Stránka 1 z 1

Kvalita

Napsal: 16 pro 2008 20:54
od draxxx
Myslím, že většinu potenconálních kupců NTB je důležitá kvalita. Jsem také před rozhodnutím co koupit. Existuje nějaký souhrn dat spolehlivosti? Např % poruch displaye, klávesnice, atd... u jednotlivých značek?
Myslím, ( a určitě nejen já ), že to rozhodně pomůže více, než pár neobjektivních názorů lidí, kteří zrovna trefili na špatný kus od té či oné značky. Proto se ptám, máte někdo reálná data o spolehlivosti nově prodaných strojů ( např. z reklamací atd )? Předem moc díky.

Napsal: 16 pro 2008 20:59
od prostepoky
Pochybuju, že někdo skladuje data ohledně poruchovosti, to by nebylo marketingově úplně výhodné.

Napsal: 16 pro 2008 21:01
od Michal27
Hlavne je to nesmysl. I kdyz si vyberes znacku, ktera ma statisticky nejmene poruch, muzes chytit spatny kus a byt v haji. Nejdulezitejsi je solidni servis.
A jak rika kulturne upraveny kocour nahore, stejne takove statistiky tezko nekde budou.

Napsal: 16 pro 2008 21:09
od draxxx
Ale určitě budou....dneska se tabulkuje všechno. Nejde o jeden kus, ale o spolehlivost značky jako celek. Kdysi byly pověstné Acery, že co display to mrtvý pixel, tak je logický, že se to asi přenášelo i do NTB.
Mám doma několik už několik let 4 lcd, ani jedno značkové, všechno jihovýchodní Asie, ani jedno mrtvý bod. Kámoš si potrpí na značky a pořád reklamuje. Takže si myslím, že staistika je rozhodně věc, která pomůže, jak zdůrazňuji narozdíl od velmi nekvalifikovaných a neobjektivních názorů několika jedinců.
O tom, že by to nebylo marketingově strategické, pro koho? Jen pro prodejce, pro zákazníka by to bylo jen a jen vodítko kudy cca ano, a kudy cca ne.

Napsal: 16 pro 2008 21:10
od prostepoky
A kdo by měl takové statistiky, nevýhodné pro prodejce a potažmo i servisy vést?

Napsal: 16 pro 2008 21:17
od draxxx
Nevýhodné jsou pouze pro prodejce, který je zaměřen na 1 značku. Pro servis to určitě nevýhodné není...že?
Kdo vede statistiky spolehlivosti aut? U nás nikdo, všude kolem někdo nezávislý a tím se lidé mohou alespoň trochu řídit.
Pokud je mi známo, zde nejsme na servseru prodejců, ale kupujících, tak nevim za koho kopou ti pánové, se kterými si zde vyměňuj názory.

Re: Kvalita

Napsal: 16 pro 2008 21:28
od zivan
draxxx píše:...máte někdo reálná data o spolehlivosti nově prodaných strojů ( např. z reklamací atd )? Předem moc díky.


Nemame :)

Re: Kvalita

Napsal: 16 pro 2008 21:31
od roman2277
draxxx píše:Myslím, že většinu potenconálních kupců NTB je důležitá kvalita. Jsem také před rozhodnutím co koupit. Existuje nějaký souhrn dat spolehlivosti? Např % poruch displaye, klávesnice, atd... u jednotlivých značek?
Myslím, ( a určitě nejen já ), že to rozhodně pomůže více, než pár neobjektivních názorů lidí, kteří zrovna trefili na špatný kus od té či oné značky. Proto se ptám, máte někdo reálná data o spolehlivosti nově prodaných strojů ( např. z reklamací atd )? Předem moc díky.
Jsou takové statistíky ,ale jen přísně pro vnitřní potřebu.K tomu se dostane jen pár lidí reálně.

Napsal: 16 pro 2008 21:32
od draxxx
Á, už se dostáváme k jádru věci......

Napsal: 16 pro 2008 23:32
od CeCo
No, povedzme ze iste data su... Ale tie vyzeraju pekne tak do pol roka po kupe. Po pol roku sa to rapidne zacina zvrhavat smerom nadol...

Nanestastie isla kvalita do haja. Pre vyrobcu NB je lacnejsie hasit lokalne problemy (obcas nejde WiFI, obcas praskne pant, obcas piska notas) nez vyrobit notas, ktory bude spolahlivy vo vsetkych smeroch.

Ak hladas zarucenu kvalitu tak urcite narazis hlavou o beton.

C

Napsal: 20 pro 2008 13:11
od draxxx
Nehledám zaručenou kvalitu, jen nechci dopadnout jako kámoš, který má NTB 2 roky a z toho strávil 1,5 v servisu ( Acer ).

Napsal: 20 pro 2008 13:52
od CeCo
Teraz sa ti to moze stat pri kazdej znacke. Staci chytit zly kus (a tych narasta).

C

Napsal: 20 pro 2008 15:03
od Gogo
jestli měl kamoš Acera 2 roky a z toho 1,5 v servisu,tak není nekvalitní Acer ale kamoš.Zřejmě už po pár měsících mohl mít peníze zpátky a koupit třeba cokoliv. Statistiky si vedou jedině výrobci,protože o reklamace si pak musí upravit zisk a jsou to jedny z neutajovanějších informací.Pochybuju že v Česku u Foxconnu kdokoliv ze zaměstnanců včetně managementu má jakékoliv informace tohoto charakteru.Si snad tak najivní a věříš že něco podobné seženeš? Mám na mysli seriozní informace ne bludy nějakého pána z recepce