od smlouvy.
Napsal: 21 kvě 2008 12:17
od polo
Ak to znamena ano, Tak tam pribal papier ze ziadas vratenie penazi, pribal ho k pocitacu pri reklamcii a nahlas im to A budes mat problem ak tak napis...
Napsal: 21 kvě 2008 12:20
od Hologos
kyo píše:hm tak to může bejt průser.. proto je lepší si to kupovat přes velký obchody jako CC nebo Alza. Kdyžtak napiš dotaz na českou obchodní inspekci nebo někam takhle, tam by tě měli aspoň odkázat.
a nemusí to bejt 3x stejná a ta samá vada ani 4x různá. tohle nikde není přímo zakotveno, je to jen běžná praxe. V zákoně to stojí v podstatě tak, že když kvůli reklamacím ten výrobek nemůžeš dlouhodobě používat protože byl furt v servisu tak máš právo na odstoupení od smlouvy.
Aha, on jsem psal asi před necelým měsícem jeden chlap a tam to nějak rozepisoval. Bylo tam právě o třech závadách.
Zase jsme o něco chytřejší.
// Edit
A když bych nechtěl vrátit peníze, ale jiný ntb za tu cenu, za kterou jsem ten ntb, co mám teď, kupoval, myslíte, že by s tím mohl být problém?
Napsal: 21 kvě 2008 12:25
od swarm
Možné závady:
1) Chyba LVDS transmitéru -> nutnost vyměnit gpu board*
2) Chyba datového kabelu do displeje -> nutnost vyměnit kabel
3) Chyba LCD panelu -> nutnost vyměnit panel
*) v případě, že je separovaný - jinak by to samozřejmě znamenalo výměnu desky, ale pochybuju, že tenhle Asus nemá grafiku ve slotu.
Napsal: 21 kvě 2008 12:36
od kyo
myslim že s výměnou za jiný kus ( nějaký aktuální v podobné cenové relaci jako stál tenhle v době nákupu ) by byl menší problém než s vracením peněz.
každopádně to bude záviset na ochotě lidí v Aceru, právníka si totiž ( hádám ) najímat nebudeš

Napsal: 21 kvě 2008 12:42
od Hologos
v Asusu

Acera nemám. Jedná se o ntb, který mám v podpisu.
Napsal: 21 kvě 2008 13:11
od Solitary
kyo: posouzeni jestli byl notebook stale v servisu a tudiz nemohl byt pouzivan je jen na cloveku, a pokud mas servis ala Acer, Asus apod. tak zapomen na to, ze je neco takoveho zajima. Obzvlast pokud delaj opletacky i kolem 3x a dost.
Napsal: 21 kvě 2008 14:16
od Hologos
Tak jsem se dozvěděl, že smlouvu mám usavřenou s prodejcem (nečekaně

) a prodejce má uzavřenou smlouvu s ASUSem (zase nečekaně). Takže jestli chci peníze, tak prý musím mít 3x stejnou závadu a nebo 4x různou. Což bych prej prošel, protože jsem jen řekl, že mám ASUS A7Tc a už řekl, že to bude zase display. No takže jestli chci prachy, tak musim přes prodejce. Pak jsem řekl variantu s výměnou za jiný ntb, ale to mi taky nemůžou dát, že to jde všechno přes prodejce.
Takže ho musim sehnat a vzít si jinej notebook. Protože prachy mu nesvěřim. Aby nedostal mojich 35 tisíc a já už je nikdy neviděl...