Oprava
Tak jeste jednou a normalne... m.rasine prestan predpokladat ze 1) vsichni uzivatele vubec tusi co to je BIOS a jak takove veci resit(jestli je podle tebe takovy uzivatel blbec, pak jsi ty pokrytec) - z cehoz plyne ze to je hardwarova zavada jako kazda jina bez ohledu na to, ze si to clovek muze doma opravit sam bez servisni pomoci. Z cehos zase plyne, ze za 2) uzivatel tu neni od toho, aby opravoval sam notebooky, kterym vyrobce nezarucil 100% stabilitu. To je na vyrobci, aby zajistil, ze k takovym vecem nebude dochazet, potazmo je to pak na jeho servisu, aby se s takovymi vecmi vyporadal(tedy je to normalni opravnena reklamace a zadny, ze "se to nepocita", protoze si to chytri panove doma dokazi sami opravit). Pokud neduverujes servisu, ze ti dokaze zajistit rychly a kvalitni servis, pak sis nevybral moc dobre. Zkratka a jasne, to ze si to ty dokazes (a ze to jde) sam opravit, nic nemeni na tom, ze je to "detska nemoc" daneho modelu a zavazna hardwarova zavada, ktera opravnuje k reklamaci.
M.rasine: víš, že existuje i NBD záruka? TU samozřejmě MSI nemá, pže by nedělalo nic jinýho, než jezdilo k zákazníkům. U těch lepších značek, které nabízejí lepší servis se můžeme spolehnout na opravu příští den a nemusíme hnout ani prstem, krom zavolání nebo napsání mailu. Takže blbes jsi spíš ty, když opravuješ chyby, které dělá značka neschopná vytvořit kvalitní notebook. To je jako si koupit audi, který nejezdí a jedinné co tomu je, že spravíš celé turbo a vstřikování, namísto toho abys to dal do servisu.
Na jednu stranu tě chápu, že bys musel čekat, pže bys to tam i s takovou prkotinou měl 3 neděle. Prostě značka jak má být.
Na jednu stranu tě chápu, že bys musel čekat, pže bys to tam i s takovou prkotinou měl 3 neděle. Prostě značka jak má být.
ex: HP Compaq 6715s
now: DELL E6400
now: DELL E6400
Tak dávat něco do servisu u jakékoli značky je takový ošemetný, zaprvý tam ti "inteligenti" jako jeden z prvních kroků, když něco nejde, zformátují disk (servis Sony-kvalitní Sony Vaio), takže přibývá čas nutný pro zálohu systému a následnou novou instalaci, potom se už z toho nestává záležitost jednoho dne, ale docela slušná otrava. Myslím, že šestkový řada a vůbec MSI si uškodilo taky tím, že notebook nedodávalo s operačním systémem, tím vznikájí jen další problémy u těch co s tím neumí. Jo k předchozímu postu - každý notebook má ze zákona záruku, zadruhý přirovnání k opravě turbovstřikování. Co uděláte když zamrzne notebook? Jdete do servisu, nebo podržíte tlačítko vypnutí pár sekund než se nuceně vypne? Co se stane když Vám nenaběhne display? Podržíte před spuštěním pár sekund tlačítko hotstart nebo jdete do servisu? Chce si to přeříst aspon manuál nebo FAQ když už o tom nic nevíte. Jasně že to není normální závada, ale týkalo se to jen první revize notebooku tak nevím, že se to s ním tak táhne a někoho to baví stále omílat.
už to zabrzděte tuhle diskuzi...rasine pokud si to dokážeš opravit sám, tím líp pro tebe samozřejmě, každej ale není tak zkušený s pc obecně tak to posílá do servisu i stím, co bys ty nazval prkotinou...jasný, ztratí tak dva týdny a bude muset formátovat atd....ale uživatel obecně tu není pro to, aby si sám pokaždé diagnostikoval a opravoval nb, možná že závady u nb MSI tvoří z 70% závady, které si zručný uživatel opraví sám, ale proč tam ty závady u MSI jsou tak často? značí to snad kvalitní značku? to je zas druhá stránka věci...
je pravda, ze sservis HP je dobrej o tom zadna.. nesl sem tam notas s mechanickym poskozenim a jen mi rekli at si zalohuju co potrebuju notas vzali a na nic vic se neptali, jako co sem s nim provadel atd... a do tri tydnu byl opraveny. Na tyhle vetsi opravy to posilaj do polska do centraly. S MSI servisem nemam zadne zkusenosti nebot jsem ho jeste nikdy nepotreboval. Ano spousta uzivatelu si nedokaze opravit temer nic, ale to je tezky takhle tridit.. jako kdyz nam v alze prisel clovek na reklamace s notasem, ze pri spusteni to chce po nem cerne CD (black) a ze tam zadne takove cerne cd nemel a kricel tam na nas at mu ho jako dame a byyl protivnej pekne, tak kolega zapnul notas a tam to hlasilo vlozte prosim blank cd (prazdne) kvuli zaloze, tak mu ho zase vratil par cekajicih lidi se mu vysmaly a sel zase domu jsou urcite skupiny lidi, nekdo potrebuje neco hned od rozbaleni 100% funkcni, at uz to je ze s tim nutne musi pracovat, nebo uzivatel zacatecnik... pak jsou lidi co se trosku vyznaj a vedi, ze kdyz si s notasem trosku pohraji, tak za slusne penize budou mit velky vykon v podobe MSI a pro ne po par malych ukonech se z toho stava neuveritelne dobry notas.
Jak uz tu tedka nekdo psal, melo by se prestat v tehle diskuzi.. kazdej si tu haji svuj piseceke, protoze na nem je spokojeny. Pritom nekteri uzivatele tu treba nikdy nemeli vlastni zkusenosti s MSI a pritom pisou do topicu o MSI a to je pak zavadejici.
Jak uz tu tedka nekdo psal, melo by se prestat v tehle diskuzi.. kazdej si tu haji svuj piseceke, protoze na nem je spokojeny. Pritom nekteri uzivatele tu treba nikdy nemeli vlastni zkusenosti s MSI a pritom pisou do topicu o MSI a to je pak zavadejici.
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
Formatovani harddisku urcite neni pravidlem. Nebo si snad myslite, ze kdyby tomu tak bylo pokazde, ze by treba NBD servis mel ve firmach smysl? Jen by s tim byla dalsi prace... NBD je prave od toho abyste meli do druheho dne dany pocitac zase aktivni v praci, cemuz by rozhodne naformatovani disku nepomohlo. A to se netyka jen NBD, zkratka vetsinou kdyz se problem netyka disku, formatovat nebudou. Jim to zbytecne zabira cas a cloveku to je k nicemu.
fakt nekecam ) nejlepsi na tom bylo jak byl jeste nasranej, jak kdyby sme ho okradli rychle pak odchazel ani se nedivim vzhledem k tomu jak rval, tak to pozorovalo hodne zakazniku
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
NuSuey píše:nechcem komentovat tie kecy isteho uzivatela - aby som neprudil toho zastancu MSI, ale ..
osobne som pri reklamacii mal na vyber - ci suhlasim, s tym aby mi sformatovali disk alebo nie proste ak nie - maju smolu - nesmu :p
Kecy klidně komentuj, jasně že se zeptaj, ale pokad tam bude nějakej softwarovej problém, kterej samozřejmě běžný uživatel nerozezná, má servis tak trochu svázané ruce při řešení problému, takže tahle připomínka zrovna argumentem není. Myslím, že NeoPlex tady dostatečně vysvětlil, že drtivá většina problémů byla způsobena špatným biosem, protože se MSI vykašlalo na dostatečné testování, to se stává, stává se to prvním revizím telefonů a mizernejma firmwarama apod. , ale automaticky to z výrobku nedělá nespolehlivej poruchovej krám.
To ze to delaj mobily porad neznamena, ze je to v poradku (pokud to nejake znacky mobilu delaji, nekoupim je, k cemu mi je mobil, kterej mi chcipne az budu potrebovat volat a resit nejaky novejsi firmware urcite neni "extra nova featura daneho modelu", ale obtezovani zakaznika neschopnosti vyrobce)... a kdyz je to vadny BIOS (ktery je sice mozne sam preflashovat) tak to tez neznamena, ze je to nejaka mene zavazna chyba nez kdyz ti odejde nejaka komponenta. Pocitac nespustis a restart biosu a nahravani noveho urcite neni v manualu o tom "jak se starat o notebook" a pokud je ten pocitac tvuj jediny, tak ani nemas moznost problem diagnistikovat na internetu (ne kazdej si koupi dve MSI )
Dalsi diskuze je bezpredmetna
LOCK
Dalsi diskuze je bezpredmetna
LOCK
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 hostů