Stránka 1 z 2

Acer sleep mode

Napsal: 02 pro 2007 17:18
od LorD_OniX
Ahoj, nedavno jsem si zakoipil Acer 5920g a zjistil jsem, ze kdyz se notebook prepne do rezimu sleep, tak ho nemuzu opetovne rozjet zpet do systemu, vzdycky jej musim natvrdo vypnout. Jestli by nekdo vi jak na to, at mi poradi. Diky moc.

Napsal: 03 pro 2007 09:19
od mbelas
:? hm.......a jaky win pouzivas ? xp/visty? nebot xp a režimy spanku a tak to jsou jen a jen problémy.....

Napsal: 16 pro 2007 20:13
od lomikar
Odinstaluj si Acer e Power management a bude to ti to chodit uplně v poho.Nastavíš si všechno ve Woknech.Já mám XP a pomohlo mi to.Leč oželel jsem nastavení výkonu procíku.

Napsal: 17 pro 2007 18:12
od David Havel
odisntalovat ePower Mangement.. to zni hezky, ale ja kdyz to naposledy (a poprve udelal) - pocitve v pridat/odebrat programy - tak mi pak ntb spadl a instaloval se znovu... taky s tim programem z podobych duvodu nejsem spokojeny, ale odinstalovavat ho znova nebudu... :cry:

Napsal: 17 pro 2007 18:21
od mbelas
:D hod tam recovery a do tovarniho nastaveni to dej a je to :D

Napsal: 05 led 2008 19:42
od lomikar
To jsem udělal taky a nepomáhá to.

Napsal: 20 led 2008 22:40
od Atlantis
nainstaluj si system ciste z CDcka windowsu- to sezen klidne nekde na netu a tak...ja to tak udelal a od aceru tam zadnej program nemam, rychlost CPU ovladam pres notebook hardware control, jas displeje pres fn+sipky a wifi a bluetooth pres "soupatka" zepredu notebooku

Napsal: 21 led 2008 14:21
od zip123
caw, ja mam xp, a rezim spanku mi funguje bez problemu (jestli vsichni myslime teda ten stav, kdy se pamet zkopci na disk)...Jen jsem se chtel zeptat, jestli to sebou prinasi nejaka rizika, protoze poc mi pak nabehne 3x rychlejc, tak ze bych to uz nikdy nevypinal klasicky ale do spanku, neudela to nic?

Napsal: 21 led 2008 14:28
od Solitary
Neudela... je to prakticky normalni vypnuti PC, akorat system se pokazde uklada na ten disk, takze se neukonci - restart ukonci system... ja uz notes ani nevypinam, pouze uspavam (ze zavru viko a konec) to se ty data ulozi jen v RAM, pokud notes pouzivas casto a kdyz ho uspavas tak je v el. siti, nevidim duvod proc ho vypinat nebo dokonce i jen hibernovat.

Napsal: 23 led 2008 20:50
od lomikar
Už se to tu psalo ale přeci.Dneska mi to v servise potvrdili že pokud to dělá i v továrním nastavení tak je to problém základní desky.Tak jen najít čas obětovtat na měsíc book. :cry:

Napsal: 25 led 2008 08:51
od mbelas
:( heh, ty desky se kazí jak na běžícím páse..... :cry: ja co mel se starsim acerem problém tak pokazde vymenili taky desku 8), no ja mel aspire 1652wlmi a u toho jak jsem ho uspal tak se neprobudil, po zapnutí začal pískat a musel se natvrdo vypnout :cry: ovldace, upgrade biosu...nic nepomohlo................až servis a 2x výměna desky :wink:

Napsal: 23 úno 2008 08:00
od lomikar
lomikar píše:Už se to tu psalo ale přeci.Dneska mi to v servise potvrdili že pokud to dělá i v továrním nastavení tak je to problém základní desky.Tak jen najít čas obětovtat na měsíc book. :cry:

Tak jsem dal book do servisu a za 5 dní byl zpátky a vyjádření je NO TROUBLE FOUND.
A problém přetrvává. . . :cry:

Napsal: 23 úno 2008 10:14
od polo
Skus este raz, a podrobne napista co ti to robi,ak nepomoze tak mozes skusit sudneho znalca na kompi...

Napsal: 23 úno 2008 19:49
od slovan
polo píše:Skus este raz, a podrobne napista co ti to robi,ak nepomoze tak mozes skusit sudneho znalca na kompi...


Souhlasím: Na 100% znovu poslat do servisu a velmi podrobně jim situaci popsat.

http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... highlight= Reklamoval jsem Acer Aspire 4920G s tím že když jsem připojil externí monitor a notebook do zásuvky, tak se na monitoru objevilo hnusné rušení.

Reklamoval jsem a notebook se po 2 dnech vrátil - "NO TROUBLE FOUND".
Naštval jsem se, reklamoval jsem u prodejce a podrobně mu to popsal. Poslal to do Aceru, po týdnu vráceno - "NO TROUBLE FOUND".

Tak jsem dotáhl monitor na prodejnu a prodejce viděl co já - rušení.
Poslal to znovu do Aceru - znovu "NO TROUBLE FOUND".

Tak jsem začal zjišťovat co může a co nesmí být na výrobku za vady. Volal jsem do SOS (sdružení ochrany spotřebitelů), ti mě pomohli spíše právnicky. Zavolal jsem na radu SOS soudnímu znalci a poreferoval problém, ten mě ujistil že žádný výrobek s video výstupem nesmí být rušený - označil to za špatné galvanické oddělení od elektrické sítě (rušení může být, ale až když je monitor do el. sítě zapojen cca 10ky metrů daleko od místa připojení notebooku).

Prodejce se mě snažil obelhat a cpal mi neoriginální adaptér (nerušící) celkem nechutným vyhržováním (Softcom Group s.r.o. http://www.softcom.cz).
Po prudění do prodejce, vyžadováním vrácení peněz, vyhrožováním soudem a polopatickým vysvětlováním zákonů (zjištěných od SOS) začal řešit věc znovu s Acerem s tím že pokud se chyba projeví, tak mi vrátí peníze. Poslali to do Aceru, ten prohnal notebook technickou revizi, která konečně zapojila notebook a monitor do galvanicky neoddělených zásuvek, dle podrobných informací, které jsem jim řekl. A práásk, peníze vráceny a to dokonce i za rozšířenou záruku :D

DOPORUČUJI - záruku s next bussines day(NBD), nebo s opravou u zákazníka (on-site), nebo možnost osobně navštívít servis a problém předvést (má např. Siemens). Jen takhle si budete jisti, že vás servis neodbyde jako odbýval mě.

Doporučuji pro přeskočení některých bodů mých reklamací rovnou volat soudnímu znalci pokud budeš mít štěstí jako já, tak rovnou i poradí, nenech se odradit a když tak zkus zavolat dalším, pokud ti nebude chtít jeden poradit po telefonu ;-). Pak až ti řekne jestli je to chyba výrobku ,nebo ne, pošli to znovu do Aceru s vysvětlením co říkal soudní znalec a vyhrožuj jim. Pokud ani potom nebudou chtít uznat chybu, tak si nech udělat ten znalecký posudek (cca 1200kč které ti pak musí vrátit).

Pokud ti neopraví notebook a nebudou chtít vrátit prachy pro opakovanou reklamaci (uznaná reklamace po neuznané reklamaci stejného problému), tak vyhrožuj soudem s tím že to máš podložené od soudního znalce -podle SOS si v takovém případě v právu a jako zákazník máš velkou šanci vyhrát.

Snad ti tohle pomůže.
každopádně soudu se snaž vyhnout...to je tak na rok...až 2 :-(

Napsal: 23 úno 2008 20:04
od polo
Ja som zazil nieco podobne a rovnako som to riesil ale az stim ze som to reklamoval 4x a potom som to dal sudnemu znalcovy-moj problem bol ale podstatne horsi moj book bol pouzitelny tak 2dni po recovery a potom sa zosipal acer vzdy aj ked som podrobne popisal co to roby sa vyhovaral na vsetko mozne ale hlavne nemozne,V predajne boli ku mne este horsi ti my priamo nadavali a urazali ma ale to az po takej 3x reklamacii ktoru som riesil cez predajnu(Napr. ked som dokazoval zosipavanie napriklad na quake 3 ci warcraft 3 my tvrdili ze take narocne hry to nemoze zvladnut -Mal som v booku ati x1600)Ked som vlastnymi testami napisal ze disk je vadny tak my servis aceru napisal ze odporuca recovery ako keby som to hned v predajni pred poslanim nespravil....
Proste hnus a otras na ktory nezabudnem...
Som rad ze uz mam iny book,mimochodom na nete aj inych forach som nasiel velmi vela podobnych pripadov desiatky...Myslim len v CR a SR