notebook maximalne 15tis.

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
NejvetsiNeznalec
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 22 zář 2012 11:53

notebook maximalne 15tis.

Příspěvekod NejvetsiNeznalec » 22 zář 2012 12:07

Ahoj.
Jelikož jsem úplný antitalent na techniku a ve většině informacích se ani nevyznám, tak zkusím poprosit o radu tady.
Hledám notebook, který bude především využívaný na VŠ. Programy jako je word,powerpoint,internetový prohlížeč. Taky bych potřeboval, ať baterka vydrží alespoň 3 hod. než to někde budu moct nabít.

Nejsem žádný gamer, ale notebook bych chtěl taky využít na pár her. Například stará dota(Warcraft 3), nebo FIFA(čím novější, tím lepší :-) )

A asi jako poslední, jsou filmy . Mám rád sledování filmů v posteli, prý je to ale problém u některých procesorů?.

Věci jako wifi a webku bych taky uvítal, webkamera není nutností. Poslední a docela zásadní věc, jsou splátky . Se schválením splátek bych problém mít neměl, ale když jsem se díval na Vaše odkazy jinde, tak se párkrát stalo, že splátky nenabízeli.

Mockrát děkuju za Vaše případné odpovědi, snad se mi povede vybrat. Pěkný den přeji.

GlaDOS
občas něco napíše
Příspěvky: 96
Registrován: 21 kvě 2012 21:28

Příspěvekod GlaDOS » 22 zář 2012 16:19

Lenovo Ideapad Y570 (i5 2450M, GT555m, 8GB RAM, W7HP)
Lenovo ThinkPad Edge E130 (Pentium 997, HD Graphics, 4 GB)
But I think we can put our differences behind us. For science. You monster.

NejvetsiNeznalec
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 22 zář 2012 11:53

Příspěvekod NejvetsiNeznalec » 23 zář 2012 12:42

GlaDOS píše:http://www.czc.cz/lenovo-ideapad-z580a-bila_12/115038/produkt

http://www.czc.cz/lenovo-ideapad-g580ah ... 28/produkt


Díky moc za tip :-) Kdyby někdo další mohl poradit, mockrát děkuju.. Čím víc názorů, tím lépe.

Shinji-kun
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 12 zář 2012 11:02