Dobrý den,
prosím o radu. Přeinstaloval jsem na notebooku windowsy (W7 home premiu 64bit) a zjistil jsem, že štítek s product keyem ze spodu notebooku je nečitelný. Dá se s tím něco dělat, abych ho získal zpět?
Děkuji za rady.
W7 product key
W7 product key
Toshiba A300D-15H
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
kubisz píše:PK zjisti (bud mozna v te AIDE, nebo trebas v utilitach od NirSoftu...) jinak se da zazadat o novou nalepku, nebo spis PK u M$, ale je nutna faktura od NB a dela se to myslim pres aktivacni infolinku, nebo obecne M$ infolinku
Fakturu jsem dohledal. Mohl by jste mi poskytnout kontakt na M$ infolinku? Nevím co je to zač.
Toshiba A300D-15H
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
zivan píše:I kdyby mel puvodni instalaci, tak by to nezjistil, ne? Protoze tam byva "univerzalni" klic pro danou znacku.
Na ten product key jsem koukal ješté před smazáním disku přes software Everest utimate a neshodoval se s čitelnými písmenky na nálepce. Když jsem pak pod ním naistaloval systém, tak mi to hlásilo, že je nelegální.
Toshiba A300D-15H
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
ACER Aspire V15 : V3-572G-57Z8
Na webu je toto :
Telefon
Provozní doba: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Telefon:
800 100 074 (bezplatné)
+420 225 990 844 (pro volání z mobilního telefonu)
+420 225 990 844 (pro volání ze zahraničí)
Aktivace po telefonu přes pevnou linku je zdarma. Cenu aktivačního hovoru přes mobilní telefon můžete zjistit u Vašeho mobilního operátora.
Zpět na „Windows 11, 10, 8 / 8.1, 7, Vista, XP i starší“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů