wista business - shit jaký svět neviděl
Napsal: 27 zář 2008 16:44
Mám nový služební netebook, HP compaq6710 s OS Vista Busine. Od prvního dne zápasím s nespolehlivostí a nestabilitou systému. Notebook je poměrně výkonný ale stále vyhazuje hlášky "systém" že došlo k nestandardnímu ukončení systému a musí být kontrolován. Do včerejška jsem to trpěl, dnes se pokoušíp po absolutním fiasku obnovit systém a ejhle:
Nelze se přihlásit do systému, přesto že heslo zadám správně počítač hlásí že ne. Pouze v nouzovém režimu se zaoguji, ale obnovu neprovedu.
HELPLINE MICROSOFT: To jsem si měl nahrát... oni za to nemůžou, a poradit také neumí, ať se prý obrátím na HP !
HELLINE HP: My zodpovídáme pouze za HARDWARE, obraťte se na Microsoft, nebo na prodejce.
PRODEJCE JE T-MOBILE, ale předpokládám, že HP jim dodalo již předinstalované notebooky.... Takže zase volat HP?, NEBO Microsoft? Ať to dám do servisu, paráda a budu měsíc bez kompu. Síla. Jsem radikálním odpůrcem visty a tato situace mne ještě víc popudila. ZLATÁ XP, při první příležitosti DOWNGRADE na XP a bude po žížalkách. Proč ten výron? Abych rizšířil řady těch co vědí a mluví a nřeší problémy potichu. Pochybuju že by si někdo koupil auto a po ujetí pár kilometrů by mu odešel motor a jednotka, asi by to taky řešil, ale automobilka, která by dodávala takovéto motory by asi krachl, Proč to tedy tolerujeme? a tiše mlčíme? Proč dovolíme výrobcům rozhodovat za nás a nutit nám myšlenku, že je to pro naše dobro? ZEPTAL SE NÁS uživatelů někdo? NE. Jako obchodník bych chtěl být také v pozici kdy prodám a nějak okecám vadný produkt, a pokud je nestabilní tak je vadný....
Pokud někdo zná řešení jak se dostat do systému přes zablokovaná hesla poraďte. Předesílám, že jsem v "nouzáku" změnil hesla, vytvářel nové profily, ale po standardním startu mne visty nepustí přes uvítací obrazovku.
Nelze se přihlásit do systému, přesto že heslo zadám správně počítač hlásí že ne. Pouze v nouzovém režimu se zaoguji, ale obnovu neprovedu.
HELPLINE MICROSOFT: To jsem si měl nahrát... oni za to nemůžou, a poradit také neumí, ať se prý obrátím na HP !
HELLINE HP: My zodpovídáme pouze za HARDWARE, obraťte se na Microsoft, nebo na prodejce.
PRODEJCE JE T-MOBILE, ale předpokládám, že HP jim dodalo již předinstalované notebooky.... Takže zase volat HP?, NEBO Microsoft? Ať to dám do servisu, paráda a budu měsíc bez kompu. Síla. Jsem radikálním odpůrcem visty a tato situace mne ještě víc popudila. ZLATÁ XP, při první příležitosti DOWNGRADE na XP a bude po žížalkách. Proč ten výron? Abych rizšířil řady těch co vědí a mluví a nřeší problémy potichu. Pochybuju že by si někdo koupil auto a po ujetí pár kilometrů by mu odešel motor a jednotka, asi by to taky řešil, ale automobilka, která by dodávala takovéto motory by asi krachl, Proč to tedy tolerujeme? a tiše mlčíme? Proč dovolíme výrobcům rozhodovat za nás a nutit nám myšlenku, že je to pro naše dobro? ZEPTAL SE NÁS uživatelů někdo? NE. Jako obchodník bych chtěl být také v pozici kdy prodám a nějak okecám vadný produkt, a pokud je nestabilní tak je vadný....
Pokud někdo zná řešení jak se dostat do systému přes zablokovaná hesla poraďte. Předesílám, že jsem v "nouzáku" změnil hesla, vytvářel nové profily, ale po standardním startu mne visty nepustí přes uvítací obrazovku.