Stránka 1 z 1
Odmítají mi zaregistrovat notebook
Napsal: 03 říj 2008 17:27
od Poník
Chci si zaregistrovat notebook od VBI, což vyžaduje zadání sériového čísla. Když ho zadám, píše mi to "NENALEZENO". (A to jsem opravdu vyzkoušela všechna čísla, co jsou u noťasu přiložena.)
Proto jsem jim napsala do kontaktního formuláře... ale... nikdo se mi neozval! A to jsem je už urgovala asi třikrát a ani sebemenší odezva!
Poradí mi někdo, jak je mám donutit, aby mě aspoň nakontaktovali a projevili snahu postarat se o svého zákazníka?
//edit C: To nie je o citlivosti, ale o slusnosti.
Napsal: 03 říj 2008 21:55
od heppma
Zkus napsat, kde jsi noťas koupila, protože ne všechny noťasy jdou zaregistrovat.
Napsal: 04 říj 2008 19:23
od CeCo
Tak tak. Nie vsetky "vyzera ako VBI" su naozaj VBI
C
Napsal: 05 říj 2008 11:10
od Krevety
Mozna kdybys omezila ty vykricniky, bylo by to lepsi, dekujeme

Napsal: 05 říj 2008 11:35
od Poník
Citlivějším povahám se omlouvám za vykřičníky. Nevím, jak by bylo jim, kdyby se jim posral notebook a neměli to ani kde reklamovat.
Napsal: 05 říj 2008 12:52
od CeCo
Preco nemas kde? U predajcu predsa (a nesmie to podmienovat ziadnou registraciou).
Btw, preco si im do kelu nezavolal? Vyriesit problem mozu len oni, takze sup sup volaj predajcovi (mimochodom 2 - kde si ten notas kupoval?)
C
Napsal: 05 říj 2008 13:41
od dak
servis je pro VBI (resp. distributora KM) asi sprosty slovo. kdyz jsem pritelkyni vyrizoval reklamaci FL90ky, tak to opravili, ale na maily (a ze jich bylo) co presne opravili, v cem to bylo, co vymenili(!). nikdy nikdo neodpovedel...
kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka
Napsal: 05 říj 2008 16:30
od Michal27
Me by zajimalo, jestli by treba vratili penize..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize...
Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Napsal: 05 říj 2008 19:00
od heppma
Přesně tak, pokud se noťas nedá zaregistrovat (prodejna nejspíš není partnerem KM nebo co to je), tak reklamaci musí zařídit přímo prodejce. U VBI se s tebou v tomto případě asi bavit nebudou.
Napsal: 06 říj 2008 10:09
od skejpa
ja teda co jsem jednou urgoval VBI servis (ukazalo se ze zbytecne) tak mi na 3 maily vzdy do 2 dnu odpovedeli. registrace probehla v poradku atd atd. Jen bych doporucil telefoni kontakt. je to preci jen osobnejsi a nejde se tomu vyhnout. Pan v servisu tomu ocividne rozumnel a poradil...
Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi

Napsal: 11 říj 2008 01:36
od Unown
já sem nakupoval přímo na VBI...a tam se na konci musel vybrat mezi 3 distributory...tak sem si jednoho vybral a od něj mi to přišlo..
a teď když chcu zaregistrovat notebook,tak mi tak taky píše SN nenalezeno...tak jak to tedy bude? zatim mi nikdo neodpověděl:/
Napsal: 11 říj 2008 02:21
od skejpa
no tady taky za tebe nikdo nebude resit takovejhle specifickej problem... zavolej na VBI a res to s nima. zadna jina moznost (krome emailu) uz neni.