Stránka 1 z 1

Trpká zkušenost se značkou Acer

Napsal: 08 dub 2009 10:56
od René Matlášek
Dobrý den,
Rád bych varoval všechny zájemce o notebook před zančkou Acer. Pokud potřebujete počítač pro pracovní - nedejbože podnikatelské účely, vyhněte se zdaleka značce Acer.
Pokud se Vám totiž stane, jako mi, že Vám odejde grafika a pošlete notebook reklamovat ocitnete se ve velmi svízelné situaci.
Musíte si na dobu minimálně 30 dní zapůjčit někde jiný počátač, abyste dostali zpět notebook neopravený, pouze s vyměněným HDD (z původních 200GB na 180GB). To je nejspíš jediná věc, kterou můžete očekávat. :(
Pokud máte tu smůlu, jako já, že se tatáž vada opakuje, není možné čekat, že Vám Acer notebook vymění za jiný. Značka Acer zase až tak světová není, neboť je Vaše situace řešena ryze českým způsobem. Na výměnu, či vrácení peněz máte totiž nárok až po třetí reklamaci.
Jestliže se v práci (jako já) bez PC neobejdete a jiný nemáte čeká Vás pronájem zapůjčeného notebooku na dobu reklamace možná až 3x30 dní. Za celkovou cenu pronájmu byste dávno měli notebook nový a to možná v luxusnější výbavě než ten původní.
Pokud to sečtete zjistíte následující. Acer je v právu a vy jste v pr.... Musíte si pořídit nový notebook, neboť je to levnější, než platit za pronájem PC na 90 dní. Pravděpodobnost, že bude vada odstraněna je minimální, že však bude zaměněn původní HHD za menší poněkud vyšší. Pokud nakonec dosáhnete funkčního modelu Acer nějak již pro Vás v tu chvíli ztrácí smysl. Už jste si totiž pořídili notebook jiný, na kterém pracujete a ten opravený bude snad sice již v pořádku avšak v tu chvíli nepotřebný. Nač byste měli dva? Pracovat najednou na dvou PC je jaksi neefektivní.
Závěrem doporučení. Vyhněte se velkým obloukem značce Acer, neboť kvalita značky se vždy projeví kvalitou servisu. A ta Vás stejně donutí pořídíit notebook ješte jeden. Celkově levnější je tedy varianta - nekoupit si zpočátku Acer vůbec - dost tím ušetříte - a to nejen peníze.
Nechte Acer ať si je dále v souladu se zákonem a kupte si cokoli jiného, kde třeba nechtějí za každou cenu "mít pravdu", zato mají spokojené zákazníky.

S pozdravem

Matlášek

Napsal: 08 dub 2009 11:10
od CeCo
Nic konkretne, toto moze napisat kazdy (staci si domysliet znacku XYZ). Ad disk - 180GB = 200GB, len treba pouzivat dvojkovu a nie desiatkovu sustavu.

Navrhujem LOCK aj tohto, aj druheho threadu.

C

Napsal: 08 dub 2009 11:10
od Krevety
Tohle ale neni problem Aceru, tohle jsou zakonem stanovene podminky, ktere Acer dodrzel.

Napsal: 08 dub 2009 13:18
od swarm
Pane Matlášku,

obdivuju vaše uvažování. V případě, kdy je notebook pro můj business klíčový, tak je přece logické, že nezůstanu u standardní záruky. Zákonem je stanoveno jako maximum 30 dní. Že běžná reklamace trvá v průměru třeba 10, to je věc jiná. Když je problém, mohou si to tam nechat až do těch 30 dní. Jenže to je pouze ta standardní záruka. Není problém si doplatit za záruku vyšší - tzv. NBD (next business day). Technik pak přijede na smluvené místo a vyřeší závadu přímo před zákazníkem.

Takový typ záruky nabízí DELL, Lenovo, HP, FSC a v neposlední řadě také zmíněný Acer. U Aceru, pokud vim, nejde o příplatek vyšší než 5 tisíc, což není zas tolik vzhledem k 3leté pohodě, že notebook bez průtahů opraví.

Pokud má člověk notebook hlavně na tu práci, vyplatí se investice do záruky víc než do nějaké "rychlé" grafické karty, která má užitek pro většinu lidí jen ve hrách.

Pokud se ta první závada objevila už někdy záhy po nákupu, měl jste si dokoupit tu rozšířenou záruku a celkově by vás to vyšlo levněji a mohl jste si ušetřit mnoho nervů.

Ostatně, kdybyste se s někým, kdo tomu rozumí, před nákupem poradil, koupi záruky by vám zcela jistě doporučil. Jenže kdyby došlo na radu, asi byste nekupoval nějaký levný multimediální Aspire (na který to podle popisu vypadá).

(Téma zas odemykám.)

Napsal: 08 dub 2009 13:46
od Gogo
Všichni tři pánové přede mnou mají absolutní pravdu a jakákoliv další diskuze k tomuto "pseudopříspěvku"by byla k smíchu,protože když čtu ty argumenty "postiženého",tak mě z toho plyne,že dotyčnému ten notebook ani moc nechyběl

Napsal: 08 dub 2009 14:57
od Zdenek444
Mohl by mi někdo vysvětlit toto?
CeCo píše:Ad disk - 180GB = 200GB, len treba pouzivat dvojkovu a nie desiatkovu sustavu.

To jsem nějak nepochopil, vždyť ve dvojkové soustavě se nemůže objevit ani 2, ani 8, a 180 je ve dvojkové soustavě 101101000 :D

Napsal: 08 dub 2009 15:02
od Gogo
on to autor trochu popletl,ten disk nemá 180,ale 186GB resp. 200 GibiB

Napsal: 08 dub 2009 15:02
od zivan

Napsal: 15 dub 2009 09:18
od René Matlášek
Díky všem za komentáře.
Jsem laik v oboru PC.
Acer pro mne zůstane latinským názvem javoru. Jsem zvyklý podávat 100% servis svým klinetům automaticky, ne za příplatek. Chápu, že za příplatek jde leccos, obzvlášte v této nemocné zemi.
Inu, nic proti nikomu, budu se muset pořádně vyškolit ještě v dalším oboru, neboť svěřit se odborníkům ať při nákupu, či při servisu je značně riskantní počin.
V každém případě ještě jednou díky za Vaše názory.

Matlášek

Napsal: 15 dub 2009 09:34
od Gogo
Pak už jen zbývá dodat co nebylo na servisu Acer 100%?
Když ty budeš mít v ponuce servis na svůj produkt "vybaveno do 30 dnů,v opačném případě zrušení smlouvy na produkt a vrácení peněz" nevidím žádný důvod na něčí stížnost.Podle mě NBD servis je nadstandard a pokud ho chceš,musíš si připlatit,co je na tom divné?
...a ještě taková podotázka,koho nazýváš v tomto případě odborníkem? Prodejce? :D

Napsal: 15 dub 2009 12:24
od CeCo
René Matlášek píše:Jsem zvyklý podávat 100% servis svým klinetům automaticky, ne za příplatek.


Tak to nefunguje nikde. Bud je cena niekde uplne inde, alebo je to rozkuskovane a lepsi servis mas tympadom za priplatok. 100% proste nie je nic na svete; ako "bezchybne" sa vseobecne berie 97-98%.

C