Stránka 1 z 2
grafické detaily nvidia nebo amd
Napsal: 31 bře 2014 12:49
od booner
hoj, obracím se na Vás, protože chci zjistit u kterých her rozeznáte rozdíl grafických detailů (střední nebo vysoké) pouhým okem a naopak u kterých to pouhým okem nelze rozpoznat.
předem díky za odpověd.
Já jsem nerozeznal grafické detaily u hry F.E.A.R 1 + datadisku pouhým okem s rozlišením 1024x768.
Nativní rozlišení u mého notebooku bylo 1440x900.
Napsal: 31 bře 2014 13:40
od vavroň
A chceš vědět nějaké konkrétní hry nebo celkově? Koukni na notebookcheck.net, tam si vyhledej požadovanou hru a uvidíš, jaké jsou či nejsou rozdíly v detailech. Každopádně u dnešních her poznáš rozdíly mezi low-medium-high, very high či ultra už bývá "jen" o AA, více kouře/stínů/světel atd...
Napsal: 31 bře 2014 13:46
od booner
Každopádně u dnešních her poznáš rozdíly mezi low-medium-high, very high či ultra už bývá "jen" o AA, více kouře/stínů/světel atd...
Píšeš dnešních her, ale v jakém rozmezí let?
A chceš vědět nějaké konkrétní hry nebo celkově?
konkrétní hry u kterých se špatně vidí rozdíly v grafických detailech.
Napsal: 31 bře 2014 14:22
od orgasmic
Mrkni treba na pctuning, kde mas rozebrane hry do mrte i podle detailu.
Napsal: 31 bře 2014 16:37
od vavroň
Dnešními hrami jsem myslel poslední cca 4 roky. U většiny her jde málo poznat rozdíl mezi vysokými a vyššími detaily. Potom jsou i hry (nejčastěji špatné konzolové porty jako poslední 2 díly NFS), kde jsou detaily od medium prakticky stejné. Ale jak jsem psal a píše i orgasmic, najdi si rozbor konkrétních her, kde ukazují screeny s jednotlivými detaily.
Napsal: 31 bře 2014 18:58
od booner
Pokud se jedná o 27" monitor a desktop tak ty střední až ultra detaily jdou poznat na starších hrách pod rok 2010?
Napsal: 31 bře 2014 19:31
od vavroň

Hlavně by mě zajímalo co přesně chceš vědět? Proč tě zajímají jak jdou nebo nejdou detaily poznat? Ty 4 roky jsem plácl, protože hry z doby dřívější už nemám v paměti jak moc byly nebo nebyly propracované...
Napsal: 01 dub 2014 08:31
od booner
hlavně kvůli menšímu rozlišení, kdy mi případá, že když dám detaily na max tak mi to připadá rozmázlé a nativní rozlišení u mého notebooku je 1440x900. Hry pak mají menší rozlišení než mé nativní rozlišení u mého notebooku.
Napsal: 01 dub 2014 08:56
od orgasmic
Tohle tema je na LOCK

Napsal: 01 dub 2014 10:38
od vavroň
Jestli to chápu správně, tak hraješ na nižším rozlišení než je nativní rozlišení tvého notebooku a i když dáš maximální detaily ve hře, tak je to rozmazané, je to tak? Pokud ano, tak základem pro ostrý obraz je v hrách zvolit takové rozlišení, jaké má tvůj notebook, a až potom zvyšovat detaily. Jinak to budeš mít mázlé pořád...
Napsal: 01 dub 2014 11:02
od orgasmic
Hlavne nadpis vubec nekoresponduje s otazkou autora.
Sam poradne nepromyslel na co se chce vubec zeptat.
Navic kdyby pouzil funkci hledat, tak nemusel zakladat toto tema uplne zbytecne.
Napsal: 01 dub 2014 11:40
od kubino
U většiny 3D her je grafické nastavení detailů poznat. Stíny, ambientní okluze, vyhlazování, hloubka ostrosti... to všechno se na obraze projeví. I ten starý FEAR má docela komplexní nastavení detailů, srovnání viz
http://www.tweakguides.com/FEAR_6.html
Napsal: 01 dub 2014 12:32
od booner
A jak nastavím vyšší rozlišení tedy moje nativní rozlišení 1440x900, když F.E.A.R 1 nabízí pouze rozlišení 1024x768 a nižší?
Napsal: 01 dub 2014 13:53
od kubino
FEAR ve verzi 1.08 podporuje širokoúhlý poměr stran
http://www.wsgf.org/dr/fear
i když zrovna tohle rozlišení tam uvedeno není, tak se dá ručně nastavit editací ini souboru
http://www.gamespot.com/forums/pc-mac-d ... 97/?page=1
Napsal: 02 dub 2014 08:27
od booner
A jak je to s technologiemi PhysX od Nvidia a Teselace od AMD.
Dám příklad: jsem vlastníkem grafické karty Nvidia,která podporuje Physx a chtěl bych využít technologii Teselace bez grafické karty od AMD.
Další příklad: opačný případ na technologie