Dobrý den,
jakou máte zkušenost s touto zárukou u značek Dell, HP a Lenovo? Jak často se stává že vám notebook na druhý pracovní den neopraví? Jsou i nějaké jiná firmy poskytující tuto záruku?
Next Business Day
2roky NBD v CR u Dell mam. Kdyz jsem byl v Dansku, tak me to trvalo asi 5 dni (1den byl svatek), nez se to opravilo, ale nebylo to cele jejich vinou.
2dny mi tvrdili, ze musim prevest tag do DK, pak sem zavolal do CR a behem a za par hodin to uz bylo bez problemu a uz zbyvalo se domluvit se mnou kdy budu moc a ja nemohl hned, takze proto vic dni. Ale dell support v CR fakt nema chybu v tomto. Udelali pro me neco ikdyz nemuseli a nic ze me nemeli.
2dny mi tvrdili, ze musim prevest tag do DK, pak sem zavolal do CR a behem a za par hodin to uz bylo bez problemu a uz zbyvalo se domluvit se mnou kdy budu moc a ja nemohl hned, takze proto vic dni. Ale dell support v CR fakt nema chybu v tomto. Udelali pro me neco ikdyz nemuseli a nic ze me nemeli.
Forget the past, the future is now, the present`s gone..
měl jsem na Dellu NBD (jestě mám, ale Dell má teď otec):
v pondělí zavoláš (myslím že nejpozději do 12 nebo 14:00, možná 16:00 fakt už nevím přesně), popíšeš problém a domluvíš se s nima kde budeš.
v úterý se ti ozve servisák a většinou problém vyřeší přímo na místě. jediný kdy to trvalo dýl, bylo v případě když jsem jim notebook dával na diagnostiku, to ho u sebe měli týden. komponenty mění kus za kus, na nic se neptají (ale pokud by fakt bylo vidět že ses v tom moooc šťoural tak se asi ptát budou)
servis pro ně dělá Getronics (nebo aspoň před rokem ještě dělal), s jeho servisákama mám nejlepší zkušenosti - naprosto vstřícní, perfektní jednání (aspoň co se týká pobočky v Ústí nad Labem)
v pondělí zavoláš (myslím že nejpozději do 12 nebo 14:00, možná 16:00 fakt už nevím přesně), popíšeš problém a domluvíš se s nima kde budeš.
v úterý se ti ozve servisák a většinou problém vyřeší přímo na místě. jediný kdy to trvalo dýl, bylo v případě když jsem jim notebook dával na diagnostiku, to ho u sebe měli týden. komponenty mění kus za kus, na nic se neptají (ale pokud by fakt bylo vidět že ses v tom moooc šťoural tak se asi ptát budou)
servis pro ně dělá Getronics (nebo aspoň před rokem ještě dělal), s jeho servisákama mám nejlepší zkušenosti - naprosto vstřícní, perfektní jednání (aspoň co se týká pobočky v Ústí nad Labem)
Apple Macbook White
Magalhao píše:Jaká je minimální doba záruky na ntb? Já myslel, že v ČR jsou to 2 roky, když si ale projíždím internetové obchody, tak se často setkávám se zárukou na 1 rok. Jak je to?
dostaneš tolik, kolik si zaplatíš... já si zaplatil na 3 roky, bratr si zaplatil na 4 roky...
DELL VOSTRO 1500
T7250 - 2,5 GB - WD3200BJKT - UltraSharp™ WSXGA+ TrueLife™ - 8600M GT - XP SP3 & Vista Business - 9 cell - VX Nano
+ external WD3200BEVT
T7250 - 2,5 GB - WD3200BJKT - UltraSharp™ WSXGA+ TrueLife™ - 8600M GT - XP SP3 & Vista Business - 9 cell - VX Nano
+ external WD3200BEVT
Magalhao píše:Jaká je minimální doba záruky na ntb? Já myslel, že v ČR jsou to 2 roky, když si ale projíždím internetové obchody, tak se často setkávám se zárukou na 1 rok. Jak je to?
rocna zaruka je bezna u notebookov od "americkych" vyrobcov - tyka sa to hlavne HP, Lenova (povodne IBM), Apple a Dell. pokial si koncovy spotrebitel tak mas zaruku 2 roky aj u tychto notebookov (zo zakona). 1 rok vacsinou plati u nas pokial je notebook kupeny na firmu (povinna 2 rocna zaruka sa na ne nevztahuje).
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 105 hostů