Stránka 5 z 9

Napsal: 29 srp 2008 13:31
od Gizmo_CZ
Dobře jím potom tak! Já jsem taky "normální" uživatek a člověk který nemá rád podvody a snažím se podle toho i chovat, ale jestli jsou prodejci tak "vychcaný" a jen by rádi systém "zaplať a čau víc nás nezajiímá" tak se podle toho musí s něma zacházet taky!!

Napsal: 31 srp 2008 14:06
od dak
chci se zeptat, posilal nekdo z vas FL90ku na reklamaci kvuli vadnymu cipu na grafice (prehrivani). jak nedavno nvidie priznala ze nektery karty z 8kovy serie jsou vadny (nektery 8400 a 8600)? jestli to vymenej na funkci, nebo zas za vadnou?

nedavno jsem odesilal pritelkyni FL90ku na reklamaci - prehrivani, zamrzavani, divna klavesnice, chrastili repracky - asi mela fakt smulu na kus :? )

Napsal: 05 zář 2008 15:26
od danno
Ake doklady potrebujem mat pri uplatneni zaruky??? bude im stacit aj fotokopia blocka??

Napsal: 15 zář 2008 13:28
od dak
potrebujes nalepku se s/n na spodku NB :roll:

Napsal: 29 zář 2008 13:48
od cub
zivan píše:Over si, ze to PPL dorucilo a kdy. Aby to nelezelo nekde zapomenute ve skladu PPL a mesicni reklamacni limit ti jeste ani nezacal bezet.


Chtěl jsem se zeptat reklamační lhůta (30 dnů) začíná běžet dnem převzetí dopravce (PPL) nebo dnem, když PPl doručí notebook do servisu?

Napsal: 29 zář 2008 13:51
od Chlebovnik
Den, kdy servis přebere zásilku od PPL se počítá jako první.

Napsal: 12 říj 2008 23:26
od dak
mel bych dotaz:
kdyz se s bookem neco stane a jde na reklamaci, ma clovek pravo si zazadat o vraceni penez, nebo jsou povinni jenom opravit/vymenit. pripadne za jakych podminek a jak se VBI (kvazar micro, konkretne notebooknamiru.cz) na vraceni penez tvari
jestli s tim mate nekdo zkusenosti, diky moc

Napsal: 13 říj 2008 10:41
od HarY_cz
2 dak: o peníze můžeš žádat až v případě že se třikrát za sebou objeví stejná závada - pak můžeš odstoupit od kupní smlouvy. nebo pokud máš závadu která nejde odstranit ale na to mají zase u vbi v obchodních podmínkách poznámku že v tom případě si vyhrazují právo vyměnit ti notebook za stejný nový popřípadě lepší (tak nějak to tam mají napsáno ale nevím jestli je to podle zákona úplně ok)

2 all: já bych měl dotaz jestli už jste někdo odstupovali od kupní smlouvy kvůli nedodržení 30 denní reklamační lhůty. já mám noťas (asmboile s96s) na reklamaci už 27 dní a ještě mi od nich nepřišlo ani slovo. tak bych potřeboval jakékoliv rady nebo zkušenosti jak pak postupovat

Napsal: 13 říj 2008 11:06
od zivan
Kdyz pri treti stejne reklamaci budes chtit jen overit zavadu, nic neopravovat a odstoupit od smlouvy, tak ti nemuzou dat stejny nebo lepsi novy. Obchodni podminky nesmi omezovat prava spotrebitele, ty omezujici podminky jsou pro spotrebitele neplatne.

Nic nenapsali? Pozor na to, oni nemaji povinnost dat vedet o dokonceni opravy. To je tvuj problem. Zavolej si tam, jestli tam uz tyden nelezi notebook opraveny. Pokud nebude opraveno v limitu, tak si tam zajdi den po konci lhuty a pokud ho tam nebudou mit, tak si to nech potvrdit pisemne (pro vylouceni pozdejsich problemu) a sepis odstoupeni od smlouvy.

Napsal: 13 říj 2008 11:23
od HarY_cz
já jsem teď koukal na stránky vbi a na stav reklamace a notebook byl přijat do reklamace k dnešnímu datu (doručen do servisu byl podle ppl 17. 9.) tak jsem zvědavej jestli to stihnou. problém je že já se do prahy hned tak nedostanu abych to tam s nima mohl vyřídit

Napsal: 13 říj 2008 11:29
od zivan
Plati den doruceni PPL. Vypada to, ze na to do dneska nikdo ani nesahnul.

Napsal: 13 říj 2008 18:16
od dak
2 HarY_cz: ok dik, snad k tomu nedojde :)

Napsal: 15 říj 2008 16:21
od HarY_cz
tak noťas včera dorazil z opravy. v servisu jsou asi docela rychlíci když 13. byl přijat do reklamace :wink: ale docela jsem doufal že to nestihnou. už jsem si pomalu začínal vybírat novej :oops:

Napsal: 31 říj 2008 17:16
od Maaarty
Zdarvim vsechny,
Pred rokem jsem si zakoupil pres www.notebooknamiru.cz Compal FL90. Az do nedavna pracoval spolehlive. Asi pred dvema tydny se mi stalo, ze jsem notebook vypnul (standartnim zpusobem) a pote se mi ho jiz nepodarilo zapnout. Po stisknuti tlacitka napajeni se klasicky rozsviti diody indikujici zapnuti notebooku, jde slyset nabihani HDD, parkrat poblikne HDD LED a roztoci se asi na 3s-5s ventilator. Nicmene display zustane cerny. Notebook zrejme ani nebootoje do windows ponevadz HDD led jiz dale neblika. :cry:

Po procteni prispevku mi uplne naskakuje husi kuze, co vsechno se muze stat, aby nebyla uznana reklamace. Predpokladam ze u notebooku odesel graficky cip. Bohuzel Kvazar-mikro se nejak neobtezuji odpovidat na maily.

Notebook je jeste jeden rok v zaruce, ale momentalne se nachazim v USA a tak bude trosicku problem s reklamaci.

No jeste by ani nebylo marne si overit toto tvrzeni:
"Servis notebooků VBI - Verified by Intel zajišťuje servisní organizace Kvazar-Micro, která zároveň i hradí dopravu notebooku do servisního centra i zpět k zákazníkovi". Tak ze bych jim to poslal z USA a uhradili mi poplatky za dobravu :twisted:
Jen kdyby nekdo odpovidal na maily.

To je zatim moje zkusenost. Poznamky a komentare jsou vitany .
:wink:

Napsal: 31 říj 2008 20:11
od Michelinn
to Maaarty:
Zdravím,
stejný problém jsem měl dříve se svou HEL80. Jednoho krásného večera jsem vypnul a ráno nenaběhl obraz. Jasná závada na grafickém čipu, na kterém se projevil studený spoj (to samé jako u zmiňované FL90). Tak jsem reklamoval. Při osobním vyzvednutí se problém (přímo v Kvazaru) projevil znovu - technikovi nebylo zrovna do smíchu :D. No a na konec jsem si šel pro svůj NTB cca o týden později, převzal a zjistil, že závada nebyla opět opravena. NTB jsem úspěšně vyreklamoval (toto nebyla jediná závada, která se mi vyskytla) a nechal si vrátit celou částku. Nyní jsem si pořídil Lenovo TP T500 a jsem naprosto vysmátý a už nikdy by jsem do něčeho podobného jako VBI nešel. Kvalitativně je Lenovo o mnoho generací výše nehledě na výborné zpracování.

Nyní k reklamacím: § 622, odst. 2 obč. zák. mluví jasně :
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.

- podle ustálené judikatury jsou chápány jako závady neodstranitelné: 3 stejné závady, 4 různé - následovný postup je jasný a to odstoupení od smlouvy - vrácení peněz

- právo na odstoupení od smlouvy máte také pokud doba záruční opravy přesáhne 30 dní (resp. je chápána jako závada neodstranitelná viz. § 19 zákona o ochraně spotřebitele)

Každopádně bych se snažil zmiňovaný problém uhrát na závadu, která je neodstranitelná a brání dalšímu užívání výrobku tzn. následné odstoupení od smlouvy :)