Trpká zkušenost se značkou Acer
Napsal: 08 dub 2009 10:56
Dobrý den,
Rád bych varoval všechny zájemce o notebook před zančkou Acer. Pokud potřebujete počítač pro pracovní - nedejbože podnikatelské účely, vyhněte se zdaleka značce Acer.
Pokud se Vám totiž stane, jako mi, že Vám odejde grafika a pošlete notebook reklamovat ocitnete se ve velmi svízelné situaci.
Musíte si na dobu minimálně 30 dní zapůjčit někde jiný počátač, abyste dostali zpět notebook neopravený, pouze s vyměněným HDD (z původních 200GB na 180GB). To je nejspíš jediná věc, kterou můžete očekávat.
Pokud máte tu smůlu, jako já, že se tatáž vada opakuje, není možné čekat, že Vám Acer notebook vymění za jiný. Značka Acer zase až tak světová není, neboť je Vaše situace řešena ryze českým způsobem. Na výměnu, či vrácení peněz máte totiž nárok až po třetí reklamaci.
Jestliže se v práci (jako já) bez PC neobejdete a jiný nemáte čeká Vás pronájem zapůjčeného notebooku na dobu reklamace možná až 3x30 dní. Za celkovou cenu pronájmu byste dávno měli notebook nový a to možná v luxusnější výbavě než ten původní.
Pokud to sečtete zjistíte následující. Acer je v právu a vy jste v pr.... Musíte si pořídit nový notebook, neboť je to levnější, než platit za pronájem PC na 90 dní. Pravděpodobnost, že bude vada odstraněna je minimální, že však bude zaměněn původní HHD za menší poněkud vyšší. Pokud nakonec dosáhnete funkčního modelu Acer nějak již pro Vás v tu chvíli ztrácí smysl. Už jste si totiž pořídili notebook jiný, na kterém pracujete a ten opravený bude snad sice již v pořádku avšak v tu chvíli nepotřebný. Nač byste měli dva? Pracovat najednou na dvou PC je jaksi neefektivní.
Závěrem doporučení. Vyhněte se velkým obloukem značce Acer, neboť kvalita značky se vždy projeví kvalitou servisu. A ta Vás stejně donutí pořídíit notebook ješte jeden. Celkově levnější je tedy varianta - nekoupit si zpočátku Acer vůbec - dost tím ušetříte - a to nejen peníze.
Nechte Acer ať si je dále v souladu se zákonem a kupte si cokoli jiného, kde třeba nechtějí za každou cenu "mít pravdu", zato mají spokojené zákazníky.
S pozdravem
Matlášek
Rád bych varoval všechny zájemce o notebook před zančkou Acer. Pokud potřebujete počítač pro pracovní - nedejbože podnikatelské účely, vyhněte se zdaleka značce Acer.
Pokud se Vám totiž stane, jako mi, že Vám odejde grafika a pošlete notebook reklamovat ocitnete se ve velmi svízelné situaci.
Musíte si na dobu minimálně 30 dní zapůjčit někde jiný počátač, abyste dostali zpět notebook neopravený, pouze s vyměněným HDD (z původních 200GB na 180GB). To je nejspíš jediná věc, kterou můžete očekávat.
Pokud máte tu smůlu, jako já, že se tatáž vada opakuje, není možné čekat, že Vám Acer notebook vymění za jiný. Značka Acer zase až tak světová není, neboť je Vaše situace řešena ryze českým způsobem. Na výměnu, či vrácení peněz máte totiž nárok až po třetí reklamaci.
Jestliže se v práci (jako já) bez PC neobejdete a jiný nemáte čeká Vás pronájem zapůjčeného notebooku na dobu reklamace možná až 3x30 dní. Za celkovou cenu pronájmu byste dávno měli notebook nový a to možná v luxusnější výbavě než ten původní.
Pokud to sečtete zjistíte následující. Acer je v právu a vy jste v pr.... Musíte si pořídit nový notebook, neboť je to levnější, než platit za pronájem PC na 90 dní. Pravděpodobnost, že bude vada odstraněna je minimální, že však bude zaměněn původní HHD za menší poněkud vyšší. Pokud nakonec dosáhnete funkčního modelu Acer nějak již pro Vás v tu chvíli ztrácí smysl. Už jste si totiž pořídili notebook jiný, na kterém pracujete a ten opravený bude snad sice již v pořádku avšak v tu chvíli nepotřebný. Nač byste měli dva? Pracovat najednou na dvou PC je jaksi neefektivní.
Závěrem doporučení. Vyhněte se velkým obloukem značce Acer, neboť kvalita značky se vždy projeví kvalitou servisu. A ta Vás stejně donutí pořídíit notebook ješte jeden. Celkově levnější je tedy varianta - nekoupit si zpočátku Acer vůbec - dost tím ušetříte - a to nejen peníze.
Nechte Acer ať si je dále v souladu se zákonem a kupte si cokoli jiného, kde třeba nechtějí za každou cenu "mít pravdu", zato mají spokojené zákazníky.
S pozdravem
Matlášek