polo píše:Skus este raz, a podrobne napista co ti to robi,ak nepomoze tak mozes skusit sudneho znalca na kompi...
Souhlasím: Na 100% znovu poslat do servisu a velmi podrobně jim situaci popsat.
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... highlight= Reklamoval jsem Acer Aspire 4920G s tím že když jsem připojil externí monitor a notebook do zásuvky, tak se na monitoru objevilo hnusné rušení.
Reklamoval jsem a notebook se po 2 dnech vrátil - "NO TROUBLE FOUND".
Naštval jsem se, reklamoval jsem u prodejce a podrobně mu to popsal. Poslal to do Aceru, po týdnu vráceno - "NO TROUBLE FOUND".
Tak jsem dotáhl monitor na prodejnu a prodejce viděl co já - rušení.
Poslal to znovu do Aceru - znovu "NO TROUBLE FOUND".
Tak jsem začal zjišťovat co může a co nesmí být na výrobku za vady. Volal jsem do SOS (sdružení ochrany spotřebitelů), ti mě pomohli spíše právnicky. Zavolal jsem na radu SOS soudnímu znalci a poreferoval problém, ten mě ujistil že žádný výrobek s video výstupem nesmí být rušený - označil to za špatné galvanické oddělení od elektrické sítě (rušení může být, ale až když je monitor do el. sítě zapojen cca 10ky metrů daleko od místa připojení notebooku).
Prodejce se mě snažil obelhat a cpal mi neoriginální adaptér (nerušící) celkem nechutným vyhržováním (Softcom Group s.r.o.
http://www.softcom.cz).
Po prudění do prodejce, vyžadováním vrácení peněz, vyhrožováním soudem a polopatickým vysvětlováním zákonů (zjištěných od SOS) začal řešit věc znovu s Acerem s tím že pokud se chyba projeví, tak mi vrátí peníze. Poslali to do Aceru, ten prohnal notebook technickou revizi, která konečně zapojila notebook a monitor do galvanicky neoddělených zásuvek, dle podrobných informací, které jsem jim řekl. A práásk, peníze vráceny a to dokonce i za rozšířenou záruku
DOPORUČUJI - záruku s next bussines day(NBD), nebo s opravou u zákazníka (on-site), nebo možnost osobně navštívít servis a problém předvést (má např. Siemens). Jen takhle si budete jisti, že vás servis neodbyde jako odbýval mě.
Doporučuji pro přeskočení některých bodů mých reklamací rovnou volat
soudnímu znalci pokud budeš mít štěstí jako já, tak rovnou i poradí, nenech se odradit a když tak zkus zavolat dalším, pokud ti nebude chtít jeden poradit po telefonu
. Pak až ti řekne jestli je to chyba výrobku ,nebo ne, pošli to znovu do Aceru s vysvětlením co říkal soudní znalec a vyhrožuj jim. Pokud ani potom nebudou chtít uznat chybu, tak si nech udělat ten znalecký posudek (cca 1200kč které ti pak musí vrátit).
Pokud ti neopraví notebook a nebudou chtít vrátit prachy pro opakovanou reklamaci (uznaná reklamace po neuznané reklamaci stejného problému), tak vyhrožuj soudem s tím že to máš podložené od soudního znalce -podle SOS si v takovém případě v právu a jako zákazník máš velkou šanci vyhrát.
Snad ti tohle pomůže.
každopádně soudu se snaž vyhnout...to je tak na rok...až 2