Notebook MSI EX623X-078CZ

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 23 čer 2009 19:49

kompi píše:kolko mas ten ntb a nevies si opytat spat peniaze ked bol tri krat na reklamacke??


Nevím jak to máte u vás na Slovensku, ale u nás má právo na vrácení peněz má při třech stejných závadách (opakujících se), třech závadách najednou nebo při čtyřech různých (po sobě jdoucích).
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

Idaho
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 12 kvě 2009 11:28

Příspěvekod Idaho » 23 čer 2009 19:54

Myslím že se jen překouk, teprve ho posílám na třetí reklamaci a žádám zpět peníze, ale než mi je vrátěj tak to prej musí projít a uznat mi reklamaci. Možná jsem se tam špatně vyjádřil...

Bat1
občas něco napíše
Příspěvky: 37
Registrován: 28 kvě 2009 18:04

Příspěvekod Bat1 » 23 čer 2009 20:20

Reklamace jsou zdarma:Dpokud se projeví to, že dana vec byla poskozena zasahem do PC jeste kdyz byl v zaruce,tak ti reklamaci bud neuznaji a kdyz uz uznaji tak ji chteji zaplatit. Navíc, podle zákona se reklamace udává na 30dní, proto s reklamacemi nikdo nechváta a vetsinou si to nechavaji do 30dnu...a je to tak se vsim....kdyz se reklamace udela driv tak je to v pohode:) ale 30dni je normalka.
DESKTOP:
Intel Core 2 Duo E8500-3,16Ghz,4Gb Ram,ATI HD3870 512 GDDR4,1Tb WDC,500W Fotron Blue Storm 2
---------------------------------------------------
NOTEBOOK
Intel Core Duo 2,16Ghz,4Gb Ram,GeForce 9500M GS 512,250Gb HDD

Idaho
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 12 kvě 2009 11:28

Příspěvekod Idaho » 23 čer 2009 20:26

Bat1 píše:Reklamace jsou zdarma:D


Kdo říkal že se platěj?

Dargor
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 21 čer 2009 09:57

Příspěvekod Dargor » 23 čer 2009 21:02

...jen tak btw... moje zkušenost: Měl jsem stejný notebook jak pan Idaho (MSI EX600), po roce se pokazil, přišel na řadu servis, ten trval 30 dní pane Tziky ano 30 dní! Notebook přišel, za 14 dní stejná závada, opět reklamace a co čert nechtěl, opět 30 dní bez notebooku. Opět navrácen, opět závada, ze servisu se mi vrátil notebook po dalších 30 dnech s tím, že už prostě nemají další součástky (zřejmě k vůli obrovské kazivosti této značky už komponenty došli bo nevim), at žádám dobropis u prodejce -> vracení peněz. Po 4 jsem zaslal notebook, vyřízení dobropisu a vrácení peněz jim trvalo opět 30 dní. Čili jsem tyto poslední 4 měsíce ztrávil reklamací jedné MSI šumky a přežíval na 10 let starém PC. Takto si dobrý zákaznický servis rozhodně nepředstavuju... A co z tohoto příběhu vlastně plyne -> MSI NEBRAT, NEBRAT, NEBRAT!!!

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10676
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 23 čer 2009 21:48

Nedá se to takhle paušálně odsoudit.Prostě špatná výrobní řada.To samé jsem měl se značkou Asus-Měl jsem od nich 7 modelů a všechy byli alespoň jednou v servise.Nicméně jsem si minulý týden koupil opět notebook značky Asus.A vypadá to,že tento model bude OK.(všude samé pozitivní názory)Uvidíme.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Tziky
guru
Příspěvky: 1694
Registrován: 04 zář 2007 21:23

Příspěvekod Tziky » 23 čer 2009 22:07

No nevím, já jsme zatím absolutně spokojenej....co se MSI týká, moje doporučení bylo jasně psané na Lenovo......BTW zajímalo by mě z kolika IP ty cm šly....... :lol: :lol:
MSI GT735

Idaho
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 12 kvě 2009 11:28

Příspěvekod Idaho » 23 čer 2009 22:21

Máš dojem že si tady jen tak z pr**** kvákám pod dvěma nicky? :evil: Jak jsem psal, včera šel ten můj na reklamaci, tak se brzy uvidí. Vůbec sem netvrdil že lžeš nebo tak, je dost možný že se servis zlepšil nebo ho obstarává jiná společnost

Každopádně myslím že se nás víc shodne že řada EX je to šmejd :evil:

Bat1
občas něco napíše
Příspěvky: 37
Registrován: 28 kvě 2009 18:04

Příspěvekod Bat1 » 24 čer 2009 00:03

Kamarád již druhým rokem používá starší NB značky MSI a zatím je furt spokojenej. Díky tomu jsem si i tento kupoval. Nepříjde mi že je špatně stavěny,nekvalitní plasty atd.....je dost bytelný. Podle mého je to otázka zacházení ale i kusu.
DESKTOP:

Intel Core 2 Duo E8500-3,16Ghz,4Gb Ram,ATI HD3870 512 GDDR4,1Tb WDC,500W Fotron Blue Storm 2

---------------------------------------------------

NOTEBOOK

Intel Core Duo 2,16Ghz,4Gb Ram,GeForce 9500M GS 512,250Gb HDD

Dargor
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 21 čer 2009 09:57

Příspěvekod Dargor » 24 čer 2009 00:04

tak pan Tziky je nejspíš paranoidní, ale couž, dobře mu tak... jestli se servis zlepšil, tak to muselo být v posledních 14 dnech, neboť já jsem se peněz dočkal toto pondělí po absolvování toho reklamačního seriálu... čili moje zážitky jsou aktuální. A podotýkám, že pro rychlejší reklamaci jsem notebook zasílal přímo k reklamační firmě a zrychlení se stejně nekonalo... čili asi tak, už k tomu nemám co víc dodat... jo snad jen... MSI NEBRAT... hlavně EX ne

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 24 čer 2009 06:36

To Tziky:

Vsichni zname nekale praktiky servisu techto znacek....:D
Asi jste byli s tim Tvym znamym v tech 10% :wink:

Jinak zname hnusne praktiky servisu techto znacek (MSI, FS apod.)....clovek chce po 3. stejne reklamaci nebo 4. jine odstoupit od smlouvy, ale ejhle...ze servisu prijde prohlaseni, ze se jednalo o softwarovou chybu a tudiz 3. ci 4. zaruku neuznavaji :lol:
Asus ROG Strix G18

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 24 čer 2009 09:01

to jsou asi taky ojedinělé případy,tvrdit o něčem že to byla softová chyba a napsat to na papír a podepsat,si nedovolí zrovna každý. Taky mužeš poslat notes do servisu bez HDD,to by se pak softwarová chyba "vyráběla" těžko
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 24 čer 2009 10:17

To Gogo:

To si muze dovolit tak majitel IBM-Lenovo. Co vim, tak vetsina notebooku ma nejakou pecet a navic v zarucnich podminkach byva uvedeno, ze notebook se reklamuje s puvodnim hardware...a ne, ze si vyndas HDD 8)
Asus ROG Strix G18

Idaho
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 12 kvě 2009 11:28

Příspěvekod Idaho » 24 čer 2009 10:35

Však já čekám že si něco vymyslí...

Jinak, abych to ujasnil, znám víc lidí s MSI který jsou stejně jako já přesvědčení že je to šmejd, ale všichni mají notebook z té serie EX, tudíž nevím jak na tom jsou ostatní série, za to vím že servis je pravděpodobně klasický 30dní-a-ani-korunu-od-nás-nedostaneš-hajzle

Takže Lubica M - doporučuji vybrat jiný notebook, doporučovat by asi měli jiní, ale myslím si že acer travelmate odkaz by mohl být dostatečný, co vím tak je i hodně odolný a jestli jsem to pochopil, potřebujete to na práci,tak oceníte i vcelku rychlý servis na mironet.cz (opravdu to prý zvládají do týdne)
Navíc bych doporučoval připlatit a koupit externí harddisk na který by jste si mohla pohodlně ukládat zálohy a v případě problému s notebookem, s nimi i pracovat na jiném počítači..

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 24 čer 2009 10:40

v servisu Acer taky nemáš problém domluvit si odsun notebooku bez HDD,pokud se jej reklamace přímo netýká :?
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno


Zpět na „Jaký vybrat notebook“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti