Stránka 2 z 3

Napsal: 08 srp 2007 10:42
od swarm
Lucason píše:Mě se zamlouvá, sice vzhledově nic moc, ale v tej cenovej kategorii asi nic lepšího neseženeš.
Naopak bych řekl, že ten design je dost povedenej. Holkám se právě ten noťas dost líbí. Pro přítelkyni mi tak přijde jako ideální volba :-).

Napsal: 08 srp 2007 11:05
od Lucason
S474N píše:Lucason: obvykle kdyz vyjde novy model. Problemem je, ze vysel vetsi - XPS M1330 a co jsem se dival na konfiguraci, nejak vyrazne bych si nepomohl (spis vubec) a naopak ma jeste min USB nez muj.

Nepreji to nikomu, ale prave v servise clovek pozna, co si koupil za znacku. Nejvetsi pruser je ACER, ktery se z Prahy prestehoval do Brna a to jsou potom reklamace na minimalne tyden. Ja si nedovedu predstavit byt tyden bez notebooku, ty ano? Jinak u DELLu je prave i pro bezne uzivatele automaticky NBD neboli Next business day, tzn. druhy den ti prijede pikolik na zadanou adresu a provede opravu notebooku. Pokud nejde opravit, jeste ten den zaridi novy notebook (obvykle spise nahradni dily, ze kterych ho slozi :twisted: ). A potom at me nekdo tvrdi, ze je DELL drahej. Samozrejme kdo chce, muze si priplatit CR - complet care a to mas potom i zaruku na to, ze si do nej vylijes vodu nebo ze ho prejedes autem.


Slyšim tady na Acera všude špínu, ale na druhou stranu šefík od nich má už asi 4. a poho. I když ho utopil tak mu ho vyreklamovali, daj mu na dobu reklamace novej atd..ale teda on ho nereklamuje přímo u Acera ale má svýho dodavatele. Nevim, čim dýl chodim sem na forum tim větší mam pocit že je nákup a provoz notesu o štěstí.

Jestli to má Dell takhle tak je to supr. Já musim prostě notes vzít a odvest ho do servisního střediska do Prahy, kdyby se něco stalo, ale myslim že je tam i možnost opravy u uživatele a vypůjčení jinýho, ale u UMAXu za prachy, ale nevim jestli to bude symbolická částka bo neuvěřitelná pálka.
Ale zase pokud se mi notes rozbije softwarově, tak si ho spravim sám a pokud pude o hardware, tak stejně musí do servisu, takže pro mě by tohle dojíždění domů nemělo smysl, ale pokud to takhle OPRAVDU pro všechny s Dellem funguje, tak pro spoustu lidí stojí za to si za něj připlatit..

A jestli je reklamace do tejdne, tak to smekam.. :D sice nevim jak je to u ostatních notesů bo jak to bude u mě, ale když sem kdekoliv cokoliv reklamoval tak to bylo i přez měsíc.

Napsal: 08 srp 2007 12:20
od S474N
swarm: jo jo, vsak uz jsem ji ho taky objednal 8)

Lucason: o tom zapujceni jineho si nech zdat a priprav se za navstevu technika doma vylepit peknou paletu :D

Ver tomu, ze u DELLu to takto OPRAVDU funguje. Ja to vyzkousel treba i na odrene klavesnici a vsechno v richtiku.

Ten tyden u ACERu jsem bral nejnizsi mozny termin, je jasne, ze realne to spise bude 14 dni az mesic. Jo a poskrabane klavesnice urcite neresi, ale rovnou te fuckuji (byvalka s tim mela problem).

Napsal: 08 srp 2007 12:44
od Ghost
Lucason píše:pokud to takhle OPRAVDU pro všechny s Dellem funguje, tak pro spoustu lidí stojí za to si za něj připlatit..

ano u nas pre vsetkych. pre radu vostro, latitude a precision je next business day zaruka vzdy v zaklade.

co sa tyka inspironu tak v zahranici je v zaklade collect&return ale co viem tak u nas su inspirony s NBD v zaklade (a asi o cenu tej zaruky drahsie ako napr. v rakusku). neviem ci sa vobec daju bez NBD objednat.

inak rok zaruky NBD u dell imho stoji v porovnani s celkovou cenou notebooku pomerne smiesny peniaz. 3rocna NBD zaruka vyde na nejakych 1800 korun (cca 600 korun na rok). k tomu sa da este priplatit complete care za 900 korun na rok.

Napsal: 08 srp 2007 15:21
od Lucason
S474N píše:Lucason: o tom zapujceni jineho si nech zdat a priprav se za navstevu technika doma vylepit peknou paletu :D


- ja spoleham na to že mi nezklame.. :) a když, tak technika určitě volat nebudu, si ho hezky sám odvezu do servisu.

Napsal: 08 srp 2007 18:23
od S474N
Lucason: jenze ani tam ti to neudelaji na pockani, takze to mas 2x 150 km + ztraceny cas jedna cesta a potom jeste jednou 2x 150 km + ztraceny cas za druhou cestu. Nevim jak ty, ale tohle by me osobne pomerne sralo :D

Napsal: 08 srp 2007 21:32
od Lukes
S474N píše: Nejvetsi pruser je ACER, ktery se z Prahy prestehoval do Brna



Pruser jak pro koho :wink:

Napsal: 09 srp 2007 09:48
od S474N
Lukes: to samozrejme ano, ale ani osobni navsteva servisu neznamena, ze ti to opravi na pockani. A to je obecne pruser vetsiny servisu :D

Napsal: 09 srp 2007 10:57
od Lucason
S474N píše:Lucason: jenze ani tam ti to neudelaji na pockani, takze to mas 2x 150 km + ztraceny cas jedna cesta a potom jeste jednou 2x 150 km + ztraceny cas za druhou cestu. Nevim jak ty, ale tohle by me osobne pomerne sralo :D


To je mi jasný že mi to neudělaj na počkání.. :D iluze o životě už sem ztratil dávno :D
Výlet to bude samozřejmě pěknej no..tak v Pragu navšítivm pár známých.. :) Ja doufam v nejlepší servis - když s notesem do servisu nemusíš.

Napsal: 09 srp 2007 11:18
od S474N
Lucason: ono jak jsem psal to nemusi byt ani zasadni vec - takova odrena nebo osoupana klavesnice je bezna na kazdem notebooku po roce pouzivani. Pruser je, ze vetsina znacek te vyfuckuje, ze je to bezne opotrebeni (viz. osobni zkusenost s ACERem), DELL tohle neresi a meni kus za kus.

Napsal: 09 srp 2007 11:19
od maxxz
ale však to je opotřebení to není vada klávesnice, teda ve většině případů.

Napsal: 09 srp 2007 11:53
od Lucason
Souhlasim s maxxzem, to je spíš rozmazlování uživatelů a ne reklamace..

Napsal: 09 srp 2007 12:20
od S474N
maxxz: to je sice pekne, nicmene to, ze mi i tohle DELL bez kecu vyresi je dalsim plusem.

Napsal: 09 srp 2007 12:53
od Crabik
S474N: Jednou ti to nesebere a pošle ti pěkně mastnej účet. :lol:
Co jsem koukal, tak DELL si nechá zaplatit úplně za všechno.

Hovor na bezplatnou linku 1000,-*
Práce technika 3000,-*
Výměna klávesnice 1500,-*
Doprava 1500,-*

* Vše bez 19% DPH

:lol:

Napsal: 09 srp 2007 12:56
od maxxz
S474N píše:maxxz: to je sice pekne, nicmene to, ze mi i tohle DELL bez kecu vyresi je dalsim plusem.


Tak jako to je prostě problém nebo jako spíš výhoda u DELLu, ale pochybuju, že kdyby si neměl ten NBD servis tak ti to vymění. Navíc je to opravdu opotřebení a výrobce nebo prodejce se na takovouhle vadu může opravdu vykašlat.