Python.P píše:Nejblbější ze všech blbých nápadů je ten tvůj blábol tady, bez urážky.
Záruční plomby jsou blbost ! Pokud ti nic neponičíš tak záruka běží dál. To bych musel notebook posílat každý 3 měsíce do servisu na vyčištění za nelidské peníze... To bych si nemohl vyměnit HDD, SSD, RAM, WiFi, atd.
U Lenova jsou to díly které se značí FRU co a jak si najdeš už sám
Tak jestli myslíš, že ty plomby jsou tam jen tak pro srandu. Eshopy se na takovéto věci velmi rádí vymlouvají, neodborná manipulace je snad 2 nejčastější výmluva hned po nalezené vlhkosti.
Osobně bych to neriskoval, ale podle gusta
.
Že to někomu 100 prošlo neznamená že to projde po 101.
Pracuji sice v jiným oboru, ale pokud u elektrotechniky, která jde na servis a chtějí to udat na záruku nalezneme že se v tom někdo hrabal v a je možnost že to neodborným zásahem mohl poškodit, neodborná manipulace a čau pipi, hrádí si to sám. To samé, když máme opravit věc co je v záruce a nemáme smlouvu s danou značkou o záručních opravách, mohli by se vymluvit, že nemáme certifikáty a neprodloužit záruku po opravě, proto toto neděláme atd.
Všechno musí být doloženo servisem. Apropo včetně vlastního sestavování PC. Když si někdo koupí komponenty, správně by si měl pozvat servisáka aby mu to zapojil. Můžou po něm posleze při reklamaci příkladně GPU požadovat doklad o zapojení. Může se to stát a nemusí, záleží u jakého prodejce, jak dbá na pravidla, atd, atd.
Takže moje rada je jasná, co je v záruce do toho se nehrabe, může se tím ušetřit spousta problémů. A čím dražší zařízení je, tím snaha o neuznání záruky je větší.
EDIT: Hlavně při čištění neprofukovat kompresorem bez odlučovače oleje, pokud to někdo profukuje, to pak servisák jen šáhne na ten masnej brajgl na deskách a nemusí ani nic dál řešit.