Stránka 1 z 1

Jak to chodí u Asus

Napsal: 29 říj 2007 10:09
od Joseph21
Mam už asi rok asus A6T, minulý týden musel bohužel na reklamaci - odešla základní deska plus se mi povedlo ulomit zámky LCD a díky tomu byli věběhané panty. Do týdne byla vyměněná deska, panty na LDC a dokonce i zámky(cca. 1000 + práce) zcela zdarma!!! Navíc jsem si zapoměl doma tašku, tak jsem doufal, že dostanu nějakou krabici nebo igelitku, abych si svého miláčka mohl dovést domů vcelku. Byl jsem velice překvapen když mi slečna zapultem dala polstrovaný batoh na notebook jako pozornost firmy.
Tohle Acer neumí, jestli se rozhodujete o koupi Asusu, určitě neváhejte - www.asus.as

ASUS RULEZ!!

Napsal: 29 říj 2007 10:22
od Albek
no nevim radeji bych bral bezproblemovy NB,nez tasku z reklamacky,neboj az se ti zase rozpadne za dva roky tak jim tu tasku zaplatis i 2x :)

Napsal: 29 říj 2007 11:01
od Rexy
to Albek

nebo vyjel po ty slecne za pultem :lol:

Napsal: 29 říj 2007 11:26
od Joseph21
Ona většina notebooku se v době svýho života bez reklamace neobejde, a já ho používam nepřeržitě, většinou je jenom uspanej když ho přenášim z školy domů, jinak běží víc jak rok bezproblémů a to už mi několikrát spadnul za běhu nazem(takhle jsem ulomil ty zámky).

Napsal: 29 říj 2007 12:33
od Albek
to Rexy
tak tomu bych pak rikal dobre sluzby a Asus rulez :)

to Joseph21
no tak snad ti jeste bude dlouho slouzit,jde videt ze ho zdimas na doraz a probehl i crashtest :)

Napsal: 29 říj 2007 15:56
od chroust
tak ja vam zase reknu jak to bylo u me.
reklamoval jsem Asus M6Va - vymena dvdrw, vetraku na GPU + jsem pozadal at odstrani piskani hdd pri chodu na baterii. Nekolikrat jsem tam volal a porad dokola mi rikali: "Ceka se na nahradni dil, zavolejte si zitra!". Kdyz mi tohle rekli s klidem i 30.den od uznani reklamace, kdy ma byt zbozi jiz pripraveno k prevzeti, dost me to prekvapilo. po chvili jsem se dohodl s nejakym manikem, ze kdyz to nejsou schopny opravit, pozaduji vraceni penez, vsechno jsme dohodli a rekl mi ze tedy zadava na muj notebook tzv. Credit Back, to byla streda. V pondeli mi z Asusu nekdo volal, ze prej tam vidi pozadavek na Credit Back a jako esli si to nechci rozmyslet atd atd, ze by mi za ten muj poslali jinej, ne novej, ale z ND co maj v servisu. Udivil jsem se proc mi vubec vola, kdyz uz ma davno byt v rizeni to vraceni penez. nakonec me ukecal a nechal jsem si poslat nabidku. na rovinu nabidli mi dost slupku oproti memu nb, takze jsem jim emailem odpovedel ze nemam zajem a ze bych rad penize a jeste jsem je slusne pozadal at to trochu urychli, protoze po 6. tydnech reklamace jsem nemel ani nb ani $$$.

Prodejce mi rekl, ze mi muze hned dat penize, protoze uz to je jeho vec, ale je to muj dobry znamy, takze jsem se s nim dohodl, ze pockam az je doopravdy bude mit, kdyby se nahodou jeste Asus cukal. Reklamace byla uznana 10.09.2007 a dodnes jeste prodejce nema $$$, ted se ceka az si to distributor overi u Asusu.

Neberte to jako odstrasujici priklad, znam par lidi co reklamovali naprosto bez problemu a v rozmezi max 14dnu, holt jsem mel smulu

Napsal: 29 říj 2007 16:15
od Rexy
to chroust

tohle tema patri asi do "Ostatni namety k diskuzi" a ne sem.

nekdy za ten pristup muze ten vyrobce, nekdy prodejce a nekdy dokonce i jen blby/ liny (kazdy si dosadi svoje) - prodavac.
ja se takhle tahal s mym prvnim digifotakem od autocontu. trvalo to 3 mesice, protoze ten prodavac u nas byl muj znamej a ja myslel, ze "dobrej znamej".
pak jsem zjistil, ze ma ve firme strasnej bordel, na vsechno kasle a tak. stacil jeden telefon do autocontu primo do uctarny a prachy byly doma!