slovan píše:Pokud to servis neuzna, pak jedine soudni znalec a se znaleckym posudkem na servis a to uz by si zapekali pod zidli pokud by to nevzali a nevratili prachy - bo by musely nakonec platit soudni vylohy a toho se boji jak cert krize.
to ti moc nepomoze. dokazne bremeno by bolo na tvojej strane a dokazat unavu materialu oproti ich tvrdeniu, ze ti to spadlo na zem (alebo nieco podobne) by bolo dost zlozite ak nie nemozne. a spory trvajuce roky mozu velke firmy zaplatit lavou zadnou - bezny clovek uz tazko. aj keby si to nahodou vyhral tak ti tvoje naklady preplatia po konecnom verdikte sudu a aj tak by si na tom bol stratovy. cas ktory si tomu venoval ty by ti nezaplatil nikto
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
v takychto pripadoch skor zalezi na tom ci firme ide skor o nizsie naklady alebo o dobru povest ich servisu. za typicky priklad na prvy pripad by som oznacil acer a na druhy pripad dell.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)