Zdravím...
mam problém s software DropBox.exe vždy keď zapnem program a zacne synchoronizovat zložku tak mi spadne systém (Windows 7 64bit), vybehne modra obrazovka: "Boli zistené problémy a systém Windows bol ukončený, aby nedošlo k poškodeniu počítača RQL_NOT_LESS_OR_EQUALI ..." atd.
ked ho restartujem zas ide vsetko OK az kym nespustim DropBox. Skúšal som DropBox preinstalovat ale stale to iste... ziaden iny program mi to nerobí
Prosím poradte čo a ako??
Problem s app DropBox
Problem s app DropBox
Toshiba - Satellite A200 23w- T7500 2,2GHz, 2x2GB RAM, HDD 400 GB 5400rpm, ATI 2600 512 MB, 15,4" WXGA a ???min na baterku, Win 7even (Ultimate 64 Bit)
nie žiadne ine app nepouzivam, je to čudné že 4x z 5-iatich zapnutí DropBox mi spadne system. Mohlo by to byt vtom ze mam 64bit system__?? (ale zo ziadnim programom mi to nerob)
Toshiba - Satellite A200 23w- T7500 2,2GHz, 2x2GB RAM, HDD 400 GB 5400rpm, ATI 2600 512 MB, 15,4" WXGA a ???min na baterku, Win 7even (Ultimate 64 Bit)
-
- píše často
- Příspěvky: 298
- Registrován: 09 bře 2010 17:12
Zpět na „Software (nejen) pro notebooky“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů