Stránka 1 z 3

Vrácení bez udání důvodu nebo Reklamace?

Napsal: 06 říj 2010 15:38
od vana008
Dobrý den,
před 4 dny jsem si v internetovém obchodě alza.cz koupil notebook Dell Inspiron N5010 (http://www.alza.cz/dell-inspiron-n5010- ... 185279.htm). Asi po 2 dnech se mi začalo zdát, že s z notebooku ozývají pískavé zvuky (nezní to jako vysokofrekvenční pískání, takže nevím, o co jde), takže jsem se to rozhodl řešit.
Takže jsem se chtěl zeptat, jestli je lepší to řešit odstoupením od kupní smlouvy (ze zákona na to mám do 14 dní právo) a poté koupit stejný kus znovu, nebo reklamací (je to časově výhodnější díky službě Dellu NBD, navíc jsem s notebookem jinak plně spokojen a nechtěl bych jiný).
Děkuji předem za vaše názory. (Pokud jsem toto téma napsal do špatné kategorie fora, omlouvám se)

Napsal: 06 říj 2010 15:40
od roman2277
Vyber si pro Tebe výhodnější variantu.

Napsal: 06 říj 2010 15:42
od vana008
Jak to myslíš? Tohle téma jsem založil proto, že nevím, co je výhodnější :D

Napsal: 06 říj 2010 15:45
od Olympic
ja na tvojom mieste by som ak sa to da zobral novy kus toho modelu ak nechces iny ... mozes to aj reklamovat ale niekedy problemy pretrvavaju aj po oprave a problem sa "stale vracia" kazdopadne je to na tebe

Napsal: 06 říj 2010 15:46
od roman2277
Ja to myslím? No jestli chceš ještě tento model či nikoliv? Já osobně bych to vrátil a koupil Asus G73 za 22k na Mironetu.Ten má sice taky mouchy,ale nepíská!

Napsal: 06 říj 2010 15:47
od nexus94
hele ja sem v alze mel podobny problem s Lenovo Y560 ktere nema NBD, po 3 dnech mi odesel HDD, tak jsem volal prvni na Lenovo hotline kde mi potvrdili to o tom HDD a pak sem volal do alzy kde jsem po nich musel prvni zarvat aby byli schopni mi rict ze mi tu zaruku do 14-ti dnu uznaji. no tak nakonec mi rekli ze to muzu resit zbusobem vraceni zbozi tak sem si jeste den NB objednal a este ten den pro nej jel do ovy no a tam jak sem jim ho dal tak mi vypsali dobrobopis a dali mi pote novy NB ten samy. takze ted uz vazne zaleti jen na tobe co si zvolis vraceni zbozi neni v alze az tak hodne problemove

Napsal: 06 říj 2010 15:48
od vana008
No s tímto modelem jsem spokojený, žádný další už bych nechtěl. Ten Asus není špatnej, ale já prostě chci tento.

Napsal: 06 říj 2010 15:50
od vana008
nexus94 píše:hele ja sem v alze mel podobny problem s Lenovo Y560 ktere nema NBD, po 3 dnech mi odesel HDD, tak jsem volal prvni na Lenovo hotline kde mi potvrdili to o tom HDD a pak sem volal do alzy kde jsem po nich musel prvni zarvat aby byli schopni mi rict ze mi tu zaruku do 14-ti dnu uznaji. no tak nakonec mi rekli ze to muzu resit zbusobem vraceni zbozi tak sem si jeste den NB objednal a este ten den pro nej jel do ovy no a tam jak sem jim ho dal tak mi vypsali chorobopis a dali mi pote novy NB ten samy. takze ted uz vazne zaleti jen na tobe co si zvolis vraceni zbozi neni v alze az tak hodne problemove


Hm tak to rád slyším :-) Já mam s Alzou taky dobý zkušenosti, můj bývalý nb se taky rozbil, takže jsem získal dobropis a Alza do týdne poslala peníze na účet :)

Napsal: 06 říj 2010 15:51
od nexus94
jinak asi mas vyhodnejsi vzit novy kus at mas jistotu ze to bude vse zase nove a ne jen zaplatovane, protoze kazda zaplata se muze roztrhnout i kdyz ne vzdy se roztrhne

Napsal: 06 říj 2010 15:52
od vana008
Hmm a pokud ho budu chtít vrátit, musím ho do Alzy dovézt nebo jim to stačí poslat? A za jak dlouho dojdou peníze?

Napsal: 06 říj 2010 15:55
od nexus94
nejsem si jist ale asi by bylo lepsi zavezt protoze jak sem ho tam dovezl ja tak to ten vedouci vydejoveho mista kontroloval jestli je vse v poradku tak at si to neposilate tam a zpet kdyby se jim nahodou neco nezdalo a taky ti muzou rict ze oni na tom nic nevidi tak ti ho tez muzou poslat zpet tahle kdyz odvezes tak muzes primo rict kdy to piska

Napsal: 06 říj 2010 15:56
od vana008
Hm dobrá tak díky za rady ještě si to rozmyslím

Napsal: 13 říj 2010 18:53
od vana008
Tak jsem se rozhodl pro vrácení, takže bych se vás chtěl zeptat - nemáte někdo zkušenosti s vrácením peněz na alza.cz? A musím uvádět notebook do stavu, ve kterém byl při zakoupení?(to znamená obnovit systém do továrního nastavení)

Napsal: 13 říj 2010 19:03
od roman2277
A vracíš to poštou nebo osobně? Já jsem jim to tam přinesl a vše nechal na HDD.Jen choulostivé věci vymazal.

Napsal: 13 říj 2010 19:37
od vana008
No asi osobně....a jak jim mam poslat tu žádost o vrácení? Mailem?