ASUS F5RL
ASUS F5RL
Dobry den.
Uz som bol takmer rozhodnuty ze si kupim f-s esprimo mobile V5505
(C2D 1.5GHz - FSB667MHz, 1GB DDR2 ram, 80 disk)
za 12.500 SK (bez DPH)
... avsak zbadal som toto ASUS F5RL
http://www.bgslevi.sk/showdoc.do?docid= ... 6page=null
Za 17000 Sk (bez DPH)
C2D 2.0GHz (667FSB) 2GB ram , 160 disk +BT,firewire,kamera
Som student (t.j. kazda koruna dobra) + develop (visual studio a php), ale neviem sa rozhodnut, predavac povedal ze F-S ma pevne telo , ak by som chodil do skoly s nb tak pevne telo by sa zislo , avsak nie je to rozhodujuci detail, neviem ako je na tom asus... oplati sa dat tie peniaze za ten vykon navyse, a vobec:je tato rada asusov dobra (neake recenzie, najlepsie by bolo vlastna skusenost ) ?
Uz som bol takmer rozhodnuty ze si kupim f-s esprimo mobile V5505
(C2D 1.5GHz - FSB667MHz, 1GB DDR2 ram, 80 disk)
za 12.500 SK (bez DPH)
... avsak zbadal som toto ASUS F5RL
http://www.bgslevi.sk/showdoc.do?docid= ... 6page=null
Za 17000 Sk (bez DPH)
C2D 2.0GHz (667FSB) 2GB ram , 160 disk +BT,firewire,kamera
Som student (t.j. kazda koruna dobra) + develop (visual studio a php), ale neviem sa rozhodnut, predavac povedal ze F-S ma pevne telo , ak by som chodil do skoly s nb tak pevne telo by sa zislo , avsak nie je to rozhodujuci detail, neviem ako je na tom asus... oplati sa dat tie peniaze za ten vykon navyse, a vobec:je tato rada asusov dobra (neake recenzie, najlepsie by bolo vlastna skusenost ) ?
-
- Moderátor
F5 ma dobre sasi pevnostou a spracovanim plastou takze po tej stranke jej nic nechiba+Kvalitna doska od asusu ale ma zase dost velky minusi v podobe velmi slabej baterie ktora da tak 2Hodiny a neda sa kupit vacsia plus F5 sa velmi prehrieva disk resp.je zle umiestneny a ma vdaka CPu v bliskosti obrovske teploti...
-
- Moderátor
Ahoj.
Nevies ako je na tom FJS esprimo (konkretne rada V5505) ?
Nenasiel som na nete staznosti , ale ci nie je o nom obecne nieco zle zname ...