Zdravím, tak jsem dnes reklamoval svůj notebook tady je popis závad, tak snad to dobře dopadne
- Windows XP mi začal hlásit chyby při formátování zhruba 10GB uprostřed disku, po instalaci Vist mi začal S.M.A.R.T. hlásit že je problém s diskem - že se má opravit nebo vyměnit
- dále mám problém s podsvícením displeje, spodní část je oproti ostatní hodně přesvícená - text skoro nejde přečíst - po delším vypnutí / vychladnutí se skvrny částečně ztratí
- první-pravé USB blbne - při zapojení např. flash se "viklá" a vypíná se
- pokud HW vypínač wifi/bluetooth zapnutý a lehce se ho dotknu tak se odpojí a znovu
o dalším průběhu reklamace vás sem budu psát
Reklamace VBI HEL80
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03 úno 2007 19:52
- Bydliště: Shumperk
Reklamace VBI HEL80
VBI HEL80 - Merom T7200 2.0GHz; 2GB DDR2 RAM; nVidia GeForce Go7600 256MB; 100GB 7200rpm SATA HDD; WiFi; BT
Lipov3cz3k: Mám stejný problém s USB na pravé straně, akorát s tím druhým, blíže k mechanice. Teď už mi vůbec nejede. S WiFi to mám stejný (akorát mi to nějak nevadí) a svůj disk už jsem reklamoval. Akorát ten displej mám pořád OK.
Byl jsem akorát línej s tím zajít, jelikož by to asi mohl být zdlouhavější proces. USB je totiž přidělané k desce, a pokud se tam přerušil kontakt, tak by bylo potřeba vyměnit celou desku, což v tomhle případě znamená asi celé šasi. A vzhledem k tomu, že HELy se snad už rok neprodávají, tak by s tím mohli být peripetie. Teď akorát kumuluju všechny závady, a pak jim tam ten "šrot" vysypu. Záruku mám do listopadu.
Takže jsem zvědavý na tvůj výsledek.
Byl jsem akorát línej s tím zajít, jelikož by to asi mohl být zdlouhavější proces. USB je totiž přidělané k desce, a pokud se tam přerušil kontakt, tak by bylo potřeba vyměnit celou desku, což v tomhle případě znamená asi celé šasi. A vzhledem k tomu, že HELy se snad už rok neprodávají, tak by s tím mohli být peripetie. Teď akorát kumuluju všechny závady, a pak jim tam ten "šrot" vysypu. Záruku mám do listopadu.
Takže jsem zvědavý na tvůj výsledek.
VBI Compal EL80 (15,4", 1280x800 • T7200 2,0GHz • 2GB RAM • GF go7600 256MB • 250GB, 5400ot. • Wifi, Bluetooth • Windows 7)
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
NEODPOVÍDÁM NA DOTAZY V SOUKROMÉ POŠTĚ
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03 úno 2007 19:52
- Bydliště: Shumperk
Omlouvám se že jsem nenapsal výsledek - takže notebook přivezla PPL za týden po odeslání. Dostal jsem nový displej a nový disk - místo 100G 120G, zkoušel jsem do VBI volat jetli by nešel vyměnit za ještě větší, ale bohužel v rámci reklamace ne:(
USB a vypínač wifi vyměněný nemám, ale asi to bude tím že jsem to nenapsal do webového formuláře, ale jen vytisknul na papír k notebooku (asi ho nikdo nečet). Takže to zkusím reklamovat znova až bude čas - nebude NB potřeba
USB a vypínač wifi vyměněný nemám, ale asi to bude tím že jsem to nenapsal do webového formuláře, ale jen vytisknul na papír k notebooku (asi ho nikdo nečet). Takže to zkusím reklamovat znova až bude čas - nebude NB potřeba
VBI HEL80 - Merom T7200 2.0GHz; 2GB DDR2 RAM; nVidia GeForce Go7600 256MB; 100GB 7200rpm SATA HDD; WiFi; BT
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů