Stránka 1 z 1

Reklamace VBI HEL80

Napsal: 09 črc 2008 08:26
od Lipov3cz3k
Zdravím, tak jsem dnes reklamoval svůj notebook tady je popis závad, tak snad to dobře dopadne :?

- Windows XP mi začal hlásit chyby při formátování zhruba 10GB uprostřed disku, po instalaci Vist mi začal S.M.A.R.T. hlásit že je problém s diskem - že se má opravit nebo vyměnit
- dále mám problém s podsvícením displeje, spodní část je oproti ostatní hodně přesvícená - text skoro nejde přečíst - po delším vypnutí / vychladnutí se skvrny částečně ztratí
- první-pravé USB blbne - při zapojení např. flash se "viklá" a vypíná se
- pokud HW vypínač wifi/bluetooth zapnutý a lehce se ho dotknu tak se odpojí a znovu

o dalším průběhu reklamace vás sem budu psát :)

Napsal: 09 črc 2008 20:06
od Crabik
Lipov3cz3k: Mám stejný problém s USB na pravé straně, akorát s tím druhým, blíže k mechanice. Teď už mi vůbec nejede. S WiFi to mám stejný (akorát mi to nějak nevadí) a svůj disk už jsem reklamoval. Akorát ten displej mám pořád OK. :lol:

Byl jsem akorát línej s tím zajít, jelikož by to asi mohl být zdlouhavější proces. USB je totiž přidělané k desce, a pokud se tam přerušil kontakt, tak by bylo potřeba vyměnit celou desku, což v tomhle případě znamená asi celé šasi. A vzhledem k tomu, že HELy se snad už rok neprodávají, tak by s tím mohli být peripetie. Teď akorát kumuluju všechny závady, a pak jim tam ten "šrot" vysypu. Záruku mám do listopadu.

Takže jsem zvědavý na tvůj výsledek. :wink:

Napsal: 23 črc 2008 12:35
od Crabik
pořád nic?

Napsal: 19 srp 2008 23:53
od Lipov3cz3k
Omlouvám se že jsem nenapsal výsledek - takže notebook přivezla PPL za týden po odeslání. Dostal jsem nový displej a nový disk - místo 100G 120G, zkoušel jsem do VBI volat jetli by nešel vyměnit za ještě větší, ale bohužel v rámci reklamace ne:(
USB a vypínač wifi vyměněný nemám, ale asi to bude tím že jsem to nenapsal do webového formuláře, ale jen vytisknul na papír k notebooku (asi ho nikdo nečet). Takže to zkusím reklamovat znova až bude čas - nebude NB potřeba :)