koupě notebooku

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 11 kvě 2009 20:21

vadi kdyz jsem jen zazadal o part number???

CeCo

Příspěvekod CeCo » 11 kvě 2009 20:33

Ano, vadi.

C

Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 11 kvě 2009 21:04

tak ja jsem pani napsal aby mi vyfotila part-number, takyja myslim, ze pod part number bude hend serial-number a to snad taky vyfoti :-D

Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 11 kvě 2009 21:31

takze myslite, je to dobrou koupe?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 11 kvě 2009 22:17

Uvidime podla P/N.
Preco to vlastne ta pani predava? Aby tam nebol nejaky bug...

C

Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 12 kvě 2009 19:26

Takze uz mi pani poslala Part number i serial number, kde mam tedka zkontrolovat tu zaruku ?

Jeremi
občas něco napíše
Příspěvky: 95
Registrován: 13 dub 2009 23:26

Příspěvekod Jeremi » 12 kvě 2009 19:35

Sony Vaio VGN-FW11L

Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 12 kvě 2009 19:49

Takze mi vyslo toto Serial Number 2CE842MGMV
Product Number FY595AW
Product Description E8530wVT9400H5X25GIBNNN20Qe ALL
Date of Warranty Check 12 May 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Warranty Type Base Warranty

Wty: HP HW Maintenance Offsite Support
Status Active
Start Date 24 Oct 2008
End Date 22 Nov 2011
Service Level Std Office Hrs Std Office Days , Std Office Hrs Std Office Days , Global Coverage , Standard Material Handling , Standard Parts Logistics , Customer delivers to RepairCtr , No Usage Limitation , Customer Pickup at RepairCtr , 5 Business Days Turn-Around
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Offsite Support & Materials


Wty: HP Support for Initial Setup
Status Expired
Start Date 24 Oct 2008
End Date 20 Feb 2009
Service Level NextAvail TechResource Remote , Std Office Hrs Std Office Days , 2 Hr Remote Response , Unlimited Named Callers
Deliverables Initial Setup Assistance


--------------------------------------------------------------------------------

Warranty Type Bundled Support

HP Hardware Maintenance Onsite Support
Status Active
Start Date 24 Oct 2008
End Date 22 Nov 2011
Service Level NextAvail TechResource Onsite , No Specified Repair Time , Country Coverage , Next Cov Day Onsite Response , NextAvail TechResource Remote , No Restoration , Std Office Hrs Std Office Days , Standard Parts Logistics , No Special Coverage , Standard Access to ITRC (HW) , No Usage Limitation , Standard Material Handling , ISEE Standard Configuration
Deliverables Hardware Problem Diagnosis
Onsite Support
Parts and Material provided

, myslim, ze to dopadlo dobre a da se nejak zjistit jestli neni kraden anebo jmeno majitele?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 12 kvě 2009 21:13

Majitela nezistis, kradnuty notas v servise (zavolaj tam; ale pripadny povodny majitel to musi ohlasit).

Inac, jedna sa o uplne prvu varku Elitebookov.

C

Spyke
píše často
Příspěvky: 255
Registrován: 29 kvě 2006 20:39

Příspěvekod Spyke » 14 kvě 2009 08:30

no ja si myslim, kdyby byl kradeny, tak by nynejsi majitelka nemela zarucni list a ani dalsi veci. a Co tim myslis , ze se jedna o prvni varku? je vtom nejaky problem?


Zpět na „Jaký vybrat notebook“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 148 hostů