Jen na uvod cast textu ze stranek VBI:
'VBI linka 602 388 544 - Vše o VBI. Chcete se zeptat, poradit? VBI linka je Vám k dispozici.'
A ted k Vam.
Nechapu, co maji Vase projevy tady na foru znamenat.
Predne nerozumim tomu, jak si muzete dovolit me tady jmenovat s evidentnim pouzitim udaju ze smlouvy mezi mnou a VBI.
Ja zde narozdil od Vas nezastupuji zadnou firmu. Je to snad nejaky druh pomsty, ze jsem si dovolil kritiku?
Co me ale zarazi jeste vice je to, ze se vubec nevenujete tematu.
Rikate, ze jste se mnou stravil nejvice casu ze vsech zakazniku?
Silne o tom pochybuji, ale je to Vas nazor.
Pokud by to tak ale bylo, mam to chapat tak, ze cas vyhrazeny pro me jiz vyprsel a dal nemam narok?
Rikate, ze jsem tlacil na cenu? Opravdu? A kdo ne? Proc mate tedy zaruku nejnizsi ceny?
Rikate, ze jste mi dal spoustu nabidek nez jsem si vybral?
Zkontrolujte si odchozi postu. Dal jste mi 2, z nichz na tu druhou jsem pristoupil.
Rikate, ze vase infolinka nefunguje do 19:00, jak jsem napsal ja, ale pouze do 18:00? Jakou to ma souvislost s tim, ze jsem se na ni cely den nedovolal (a to ne kvuli tomu, ze by bylo obsazeno) a v 17:30 uz byl u vas?
Rikate, ze jste mi misto rady, kterou jsem potreboval, sdelil spoustu uzitecnych informaci o vyrobcich VBI?
No vidite, ja zil do dnesniho dne v presvedceni, ze kdyz prijdu do zelinarstvi a zeptam se, za kolik maji brambory a kdy jim prijdou banany, RADI mi na to odpovi. Jinymi slovy, prijde mi normalni, ze firma informuje sve zakazniky o svych vyrobcich. Vam asi ne, kdyz to zde prezentujete, jako ze jste mi prokazal nejakou vyjimecnou sluzbu.
Stejne jsem se na to ptal hlavne proto, abych mel aspon o neco lepsi pocit, kdyz uz jsem se k vam tahnul pres pul Prahy.
Rikate.....? Radsi uz nic nerikejte.
Vy osobne jste dle meho nazoru clovek, ktery nedokaze prijmout jakoukoli formu kritiky.
Znovu Vam pripominam, ze jsem celkove, az na tuto zkusenost servis VBI chvalil a doporucil. Ale Vy misto toho, aby jste si vzal konkretni kritiku k srdci, zacnete kopat kolem sebe, aniz byste pritomnym sdelil neco k tomu, proc infolinka funguje vyse popsanym zpusobem?
Cini Vam problemy napsat: 'Ano, o problemu vime, pracujeme na jeho odstraneni' ?
Mozna byste se misto obhajoby sve osoby na foru mel venovat spise sve praci a treba by i infolinka zacala fungovat. Za zajimavy povazuji rovnez fakt, ze zde odpovidate na me prispevky rychleji, nez jste toho byl schopen, kdyz jsem potreboval radu na icq.
Pro inspiraci si prectete prispevky k tomuto videu na YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=8Wqenn_6Sfo
Sledujte zvlaste prispevky pana Jarose, reditele pro reklamu a komunikaci ze spolecnosti Vodafone.
Takto se ma totiz dle meho nazoru chovat clovek na Vasem miste.
Doporucuji Vam, abyste si kazdy den pred spanim jeho prispevky nejmene desetkrat prepsal na papir, a to svabachem a abyste tak cinil po dobu nejmene jednoho mesice. Tento list noste vsude s sebou a ve volnych chvilich si ho nahlas predcitejte.
Na zaver dekuji vsem, kteri muj prispevek docetli az do konce a zaroven se jim omlouvam za tuto politovanihodnou debatu mezi mnou a panem Coufalem z VBI.
PS: pripominate mi svym chovanim Rimmera
A ted abych se modlil, at muj ntb nemusi do servisu...