Mironet
Mironet je natolik zkušený a velký obchod,že si může dovolit a dovolí si zaplatit dobré právníky,většinou ani šoi nic nezmůže,pokud si chceš ušetřit peníze a nervy na soud se vykašleš. Zrušených objednávek i platných smluv ze strany zákazníka bude mnohonásobně víc než těch zrušených obchodem a pochybuju že jsou za to nějaké postihy pokud už tovar není na cestě k tobě a není nutno řešit dopravu.Nechci se zastávat obchodníků,většinou přesně vědí co dělají/i to špatné/,ale trochu tolerance by neuškodilo.V 90% popiskú na všech eshopech najdeš nějakou chybu a vše by bylo žalovatelné řekněme jako "klamání zákazníka" za účelem zbavit se tovaru za každou cenu...soud je v tomto případě vážně ztráta času
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 6
- Registrován: 03 lis 2008 12:27
-
- píše často
- Příspěvky: 265
- Registrován: 11 srp 2008 22:01
Taky souhlasim s predchozi poznamkou, hadat se a tahat se soudama kuli takovy blbosti muze jen ... proste se s tim smir, vem si kolik objednavek kazda firma musi denne resit a hlavne prodavaji za ucelem dosazeni zisku,takze je v jejich zajmu prodavat a nerusit objednavky, ale proste nekdy śe neco pos... a bohuzel na to nekdo doplati a v dnes jsi to ty. proste chci rict, ze kdyz to zrusili, tak proto asi opravdu meli vaznej duvod.. i kdyby jim nekdo nabidl treba vic.. tak uz to na trhu chodi... proste se podivej jinde a kup si to jinde...
Toshiba Qosmio F50-108
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 6
- Registrován: 03 lis 2008 12:27
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Ale no tak... jestli se tam chybou systému ten notebook objevil za 3000,-, tak o tom, že na něco on doplatil, se nedá mluvit.Castellano píše:a bohuzel na to nekdo doplati a v dnes jsi to ty.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
hmmm... a proč mu tedy posílali potvrzení objednávky?
pokud by šlo o omyl, takovou objednávku by vůbec neměli potvrzovat. nevím, jestli to bylo v mezích zákona (to bude vědět ČOIka), ale v mezích férovosti docela určitě ne.
...však si pamatujete na aféru s hypermarketama, co lákali lidi na super slevy na televize a vysavače a kdoví co... jenže jaksi do letáku nenapsali, že od každýho slevněnýho mají jen pár kousků. už nevím, jak to dopadlo a jestli z toho nějak vybruslili, ale jsou věci, co dobrý obchodník prostě nědělá.
pokud by šlo o omyl, takovou objednávku by vůbec neměli potvrzovat. nevím, jestli to bylo v mezích zákona (to bude vědět ČOIka), ale v mezích férovosti docela určitě ne.
...však si pamatujete na aféru s hypermarketama, co lákali lidi na super slevy na televize a vysavače a kdoví co... jenže jaksi do letáku nenapsali, že od každýho slevněnýho mají jen pár kousků. už nevím, jak to dopadlo a jestli z toho nějak vybruslili, ale jsou věci, co dobrý obchodník prostě nědělá.
Mironet
No je to komplikované - chyba se stala jednoznačně na straně prodejce, co k tomu říct, žrjmě se nějaký člověk co vyřizuje objednávky uklik, nebo udělal jinou chybu, kominikace vázla a je z toho průšvih.
Mně by zajímalo, jak s tebou přesně komunikovali ten problém?Měli snahu řešit situaci? nabídli ti jiné řešení? omluvili se a vysvětlili proč? Jeslti ano, tak je to sice blbé, ale nežijeme v ideální světě, chyby se stávají. Soudem bych to řešila opravdu jenom v případě arogantního přístupu, absence omluvy a absence snahy jakkoliv tuto situaci řešit.
Já sama mám s Mironetem jenom ty nejlepší zkušenosti...takže mě to překvapuje...
Mně by zajímalo, jak s tebou přesně komunikovali ten problém?Měli snahu řešit situaci? nabídli ti jiné řešení? omluvili se a vysvětlili proč? Jeslti ano, tak je to sice blbé, ale nežijeme v ideální světě, chyby se stávají. Soudem bych to řešila opravdu jenom v případě arogantního přístupu, absence omluvy a absence snahy jakkoliv tuto situaci řešit.
Já sama mám s Mironetem jenom ty nejlepší zkušenosti...takže mě to překvapuje...
For the Horde! - ale s rezervou, Alíci jsou taky lidi (kéž by si to oni mysleli o nás)
COI
Na COI jsem to samozřejmě zaslal, mají 30 dnů na vyjádření.
Komunikace nebyla žádná, oznámili mi akorát že mi objednávku smažou a nic víc, když jsem tam byl osobně tak mě řekli že mi k tomu nic víc nesděli ať se obrátím na nějakou jejich linku důvěry. Až doted jsem měl s mironetem taky poměrně solidní zkušenosti, třeba v případě že jsem tam byl reklamovat Flash disk tak mi ho okamžitě vyměnili za jiný a vůbec se se mnou nedohadovali, zcela v pohodě. Já jsem poměrně rozumný člověk a při rozumné formě komunikace jsem schopen akceptovat případnou cizí chybu a jeho návrh na řešení bohužel v tomto případě mironet zvolil způsob řešení který nehodlám akceptovat. A jen musím poznamenat že oni sami žádnou chybu v nějakém zadání ceny nepřiznávají....celkově je jejich přístup zcela arogantní.
Komunikace nebyla žádná, oznámili mi akorát že mi objednávku smažou a nic víc, když jsem tam byl osobně tak mě řekli že mi k tomu nic víc nesděli ať se obrátím na nějakou jejich linku důvěry. Až doted jsem měl s mironetem taky poměrně solidní zkušenosti, třeba v případě že jsem tam byl reklamovat Flash disk tak mi ho okamžitě vyměnili za jiný a vůbec se se mnou nedohadovali, zcela v pohodě. Já jsem poměrně rozumný člověk a při rozumné formě komunikace jsem schopen akceptovat případnou cizí chybu a jeho návrh na řešení bohužel v tomto případě mironet zvolil způsob řešení který nehodlám akceptovat. A jen musím poznamenat že oni sami žádnou chybu v nějakém zadání ceny nepřiznávají....celkově je jejich přístup zcela arogantní.
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů