Prodejce může nabídnout možnost vrácení notebooku do týdne nebo dvou bez udání důvodů. Je to proto, že po rozbalení zjistíš, že ti notebook nevyhovuje a rád bys jinej. Nemá to nic společnýho s poruchou ani se záruční lhůtou. To je o solidaritě prodejce. Vykukové s nejlevnějším zbožím většinou mívají pochybný metody. Viděl jsem, jak u mobilního telefonu nepřijali reklamaci, protože do něj "buď vnikla voda, nebo spadl na zem". Ani vybrat si neuměli. Dovezli ho levně ze zahraničí a nechtěli se tahat s tím posílat ho někam zpátky, aby ho tam opravidli, protože zdejší autorizovanej servis by reklamaci bezplatně nepřijal (ten se stará o oficiální českou distribuci, ne malo prodejce, co si dovezou něco z tramtárie a tady to vesele nezávisle prodávají). To samý by se ti mohlo stát u toho notebooku. Takže si sakra dobře rozmysli, jestli ušetříš pár € a budeš riskovat, nebo jestli trochu přidáš, a můžeš notebook s klidným vědomím bezpečí používat.
Snad trochu míň arogance pro příště. Konec konců ti tady pomáhají, tak není důvod na ně křičet a vykřičníkovat
