Stránka 1 z 2

Náhrada za Aspire 7530G?

Napsal: 18 zář 2008 17:21
od kamao
Ahoj, koupil jsem 7530G (LX.ARH0X.162) ale při prvním spuštění (instalace systému) se hned sekl.
I po obnově systému z eRecovery se seká pravidelně několikrát za den. Už putuje do servisu.
Důvěra v Acer je pryč, mám ale vůbec nějakou jinou možnost když nechci dát víc než 20.000 s daní?
Kromě slušné výbavy jsem chtěl sedmnáctku display, numpad. Přenositelnost není důležitá. Pomůžete?

Konfigurace ACER Aspire 7530G je:

17'' WXGA TFT 1440x900 16:10
AMD Turion 64 X2 DualCore RM70
S-ATA 320GB, 5400RPM
DDR II 3GB
NVIDIA GeFORCE 9300M-GS 256MB
8xDVD SuperMulti
Modem 56K ITU V.92
802.11bg WiFi
BlueTooth 2.0
čtečka SD,MMC, MS, MS-Pro, xD
HDMI, S-PDIF, RJ-45, RJ11, Ext VGA, CIR, 4x USB
Dolby surround 5.1, "subwoofer"

Díky.

Napsal: 18 zář 2008 17:37
od Gogo
a co myslíš,že mu je,nebo bylo? Myslíš že se seká acer?

Napsal: 18 zář 2008 21:35
od kamao
Při vší úctě já hledám odpověď na svoji otázku a nechci řešit, co se pokazilo, kdo nebo co za to může. Jsem jen prostý uživatel, který chce aby věc za ty peníze fungovala a nedělá na mě dobrý dojem, když počítač přinesu domů, zapojím do sítě a on ani pořádně poprvé nenaběhne. Ale díky za účast.

funkčnost Acer Aspire 7530G

Napsal: 06 lis 2008 12:27
od zdeku
Kamao měl asi větší štěstí že notebook stihnul rychle vrátit. My jsme ho bohužel odeslali do Acer Servisu a musím říct že se člověk nestíhá divit. Již po třech dnech napsali, že je předán technikovi ( sláva ) a pak každý týden na tlf. odpovídali "čekáme na základní desku", čekáme na wifi kartu, čekáme na grafickou kartu .... a je to již víc jak měsíc a stále to ještě nedokázali opravit. To je teda kvalita servisu a výrobků! A navíc tvrdí že zákazník, který je podnikatelem nemá nárok na opravu do 30 dnů.
Tak pozor a už nikdy více ACER. Ani servisní středisko to neumí opravit :-(
Zdenek

Napsal: 06 lis 2008 12:49
od alfah4ns
"A navíc tvrdí že zákazník, který je podnikatelem nemá nárok na opravu do 30 dnů"

- to je ale pravda, plati to jen pro fyzicke osoby, stejne jako povinna zaruka 2roky, atd...
takze jako podnikatel bych urcite bral business notebook a priplatil zaruku next businessday on-site (nasl.prac.den na miste u tebe)

toto tvrzení používají obchodníci

Napsal: 06 lis 2008 13:17
od zdeku
Ale právníci mají jiný názor, viz:
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html

Napsal: 06 lis 2008 13:26
od Gogo
Na co mají právníci jiný názor? Na obchodování s nehnutelnostmi? A i to je jen výklad zákona podle jednoho právníka.Zapoměls napsat co to bylo za střep,zřejmě něco,na co se už rok nedodávají náhradní díly?

sorry

Napsal: 06 lis 2008 13:29
od zdeku
Byl jsi moc rychlej, a já tam dal špatnej odkaz o článek vedle:-( už je upravenej a správnej je i tento.
http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana ... 55296.html
Jo a k tomu střepu nejedná se o nic jiného než to o čem bylo toto forum, tedy Aspire 7530G-703G32MI, i když ten střep - to pasuje :-)

Napsal: 06 lis 2008 13:37
od Gogo
No,celý problém je myšlen tak,že když si koupíš notebook jako právnická osoba do kanceláře,nesmíš ho používat na podnikání,nesměl bys na něm ani napsat mail který souvisí s konáním firmy. Má ho pan šéf v kanclu jen na hraní?
...deně tady čteš,jak si mladí kluci a studenti/holky prominou/ kupují třeba Dell kvůli super servisu,resp.dokupujou záruky NBD.Jde se jen divit že firma neudělá takovou základní věc a spoléhá na známého na recepci Aceru,že reklamaci promptně vyřídí

není tomu tak

Napsal: 06 lis 2008 13:40
od zdeku
Po pravdě mě tento výklad také napadl, ale bylo mi vysvětleno ( právníkem ) že tím je myšleno podnikání ve smyslu "prodej tohoto notebooku". Tím že na něm píšu dopis, jsem uživatel / spotřebitel.
Sorry ale kdyby vyřídli opravu do 30 dnů, budiž, ale co tedy mám očekávat - že jako za dva roky napíšou " dokázali jsme to" :-)
Po pravdě je mi jedno jestli je to pro firmu nebo osobu, kdybych byl student a našetřil na NB a měl ho nechat x měsíců někde ležet ... to by ti přišlo v pohodě? Navíc o jakém známém to píšeš, nějak mi asi chybí souvislosti.

Napsal: 06 lis 2008 13:52
od Gogo
s tím známým to byla hypotéza...právník ti řekl kravinu,resp.nesmysl,to nemá cenu řešit a nemá to žádnou logiku,pošli ho studovat,prodejci o téhle mezere v zákoně vědí,proto si píšou do podmínek zmiňované a to že osoba kupující tovar s Ičem na kupním dokladu je považováná...atd.Když budeš trvat na svém,aby ti změnili kupní podmínky,tak ti řeknou že nemají takovou možnost a nic ti neprodají.Nazveme to diskriminace,ale neuděláš s tím nic...a to s tou délkou reklamace-o tu dobu se ti prodlouží reklamační období
a nechtěj se se mnou přít o tom na co smíš nebo nesmíš notes používat. Studen si ho koupí za vlastní a firma/sice taky/ta ho dá do odpisů,pokud ho používá k podnikání. Snad každý zákon se dá obejít nebo spochybnit,prodejci se jen snaží využít každé mezery přesně tak,jako každý

nemáš pravdu

Napsal: 06 lis 2008 13:59
od zdeku
Naštěstí nemáš pravdu a onen pán co psal ten článek studoval dobře. Acer servis si to přečetl a před chvílí zareagoval slovy: " Omlouváme se ... posíláme nový kus.
Takže snad to bude používat víc lidí a oni přestanou zneužívat neznalost lidí :-)
Jen doufám že tento bude fungovat :-)

Napsal: 06 lis 2008 14:03
od Gogo
neřešil jsem 30tidení lhůtu,na tu ma snad nárok každý,tak pokud nebyli schopni opravit to do měsíce,tak poslali nový kus. Na Acer ale nenadávej,jako jeden z mála výrobců poskytuje dvouletou záruku právnickým osobám. Zkus si po roku a půl nárokovat vrácení peněz od Lenova,že máš na to jako spotřebitel nárok,to se zasmějeme
v půl jedné si si začal stěžovat,vr dvě už máš slíbený nový notes,tomu se řekne výkon /nic ve zlém/,měl bys ale odvolat tu frázi "už nikdy více Acer" :D

30

Napsal: 06 lis 2008 14:09
od zdeku
No ale když se koukneš do průběhu diskuse tak to co jsem komentoval bylo právě, že Acer servis odmítl uznat 30 denní nárok na opravu a to že novej notebook ( reklamován byl ani ne měsíc po prodeji ) neumí do 30 dnů opravit.

Napsal: 06 lis 2008 14:37
od Gogo
nejde o to že by neuměli,pravděpodobně to tam někdo hodně odfláknul,takže jim podle zákona nezbývá jiné než vrátit peníze,nebo poskytnout nový kus,pokud s tím zákazník souhlasí...všechny komponenty mají v Pardubicích,takže se jim asi prostě nechtělo/nadsázka/