Začal jsem se tedy poohlížet po nějakém novém stroji, pokud možno do 16 tis. Bude sloužit hlavně na grafickou práci, tj. na kreslení s pomocí grafického tabletu, psaní, samozřejmě brouzdání po internetu, s největší pravděpodobností i programování, ale měl by zvládat i nějakou tu hru. Ne jako tady, kde jsem u většiny her rád, že se vůbec zapne.

Co se týče přenosu, momentálně studuji třetí ročník elektrotechniky a školu nemám zrovna za rohem, takže většinou notebook bude podnikat 2x týdně cestu autobusem přes pomalu půl republiky. Jestli bude mít šasí z kovu nebo plastu, to je poměrně irelevantní, dokud si nepoškrábu display... Na kryt stejně koukám, jen když laptop otevírám... Ohledně pantů, bylo by vítané, kdyby se po půl roce nezačali viklat jak mléčné zuby...

S laptopy už nějaké zkušenosti mám, více-méně vím, o co se jedná, ale z té dnešní nabídky mi jde prostě hlava kolem (Slušně řečeno.). U laptopu sedávám většinu volného času (Důvody už jsou trošku osobní.

Moje představa... Numerická klávesnice je nezbytností, to prostě už nejde u mě, nejvhodnější by asi také byla 15,6'ka s mechanikou a větrákem, který nezní jako Boeing 737 při startu. Na typu displaye až tak nesejde, potěšilo by, kdyby moc nekazil barvy a kontrast, ale jestli bude lesklý/matný, na tom už mi moc nezáleží. (Z téhle lesklé potvory už jsem zvyklý, že na sluníčku to není nejlepší.) Větší rozlišení je také hezká věc, ale co jsem koukal, většinou to 15ctky v této cenové relaci nenabízejí, takže se přežije 1366x768. Jsem sice zvyklý na HP a mám k nim důvěru, ale to neznamená, že v případě potřeby přeběhnu jinam. x)
Dalo by se říct, že už jsem si vybral, ale přesto se mi pomoc hodí, jelikož nabídka je opravdu široká, a mě už prostě jen přestalo bavit se nimrat v asi 60-ti noteboocích a neustále lozit na benchmarky, abych si porovnal procesory a grafiky, navíc, když ani nevím, k čemu třetina parametrů je.