Stránka 5 z 5

Napsal: 14 říj 2007 17:59
od alfah4ns
a ted si predstav, ze pri 3.069.999-tem kliku udela win fatal error a ukaze ti modrou obrazovku...i kdyz...mozna driv...:D
konec OT...resime tu uplne p***viny...:D

Napsal: 14 říj 2007 18:23
od fr88styl8
ceco: dik za tip, vypada to vsechno naprosto ok )

jinak do toho programu bych nesel, ani za 100ku

Napsal: 15 říj 2007 15:55
od Dr4Gon
No něco k tematu:) Já jsem si kupoval svuj notebook u czechcomputeru a naprostá spokojenost,už před tim sem tam kupoval nějaký součásti k počítači a vždycky vše došlo v pořádku.Zatim sem ani jednu věc z toho nemusel reklamovat,klep klep,takže nevim jak je to u nich z vyřizováním reklemace.Tudýž je pro mě czc nejlepší obchod 8)

Napsal: 16 říj 2007 10:02
od Solitary
Tak reklamace protoze je zbozi vadne, neni problem eshopu jako proste toho vyrobku a vyrobce... pak je problem kdyz se eshop vymlouva a dela ze to je tvoje chyba nebo podobne, coz urcite u czc nehrozi... nejlip se reklamujou harddisky, to tam staci prijit... rict ze mas spatnej disk a je v zaruce a oni ti do 5minut daj uplne novej, ani nic nezjistujou (byla by to ztrata casu a ani na to nemaj moznosti, poslou ho zpet distributorovi a tim to pro ne hasne)