Stránka 1 z 1

WINDOWS 8 - Reinstalace

Napsal: 29 pro 2012 14:00
od Tarzan68
Na vánoce jsem nyní přes Internetový obchod zakoupil Notebook (NTB) ACER s předinstalovaným Windows 8 64-bit. NTB byl doručen v pořádku. Po spuštění mne to mimo jiné upozornilo, že bude potřeba provést aktualizaci 2 programů (už ani nevím jakých). Jelikož jsem IT blb, tak jsem pouze klikl na možnost potvrdit. Následně to jakoby něco aktualizovalo, kdy po cca 30 minutách to napsalo zprávu, že konečná aktualizace bude provedena za 2 dny. Do té doby dcera nadále NTB v pořádku používala (převážně na Facebooku), ale za uvedené 2 dny po zapnutí naskočí pouze modrá stránka s upozorněním, že aktualizace neproběhla z důvodu nějaké poruchy, víc to nepíše. Když jsem zkoušel (a to nejenom já ale i odbornější uživatelé) podle přednastavených instrukcí např. nastavit tovární nastavení, tak nic nejde a pořád naskakuje ta úvodní modrá stránka. Při koupi jsem neobdržel žádné náhradní instalační CD, ze kterého bych mohl eventuálně udělat přeinstalaci Windows 8. Tímto se ptám vás odborníků, jak mám dále postupovat. Děkuji za odpovědi a rady.

Napsal: 29 pro 2012 14:57
od roman2277
Recovery ze skrytého oddílu na HDD.

Napsal: 29 pro 2012 16:33
od Tarzan68
To jsem zkoušel, ale nejde to, po spuštění to spadne s tím, že nastala chyba, ale nenapíše to jaká chyba. Prostě nejde vůbec nic instalovat, spusit ani otevřít. Pouze nabídka znovuinstalace, která však nefunguje.

Napsal: 29 pro 2012 17:12
od Jirrick
Notebook reklamujte, u Aceru by to nemělo trvat ani moc dlouho.

Napsal: 29 pro 2012 20:15
od Tarzan68
Zkusím prvně reklamaci u E-shopu kde jsem NTB zakoupil a pak případně přímo u ACER. Jinak díky za pomoc.

Napsal: 29 pro 2012 20:22
od roman2277
Já bych ho rovnou vrátil prodejci a vzal jiný kus.