Mironet

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 06 lis 2008 06:01

Mironet je natolik zkušený a velký obchod,že si může dovolit a dovolí si zaplatit dobré právníky,většinou ani šoi nic nezmůže,pokud si chceš ušetřit peníze a nervy na soud se vykašleš. Zrušených objednávek i platných smluv ze strany zákazníka bude mnohonásobně víc než těch zrušených obchodem a pochybuju že jsou za to nějaké postihy pokud už tovar není na cestě k tobě a není nutno řešit dopravu.Nechci se zastávat obchodníků,většinou přesně vědí co dělají/i to špatné/,ale trochu tolerance by neuškodilo.V 90% popiskú na všech eshopech najdeš nějakou chybu a vše by bylo žalovatelné řekněme jako "klamání zákazníka" za účelem zbavit se tovaru za každou cenu...soud je v tomto případě vážně ztráta času
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

stranger.cz
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 03 lis 2008 12:27

Příspěvekod stranger.cz » 06 lis 2008 06:53

HonzaStrnad: Je mi úplně jasný co ty si za typ zákazníka, občas se v obchodě s nima setkám a sou to ty největší šaškové co člověk může poznat. Řešej kraviny, hlavně se chtěj hádat že oni maj pravdu a že obchod nemá ideální politiku, chtěj si zavolat vedoucího a bla bla

honzastrnad

Re: stranger.cz

Příspěvekod honzastrnad » 06 lis 2008 09:31

Že by někdo z mironetu? Zdravím...

Castellano
píše často
Příspěvky: 265
Registrován: 11 srp 2008 22:01

Příspěvekod Castellano » 06 lis 2008 20:10

Taky souhlasim s predchozi poznamkou, hadat se a tahat se soudama kuli takovy blbosti muze jen ... proste se s tim smir, vem si kolik objednavek kazda firma musi denne resit a hlavne prodavaji za ucelem dosazeni zisku,takze je v jejich zajmu prodavat a nerusit objednavky, ale proste nekdy śe neco pos... a bohuzel na to nekdo doplati a v dnes jsi to ty. proste chci rict, ze kdyz to zrusili, tak proto asi opravdu meli vaznej duvod.. i kdyby jim nekdo nabidl treba vic.. tak uz to na trhu chodi... proste se podivej jinde a kup si to jinde...
Toshiba Qosmio F50-108

stranger.cz
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 03 lis 2008 12:27

Příspěvekod stranger.cz » 06 lis 2008 20:13

Honzastrnad:

Z Electroworldu :)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 06 lis 2008 20:16

Castellano píše:a bohuzel na to nekdo doplati a v dnes jsi to ty.
Ale no tak... jestli se tam chybou systému ten notebook objevil za 3000,-, tak o tom, že na něco on doplatil, se nedá mluvit.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

Příspěvekod entropy » 06 lis 2008 21:05

hmmm... a proč mu tedy posílali potvrzení objednávky? :roll:

pokud by šlo o omyl, takovou objednávku by vůbec neměli potvrzovat. nevím, jestli to bylo v mezích zákona (to bude vědět ČOIka), ale v mezích férovosti docela určitě ne.

...však si pamatujete na aféru s hypermarketama, co lákali lidi na super slevy na televize a vysavače a kdoví co... jenže jaksi do letáku nenapsali, že od každýho slevněnýho mají jen pár kousků. už nevím, jak to dopadlo a jestli z toho nějak vybruslili, ale jsou věci, co dobrý obchodník prostě nědělá.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 07 lis 2008 08:54

Este raz - COI.

C

Milwa
občas něco napíše
Příspěvky: 46
Registrován: 27 srp 2008 12:35

Mironet

Příspěvekod Milwa » 07 lis 2008 09:22

No je to komplikované - chyba se stala jednoznačně na straně prodejce, co k tomu říct, žrjmě se nějaký člověk co vyřizuje objednávky uklik, nebo udělal jinou chybu, kominikace vázla a je z toho průšvih.
Mně by zajímalo, jak s tebou přesně komunikovali ten problém?Měli snahu řešit situaci? nabídli ti jiné řešení? omluvili se a vysvětlili proč? Jeslti ano, tak je to sice blbé, ale nežijeme v ideální světě, chyby se stávají. Soudem bych to řešila opravdu jenom v případě arogantního přístupu, absence omluvy a absence snahy jakkoliv tuto situaci řešit.
Já sama mám s Mironetem jenom ty nejlepší zkušenosti...takže mě to překvapuje...
For the Horde! - ale s rezervou, Alíci jsou taky lidi (kéž by si to oni mysleli o nás)

honzastrnad

COI

Příspěvekod honzastrnad » 07 lis 2008 10:59

Na COI jsem to samozřejmě zaslal, mají 30 dnů na vyjádření.

Komunikace nebyla žádná, oznámili mi akorát že mi objednávku smažou a nic víc, když jsem tam byl osobně tak mě řekli že mi k tomu nic víc nesděli ať se obrátím na nějakou jejich linku důvěry. Až doted jsem měl s mironetem taky poměrně solidní zkušenosti, třeba v případě že jsem tam byl reklamovat Flash disk tak mi ho okamžitě vyměnili za jiný a vůbec se se mnou nedohadovali, zcela v pohodě. Já jsem poměrně rozumný člověk a při rozumné formě komunikace jsem schopen akceptovat případnou cizí chybu a jeho návrh na řešení bohužel v tomto případě mironet zvolil způsob řešení který nehodlám akceptovat. A jen musím poznamenat že oni sami žádnou chybu v nějakém zadání ceny nepřiznávají....celkově je jejich přístup zcela arogantní.


Zpět na „Jaký vybrat notebook“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů