Ahoj všem
tak se mi skoro po měsící vrátil notebook zpět z penty výměna ventilátoru atd..
jal jsem se tedy instalovat system
a jaké bylo mé překvapení bez systému notebook šlapě a teplota je v normálu.
Jakmile ale založím cd s instalací notebook se roztopí po cca 5ti minutách tak že se vypne neb se přehřeje. předpokládám že cpu má tepelnou pojistku proti zničení přehřátím.
Teplota je tak vyská že se na výstupu vzdchu nedá udržet prst déle jak dvě minuty.
Jsem trochu z klamaný z přílišného očekávání.
Kde se stala chyba
jak dopadl servis mého EX610
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Může to být cokoli. Při instalaci OS (platí jen pro Windows) není zaveden ACPI ovladač, takže neběží žádné úsporné funkce. V servisu možná zapomněli dát mezi chladič a CPU teplovodivou pastu. Nebo někde něco u chladiče nedošroubovaly. Možné je všechno, ale i tak je to pro ně trochu ostuda.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
to si nemyslím že je to záležitostí nějakého ovaladače neb když byl notebook ještě před reklamací fungoval normálně. Zkoušel jsem to několikrát jakmile jsem začal s formátem disku nebo s instalací systému tak to kleklo zkusil jsem to třikrát apak už jsem to vzdal dokonce jsem i snížil v místnosti teplotu z 23 na 20 stupňů celsia a ani to nepomohlo. 3koda že tu nemám suchý led ). zítra holt poputuje do servisu Penta a doufám že pokud na něm budou měnit pastu nebo upravovat chlazení tak že si to otestují a dají si na tom záležet. nechápu jakto že si to neověří při zátěži že funguje vše správně. Předpokládám že CPU AMD má tepelnou ochranu a že vydrželo.
ne ne nebudu se v tom vrtat byť jsem z IT branže. Dnes odfrčel zpět do penty. tak na něj budu nejspíš čekat celej měsíc. Pokud je v záruce tak ho tam budu posílat tak dlouho jak se bude s.... je to pro mě dost nepříjemné neb jsem na práci na notu odkázán. tak prozatím týrám služebního della
Ale na něm si prd nainstaluju ne IT směrnice to zakazují a je to bloklé.
Tak nezbývá než čekat a čekat
Ale na něm si prd nainstaluju ne IT směrnice to zakazují a je to bloklé.
Tak nezbývá než čekat a čekat
Mně odešel větráček hned dva týdny po koupi, ale Penta zamakala a opravila to na počkání a od té doby pohoda. Praskly panty, ale to je normální u téhle šasi, tak to dalo 3 týdny v servisu. Kvalita nic moc, ale pracuji na něm denně a dávám mu zabrat. Vyhovuje. Jednoduchost u tohodle MSI má něco do sebe.
3 týdny v servisu ? To by som nechel ani nahodov ani ked som reklamoval asus to nikdi netrvalo viac ako 4 dni a to to slo na Ostravu do Ciech...
Teraz reklamovat nieco s NBD tak to mam nanajvys za 3 dni (ked nahodv nemaju nahradny diel na sklade)
Inac hned na vrchu je vlakno venovane spokojenosti s MSI notebookmi a servisem co tak to pisat tam nech je to pekne po hromade http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=13327
Teraz reklamovat nieco s NBD tak to mam nanajvys za 3 dni (ked nahodv nemaju nahradny diel na sklade)
Inac hned na vrchu je vlakno venovane spokojenosti s MSI notebookmi a servisem co tak to pisat tam nech je to pekne po hromade http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=13327
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů