Stránka 1 z 2

Svetlá škvrna na displeji

Napsal: 15 zář 2012 15:35
od jarkov1
Pred približne 10-timi dňami som si za 120 eur kúpil tento tablet:
http://uk.maxell.eu/en/products/maxtab- ... pc-13.aspx

S tým, že môj má 1 Gb RAM a Android 4.0.4 ICS. Za tú cenu je to naozaj perfektne vybavený tablet so slušným spracovaním.
Všimol som si však menšiu vadu. Je to jedna svetlejšia škvrna na displeji:
http://imageshack.us/a/img195/7297/dispw.png
niečo podobné ale oveľa kontrastnejšie na telefóne:
http://cache.gawkerassets.com/assets/im ... 22a505.jpg

Osobne mi ta škvrna nevadí, keďže ju vidno len na bielom pozadí, je nevýrazná a je len jedna.
Mňa zaujíma, či to nieje predzvesť ďalších problémov s displejom, nových škvŕn alebo blížiaca sa smrť.

Otázka znie: Poslať to na reklamáciu ? Bude to uznané ? Má to zmysel alebo to nechať tak ?

Napsal: 15 zář 2012 15:55
od swarm
Ta skvrna je způsobená mechanickým poškozením, kvůli kterému je zvlněná fólie pod podsvícením (tj. světlo se tam nerozkládá rovnoměrně). Znamená to pouze jediné:

1) buď se s tím hodně třísklo

2) nebo to není tak odolný tablet, jak píšeš :)

Napsal: 15 zář 2012 16:24
od jarkov1
Píšeš "hodne třísklo", predpokladám, že pred zložením s displejom, keďže zvonku je tablet mechanicky nepoškodený.

Mal som už v rukách mnoho zariadení podobného typu, preto viem, že oproti tým sračkám, ktoré sa za tie ceny predávajú je odolný 8)

Čo odporúčaš ? Poslať na reklamáciu ? Nechcem aby sa mi vrátil ako neuznaná, zbytočne s tým bude niekto narábať a to nemám rád.
(podchladenie pri prevoze, nechanie na stole na slnku v čase obeda)

btw: Sračka = http://notebook.cz/clanky/recenze-noteb ... droid-m002

Je to len môj subjektívny názor. Dúfam, že som nikoho neurazil, ak áno, tak sa ospravedlňujem :oops:

Napsal: 15 zář 2012 18:39
od swarm
Jo, třeba tohle byla megasračka... a přesně tam se taky projevoval podobný problém... při zatlačení na zadní stranu se občas zavlnily barvy displeje... takže při silnějším zmáčknutí se mohla poškodit tahle podkladová fólie, přestože zvenku na zařízení nezůstaly žádné škody.

Napsal: 16 zář 2012 16:02
od jarkov1
O.K, vďaka za teóriu. Ale prosím poraďte, poslať to na reklamáciu ?

Napsal: 16 zář 2012 20:06
od MaTToS
Ked ti to nevadi tak si to nechaj, ak ti to vadi tak to vrat(na reklamaciu) tam kde si to kupit - Tesco ?? Tam som videl tieto "speciality" predavat .

Napsal: 16 zář 2012 20:35
od jarkov1
JJ, pokladničný blok je z Tesca :D
V súčasnosti mi to nevadí, ja len sa bojím, že ten displej bol zle vyrobený alebo, že ten tablet niekomu spadol na Zem, približne tak ako to popisoval Swarm.

Na druhej strane mám obavy, že mi to neuznajú a vráti sa mi.
To však nechcem, keďže v mnohých servisoch manipulujú s elektronikou nešetrne.
Navyše dovozca je z Maďarska, takže sa to bude servisovať ktovie kde...

Napsal: 17 zář 2012 23:33
od jarkov1
Tak som to dal na reklamáciu, uvidíme ako to dopadne.
Držte mi palce, budem Vás informovať :wink:

btw: Dúfam, že to do týždňa vybavia, lebo som si na ten Android zvykol, neprešlo ani 24 hodín a už mi veľmi chýba :cry:

Napsal: 01 říj 2012 19:49
od jarkov1
Dnes mi prišla správa, že reklamácia je vybavená.
Výsledok: "Výmena kabeláže."
...a ŠKVRNA stále na displeji ! :x
Tak som to na mieste poslal na ďalšiu reklamáciu s tým, že problém pretrváva. Keďže tablet nemá skrutky, tak sa rozoberanie podpísalo na jeho kryte ryhami.

Keby som vedel, že to takto dopadne, tak ho na reklamáciu neposielam, v každom prípade počkám si na výsledok ďalšej reklamácie :roll:

btw: Najlepšia bola reakcia informátorky na tie ryhy:
"Je to Vaše, Vy s ním narábate jemne, ale oni sú servis, ich to nieje"
A potom: "Tak sa rozhodnite, či to tak necháte, lebo teraz Vám do toho znova budú vŕtať."
"Mne to je jedno čo s tým spravia, ja chcem bezchybný výrobok !!!"

Napsal: 03 říj 2012 14:25
od javak810i
jarkov1 píše:...ja chcem bezchybný výrobok !!!"


Tak si nemáš kupovat tablet za 120eur :roll:

Napsal: 03 říj 2012 16:00
od Python.P
chce to o fous dražší, mám teď tablet za 180 USD a bez problému ;)

Napsal: 03 říj 2012 21:09
od jarkov1
To nieje chyba toho tabletu z globálneho hľadiska.
To je chyba LEN konkrétneho kusu. Občas sa aj "značkové" výrobky "svetových" výrobcov ako ipad alebo EEE Pad posielajú na reklamáciu.

Keď si pozriete špecifikácie, tak za tú cenu je to naozaj super stroj, taktiež dosah wifi a mechanické spracovanie je nad moje očakávania.

Napsal: 04 říj 2012 09:37
od roman2277
Právě proto,že je to za ty peníze super stroj,tak je to BRAK.Výstupní kontrola u těchto výrobků prakticky neexistuje.Ano i Ipad má občas reklamaci,ale tak v řádu promile.Asi tak.

Napsal: 04 říj 2012 09:52
od wern_er
btw: Pokud ti ten "tablet" poškodili v servisu (poškrábání aj.), tak to samozřejmě reklamuj taky a chtěj výměnu za perfektní kus. Servis musí za toto převzít odpovědnost, podobné kecy jako není to jejich atd. - bych jim to asi hodil na hlavu v tu chvíli :) (vlastně nehodil, já bych si nikdy něco takového asi určitě nekoupil - možná dětem na hraní, třeba na pískoviště jako rolbu :) ) nech si vrátit peníze a příště dobře zvaž, co koupíš. Nevím jak ty, ale já (např.) nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci - bývají z toho dříve či později jen vyhozené peníze ...

Napsal: 04 říj 2012 20:20
od Python.P
Roman: v řádu promile ? to chceš říct 1/100 % to nemyslíš vážně že ne ;) ?

BTW, teď mám low end tablet a není si na co stěžovat... Ale ten co má nakouslý ovoce je prostě free cool a in.