![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Reklamace u VBI
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 17 čer 2007 08:45
- Bydliště: Banska Bystrica / Brno
- Kontaktovat uživatele:
reklamacia fl90
Takze aj ja sa podelim s mojimi skusenostami s reklamaciou FL90. Po pol roku pouzivania mi odisiel audio vystup ale kedze notebook som potreboval nevyhnutne do skoly tak som si pockal s reklamaciou na prazdniny. Pekne som to dal teda reklamovat a vratili mi to s tym ze nevedia overit ci je ten isty notebook ktory som papierovo kupoval, pretoze seriove cislo nalepene zospodu bolo uplne zosuchane. Keby som to bol tusil tak ho prelepim paskou. Co si ale pamatam, zosuchane som to mal uz asi po troch mesiacoch. Ale pevne som veril ze to cislo bude este niekde na doske zvutra alebo v BIOSe. Co cert nechcel, FL90 je co sa tochto tyka dobry "smejd" a nikde inde to teda nebolo a mam teda po zaruke, co ma kvaltine nasralo. Teraz sa uz len mozem modlit aby sa nic kritickejsie neposralo.
Tymto teda odporucam tym ktorym toto cislo este vidno, nech si ho prelepia paskou kym je cas, lebo dopadnete ako ja.![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Tymto teda odporucam tym ktorym toto cislo este vidno, nech si ho prelepia paskou kym je cas, lebo dopadnete ako ja.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Compal IFL90 v1, 15,4" WXGA (1280x800), Intel C2D T7300(2.0 GHz, 4MB cache), Kingston DDR2 4GB (667 MHZ), Seagate Momentus 500GB/7200RPM/SATA 2/16MB , Nvidia 8600GT (256 MB), wifi, BT, Windows 7 x64
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
To s isnad dělaj pr***
. Tomuhle ani nemůžu uvěřit. To si myslim, že by byla dobrá otázka na právníka. Já jsem něco podobného řešil ve sporu s autorizovaným servisem Škoda ohledně vadné baterie. Nakonec jsem ten spor po 3 měsících vyhrál. U notebooku za 10x vyšší cenu bych to teprv měl potřebu řešit.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
To je snad jejich problem, ze nemuzou overit, jestli je to stejny notebook. To zakaznika nemusi zajimat. Napr. u obleceni se taky neda poznat, jestli je to stejny kus a neznamena to, ze se obleceni neda reklamovat.
Zavolal bych do SOS, zapsal si presne jak postupovat a ridil se podle toho. Pokud tam nebude nejaka klicka, tak to k soudu nenechaji dojit.
Zavolal bych do SOS, zapsal si presne jak postupovat a ridil se podle toho. Pokud tam nebude nejaka klicka, tak to k soudu nenechaji dojit.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Problém je v tom, že oni nevědi, jestli jim s fakturou doneseš i ten konkrétní notes. Napadá mě, že fén a hodný kamarád s neojebanym štítkem by mohl vyřešit tento problém - http://myego.cz/item/reklamace-vbi-note ... a-problemyheppma píše:hrnco: Ahoj, není náhodou to číslo napsané někde v těch papírech co přišly s noťasem? Mám pocit, že jsem ho tam někde viděl.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Jo takhle... tak to nemají tedy dobře zabezpečené. Ale já jsem noťas kupoval někdy na začátku prosince 2007 a nálepky jsou dodnes neporušené a to jsem ho přenášel v batohu. Stejně je zajímavé, jak odlišné jsou názory lidí na servis. Někdo to má ani ne za týden opravené doma, něčí noťas se normálně ztratí a dalšímu to nevezmou jenom kvůli nálepky. To teda doufám, že se mi s ním nic nestane.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 17 čer 2007 08:45
- Bydliště: Banska Bystrica / Brno
- Kontaktovat uživatele:
ta nalepka sa mi zosuchala tak po cca 3-4 mesiacoch pouzivania..niekomu mozno vydrzi viac niekomu menej ale tato doba je naozaj malo. notebook pouzivam skoro stale...si v skole, vo volnom case alebo v praci stale na nom a neustale ho prenasam co sa mozno podpisalo na tak kratku dobu osuchania ... ale vzhladom na to aky to bol papierik tak sa tomu ani nedivim... zospodu mam nalepene dalsie 3 nalepky..2 z toho su kvalitne osuchane a jednej sa skoro nic nestalo... bohuzial akurat ta nalepka so seriovym cislom bola z takeho papiera jak keby som zbehol do papiernictva, kupil najlacnejsi papier a vytlacil tam cislo
Compal IFL90 v1, 15,4" WXGA (1280x800), Intel C2D T7300(2.0 GHz, 4MB cache), Kingston DDR2 4GB (667 MHZ), Seagate Momentus 500GB/7200RPM/SATA 2/16MB , Nvidia 8600GT (256 MB), wifi, BT, Windows 7 x64
Sakra, tak já teda nevím jestli mám do toho notebooku jít nebo ne. Jeden si stěžuje, druhej ne. Ale třeba u těch nových modelů, myslím Compal HL90, budou ty problémy třeba už vyřešený a tak se ty notebooky dostanou někam jinam. Četl jsem nějaký články že je vyrábí někde v garáži atd. Jenže za tu cenu/výkon koupím možná Acer, a to nevím jestli si pomůžu. Každopádně teda pečovat o spodní štítky ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Triktrak píše:Dej vědět jak jsi dopadnul, můj notebook v opravě trčí skoro tři týdny, na maily nereagují. Jejich web pro ověření reklamace píše bludy typu:
Datum přijetí reklamace: Notebook nebyl zatím ještě přijat do reklamace
přitom si ho PPL odvezla před třemy týdny.
Když jsem zavolal na jejich servisní linku tak zas nikdo kompetení nebyl přítomen a že se mi ozvou ...
Tak konečně se na webu u stavu reklamace něco změnilo
Datum přijetí reklamace: 26.08.2008
Datum vyřízení reklamace: 27.08.2008
Takže 21 dní ležel chudák na skladě (doufá že aspoň čekali na ND a že se to tam neválelo jen tak).
Jinak PPL zatím nedorazila takže happyend zatím není.
EDIT: Tak notas už je zpátky a funguje ufff.
Naposledy upravil(a) Triktrak dne 29 srp 2008 12:22, celkem upraveno 1 x.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
No tak to je fantastický. To dokazuje ten rychlý servis - všechno opravili a otestovali během jediného dne. To si myslim zaslouží pochvalu, ne? ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
uf! tak tu nálepku jsem si teď raději přelepisl izolepou! Je fakt už z cca 50% ošoupaná ale ještě jakš-takš čitelná! Díky za upozornění páč tohle by mě ani ve snu nenapadlo!!
Ovšem naízí se otázka:
Když VBI nemá pošéfovaný SN čísla není přeci poté problém se domluvit s kolegou který takový notebook má v záruce na výměnů dílů co![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ovšem naízí se otázka:
Když VBI nemá pošéfovaný SN čísla není přeci poté problém se domluvit s kolegou který takový notebook má v záruce na výměnů dílů co
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Compal FL90 ver.1 | Intel C2D T7250 2GHz | Nvidia GeForce 8600 GT 256MB 3DM05 7163bodů | Kingston 4GB DDR2 667MHz | Samsung 250GB 7200ot. |Webkamera 2MPix ,WiFi a/b/g/-n ,BlueTooth 50m | Win 7 ultimate 64bit originál
2: Asus Z50X
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2: Asus Z50X
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Gizmo_CZ píše:Když VBI nemá pošéfovaný SN čísla není přeci poté problém se domluvit s kolegou který takový notebook má v záruce na výměnů dílů co
Ano tuhle myšlenku už jsem pronesl na svym blogu ( http://myego.cz/item/reklamace-vbi-note ... a-problemy ). Časem zkusim omrknout, jak ono to s tou kontrolou vlastně je. Jestli jde fakt ale jen o štítek na spodku, tak to dává zcela nové možnosti...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů