Reklamace u VBI

notebooky VBI a vše kolem nich
polo

Příspěvekod polo » 10 kvě 2009 14:16

Ziadne by Intel uz davno nieje Intel s programom VBI davno skoncil nemaju s tym uz nic spolocne.

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 10 kvě 2009 14:18

Voloda:
no pockat, intel uz davno nema s VBI nic spolecneho.
a jinak jsou to jen obycejne sasi s deskou a grafikou od asmobile, compalu, apod... do kterych at uz vbi, nebo jina "znacka" (tsbohemia a jejich barbone, apod...) vrazi nejake vnitrnosti
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Voloda
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 09 kvě 2009 20:04

aha

Příspěvekod Voloda » 10 kvě 2009 15:11

super, tak to som netusil. proc tam pak este stale to vbi maju? mi to pride teda pekne zavadejici a docela na drzku. parada, takze muzu zase hledat neco negde jinde :/ uz mne to fakt neba..

kto by mohol a mal ochotu:
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... &start=600

diki vsem

FloydPink
píše často
Příspěvky: 200
Registrován: 19 úno 2007 13:43
Bydliště: Zlín

Příspěvekod FloydPink » 24 kvě 2009 15:47

Zdravím pánové. Mám vadný disk na svém Compal FL90. Sice notebook jede, ale sem tam to v něm škrtne a bzučí takže je vadný. Chcu se optat jestli budu muset posílat celý notebook jenom kvůli výměně disku. Sériové číslo disku by měli mít napsané, a sériové číslo notebooku nepotřebují když je zaregistrovaný na vbi.cz ne?

EDIT: Tak mi konečně došel. Reklamace trvala 26 dní, vyměnili mi disk za novější typ a o pár giga větší, a taky mi dali úplně novou vypalovačku. Takže sem měl asi velké štěstí, že jsem takhle dopadl. Ale už bych do VBI nikdy nešel. Radši si připlatit trochu víc a koupit značku.
Naposledy upravil(a) FloydPink dne 04 říj 2009 23:54, celkem upraveno 1 x.
VBI FL90v1 T7300, 120GB Seagate 7200.2, 8600GT GDDR2, 4GB RAM, Windows 7 x64, Logitech V470

DRTIC=)
píše často
Příspěvky: 106
Registrován: 03 črc 2007 14:56

Příspěvekod DRTIC=) » 24 kvě 2009 21:41

ja som svoj notebook (hl90) kupoval v zero.sk a na reklamaciu som ho posielal bez disku :)

kubino
guru
Příspěvky: 812
Registrován: 15 čer 2007 19:07

Příspěvekod kubino » 25 kvě 2009 08:17

FloydPink: Nejlepší bude se zeptat přímo v Kvazaru a domluvit se s nima.
Já jsem taky reklamoval disk (vadné sektory), zkoušel jsem se domluvit na poslání jenom disku, ale trvali na celém notebooku. Prý je lepší poslat to celé. Možná by ho vzali i samotný, ale já to víc netlačil. Kontrolu disku jsem dělal utilitou od výrobce (Seagate) a když potvrdila chyby tak jsem tam notebook odvezl osobně celý. Disk mi vyměnili na počkání.
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]

montymero
občas něco napíše
Příspěvky: 21
Registrován: 20 led 2007 21:12

Příspěvekod montymero » 14 črc 2009 12:50

Zdravím,
chtěl jsem se zeptat. Po jak dlouhé době od vyplnění a odeslání reklamačního formuláře se vám ozvali (ať už mailem nebo telefonem)??
Díkec


EDIT: Tak už dojel kurýr, ale předtím mi z VBI ani nenapsali ani nezavolali ...

EDIT (24.7.2009): tak NB mi už dorazil vpořádku. Musím říct, že po přečetní tohoto fóra jssem měl docela obavy, ale musím říct, že byly neoprávněné. Reklamace proběhla hladce (až na pár drobných nedorozumnění) a hlavně rychle :-). Vymněnili mi grafiku, vyčistili PC a odeslali, co víc si přát ;-).
FL90 v.1 ATI Radeon HD 3600 256MB DDR3, 2GHz T7300, 2x 2GB RAM, 300GB HDD-7200ot., BT, WIFI

totti
občas něco napíše
Příspěvky: 65
Registrován: 03 zář 2007 18:08

Příspěvekod totti » 01 říj 2009 14:58

Tak už čekam 3 týden a poradnic. Jak jsem tam volal tak mi nic nezdelili jen at se kouknu na internet. Tak a kdo vi jak dlouho si jeste pockam a to jsem mel jen vadne repraky.

Quest
občas něco napíše
Příspěvky: 55
Registrován: 27 pro 2007 23:44

Vadná machanika

Příspěvekod Quest » 05 říj 2009 22:22

FL90v2 už mám dlouho, ale poslední půlrok nechce vůbec číst - ani CD ani DVD prostě je to tak na desetkrát vyndat a zandat mechaniku než se něco načte. To jsou vždycky minuty modlení. Kdyby občas nebylo třeba nainstalovat ovladače tak je mi to i jedno.

Má s tím někdo zkušenosti, můžu s tím na reklamaci - a když tak kam přesně se dostavit - nemůžu si dovolit být 2 měsíce bez počítače.

Gizmo_CZ
píše často
Příspěvky: 226
Registrován: 03 říj 2007 21:49
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Gizmo_CZ » 06 říj 2009 09:22

mechanika na fl90 je strašně otřepané téma! Je to ten nejhorší šmejt co jsem kdy na světe vyděl s PC! Skoro hneed jsem jí prostě vyhodil do kontejneru!

Všechny FL90 které byly přímo od výrobce měli bug v biosu této "mechaniky" který zapčíčinil 1s sekání celého NT! musel se provést flash biosu mechaniky aby se to aspoň toršku zlepšilo. Já raději koupil pionýra za 500kč a od té doby jede NT naprosto bez problémů!


mechaniku si nech vymontvat v PC poravně (aby jsi to měl pošéfované s papírem) a pošli jim jí a basta.. nereklamuješ NT ale mechaniku i tak se to dá řešit
Compal FL90 ver.1 | Intel C2D T7250 2GHz | Nvidia GeForce 8600 GT 256MB 3DM05 7163bodů | Kingston 4GB DDR2 667MHz | Samsung 250GB 7200ot. |Webkamera 2MPix ,WiFi a/b/g/-n ,BlueTooth 50m | Win 7 ultimate 64bit originál :-)

2: Asus Z50X

Quest
občas něco napíše
Příspěvky: 55
Registrován: 27 pro 2007 23:44

Příspěvekod Quest » 06 říj 2009 12:48

JJ o te chybě v biosu vím, ale u mě se naštěstí neprojevila - až teď začla stávkovat uplně. Dík za radu s vymontováním, zkusim to tak udělat. 8)

Quest
občas něco napíše
Příspěvky: 55
Registrován: 27 pro 2007 23:44

Příspěvekod Quest » 08 říj 2009 12:44

Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?

Voloda
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 09 kvě 2009 20:04

Příspěvekod Voloda » 09 říj 2009 11:19

Quest píše:Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?


co takhle si tam skusit zavolat?? ja myslim, ze by se jim i nemuselo libit, ze z toho nb budes neco vytahovat...

Gizmo_CZ
píše často
Příspěvky: 226
Registrován: 03 říj 2007 21:49
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Gizmo_CZ » 10 říj 2009 11:45

Voloda píše:
Quest píše:Ještě prosím, co všechno jim tam musím poslat s tou CD-romkou - Manuál se záručakem a sériovým číslem určitě mam, pak kdyžtak papír od teho vymontování a ještě něco po vás chtěli?


co takhle si tam skusit zavolat?? ja myslim, ze by se jim i nemuselo libit, ze z toho nb budes neco vytahovat...


to je taky pravda. nebo se na to vyprdni a kup si lepší za pětikilo
Compal FL90 ver.1 | Intel C2D T7250 2GHz | Nvidia GeForce 8600 GT 256MB 3DM05 7163bodů | Kingston 4GB DDR2 667MHz | Samsung 250GB 7200ot. |Webkamera 2MPix ,WiFi a/b/g/-n ,BlueTooth 50m | Win 7 ultimate 64bit originál :-)



2: Asus Z50X


Zpět na „notebooky VBI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů