Stránka 1 z 2

Chyba displeje?

Napsal: 24 říj 2007 19:00
od Olorea
Pratele, kamaradi,
potrebovala bych radu. Dneska jsem zapnula notase a vypada to ze mam displej v cudu, jednak dela "duchy" a jednak za soucasnym obrazem jakoby zustava ten predchozi, takze krome ostryho plnobarevnyho soucasnyho obrazu mam ten samej obraz slabe o kousek niz a k tomu slabe predchozi obrazovku, stalo se vam to nekomu? :?

Napsal: 24 říj 2007 20:12
od xmarek
Doporučuji zkusit notebook připojit na nějaký externí display. Dřív bych zkusil restart do BIOSu. Při startu stisknou Del nebo F2 podle typu notebooku. A sledovat jak vypadá obraz. Možná jenom blbne nějaký soft.
==============================================================
Moto: Nejhorší smrt je z vyděšení. :D

Napsal: 24 říj 2007 21:46
od mbelas
¨noo.....jinak servis, pokud mas po zaruce tak se nedoplatis....LCD notebooku te vyjde na 10 000, tj cena new booku, ale pokud ti to pujde na externim lcd dobre tak bude chyba jinde.....pokud ti bude delat duchy i na extrernim lcd tak pak je moznost ze odesla i grafika :cry: :?:

Napsal: 25 říj 2007 09:08
od xmarek
Někdy takové problémy dělá nalomený kabel z grafiky na display. Ten je při neustálém otvírání a zavíraní namáhán a jednoho dne už to nějak neustojí. Výměna toho kabelu příjde levněji. Stačí zavolat do servisu kolik stojí taková oprava. Už jsem jednou takový kabel měnil u Dellu a v servisu mi řekli že stojí 3litry. Já jsem ho sehnal po netu za pětikilo a své pomoci jsem ho vyměnil. Prostě pozáruční servis značkového notebooku žádná sranda.

Napsal: 25 říj 2007 09:09
od Olorea
notase kazdopadne v zaruce mam, to by nemel byt problem, horsi je, ze ho ted nuto potrebuju, pisu diplomku a mam docela naspech :roll:

Napsal: 25 říj 2007 09:16
od Olorea
tak v biosu to dela taky, takze v tuhle chvili uz je mi celkem jedno co je to za chybu, do servisu kazdopadne pujde :cry:
takze rovnou polozim otazku jak postupovat pri reklamaci, respektive pred ni - zalohovat veskery data to je jasny, ale co kdybych mela v notasu cirou nahodou nejakej nelegalni soft? :roll: :lol:

Napsal: 25 říj 2007 10:09
od xmarek
To si myslím, že servis neřeší. To by se museli dotazovat na legálnost software, protože do servisu asi nikdo neposílá kopie faktur software. Ve velkých firmách by dotyčná osoba co posílá notebook na reklamaci musela udělat asi velké kolečko po firmě. Stejně uvedou notebook do tovarního nastavení, tím pádem přehrají všechna data co jsou na počítači.

Napsal: 25 říj 2007 10:40
od Olorea
do tovarniho nastaveni? doprcic, to zas bude prace nez tam vsechno nakopu :cry: tak ja to tam teda poslu, ale jestli me zavrou, tak me mas na svedomi :lol:

Napsal: 25 říj 2007 11:10
od Solitary
Pokud je v haji jen displej, tak neni stoprocentne jiste ze ti neco budou delat s diskem... me kdyz menili zakladku, tak taky nezformatovali disk. Proc by to meli taky delat? Dyt to nema s chybou nic spolecneho. Tim nechci rict ze se to nemuze stat, ale neni to tak pravdepodobny

Napsal: 25 říj 2007 11:25
od Olorea
jo takze tovarni nastaveni hrozi jenom kdyz delaj neco s diskem, neni automaticky? to by bylo prima.. hlavne doufam, ze jim to nebude trvat celych tricet dni :roll:

Napsal: 25 říj 2007 12:13
od roman3
neviem aku znacku NB mas, ale zatial mam skusenosti, ze max. do dvoch tyzdnov ho mas spat (a to dokonca aj MSI, ktore sa posielalo na opravu do Holandska)... pokial mas Dell alebo HP, tak tam riesia reklamacie v priebehu par dni, u Acera mam skusenosti cca. 7-10 dni (z toho 4 dni trvala preprava z/na Slovensko)...

a co sa tyka tych nelegalnych dat, tak servisni technici maju uplne na haku co tam mas... dokonca si myslim, ze oni ten notas s tvojim diskom ani nezapinaju - supnu tam nejaky vlastny s tovarnym nastavenim, aby vylucili SW chybu...

Napsal: 25 říj 2007 12:41
od Solitary
Me trvala reklamace v podstate 5dni(a z toho jim 3dni pry trva nez jim ta deska dojde), v pondeli odpoledne (kolem 16h) sem ho prinesl, rekl co je za problem, odesel a v patek vecer kolem 17h mi volali ze si ho muzu vyzvednout... bohuzel do servisu 40km a za pul hodinu zavirali :) a ja stejne ani nemam auto, takze sem ho vyzvedl v pondeli. Takze za 7dni sem ho mel doma... ale to fakt zalezi na znacce. U Aceru neni napr. zadne prekvapeni 3tydenni reklamace... podle toho jakou maj naladu

Napsal: 25 říj 2007 12:51
od Olorea
mam asus, na dell bohuzel penizky nebyly :D
ted u sebe bohuzel nemam papiry, takze nekdy o vikendu si vyzadam odvoz na pondeli a uvidime no..
kazdopadne vsem diky :)

Napsal: 25 říj 2007 17:35
od Solitary
Pak sem prosimte napis jak dlouho ta reklamace trvala...

Napsal: 26 říj 2007 08:30
od Olorea
no asi nenapisu, jelikoz jsem ted zapnula notas a uz je to v poradku :shock: z niceho nic po dvou dnech :shock: to fakt nepochopim :shock:
---------
tak zmena, uz je zase v prdeli, takze napisu :lol: