servis MSI
Reklamace
Já sněma nemám moc dobrý zkušenosti.Mě odešla základní deska.Trvalo to dva týdny.Za další týden se začal pekelně přehřívat.Další dva týdny vtahu.Opět potýdnu začala zlobyt grafárna.To me dožralo.Druhá reklamace nebyla brána jako reklamace.Tak sem hledal kličky jak dostat stejnej typ,ale funglovku.Pak překvapili.Poslali mě gx630x stím,že múj notas se nevirábí.
servis
otazky...
1. aky je rozdiel ked si to kupis ako fyzicka osoba alebo ako firma z velkoskladu (konkretne agem)
2. 30 dni, pracovnych alebo od datumu prijatia na servis?
3. kedy vratia peniaze a kedy vymenia cele zariadenie?
4. kolko krat mozete reklamovat?
mozno to niekde na fore je... no pytam sa hlavne ak mate skusenosti, nie ze to je niekde napisane na firemny strankach...
1. aky je rozdiel ked si to kupis ako fyzicka osoba alebo ako firma z velkoskladu (konkretne agem)
2. 30 dni, pracovnych alebo od datumu prijatia na servis?
3. kedy vratia peniaze a kedy vymenia cele zariadenie?
4. kolko krat mozete reklamovat?
mozno to niekde na fore je... no pytam sa hlavne ak mate skusenosti, nie ze to je niekde napisane na firemny strankach...
kdyz nakupujes jako fyzicka osoba, ridi se reklamace podle obcasnkeho zakonniku (kde je napr. povinna zaruka 2 roky, pravo na vraceni zbozi do 14 dni od data koupi bez udani vduvodu v pripade nakupovani po internetu, max. delka zarucni opravy 30 kalendarnich dni od data prijeti...)
jinak narok na novy kus/vraceni penez mas pri 3-ti stejne nebo 4-te ruzne zavade, zavady se i scitaji, napr. kdyz mas vice zavad naraz.
firma se pri nakupu ridi obchodnim zakonnikem, ktery se v techto ohledech lisi (napr. neni povinnych 24 mesicu, 30 dni...)
jak je to s vracenim penez, kdyz nakupujes na firmu, bohuzel nevim.
jinak narok na novy kus/vraceni penez mas pri 3-ti stejne nebo 4-te ruzne zavade, zavady se i scitaji, napr. kdyz mas vice zavad naraz.
firma se pri nakupu ridi obchodnim zakonnikem, ktery se v techto ohledech lisi (napr. neni povinnych 24 mesicu, 30 dni...)
jak je to s vracenim penez, kdyz nakupujes na firmu, bohuzel nevim.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
servis MSI slovensko
Tak konecne sa to v pondelok uzavrelo. Dodanie disku trvalo az velmi dlho, stym by mohlo MSI nieco robit. Teda 7.9.2009 som dal na servis 28.9.2009 sa mi to vratilo spat... Takze uz len nahodit operacny system, nakopirovat zalohu a mozem znova normalne fungovat na svojom notebooku
zmena servisu
nekde jsem se docetl, ze MSI bude menit servisniho partnera, ale uz nevim presne kde to bylo.
Mate o tom nekdo nejake informace?
Mate o tom nekdo nejake informace?
servis MSI
Zdravim, vlastnim něco málo přes rok notebook MSI GX600. Za tu dobu co ho mám nebyl snad ani měsíc, aby něco fungovalo správně. Někdy na přelomu letošního srpna a září jsem ho odeslal do Penta. Reklamace trvala celkem 32 dní, a co víc v papírech, které mi poslali po servisu napsali drze 30. To nepočítám 3 telefonáty kdy mi technik nebyl schopen zjistit kde notebook momentálně je. Pomohl až email vedoucímu oddělení, po kterém se najednou notebook našel a byl obratem zaslán, s tím, že čekali na náhraní díly. Výsledná oprava spočívala jen ve výměně zákl. desky( i když problémů bylo znatelně víc, ale to je asi nezajímalo). Navíc pokud jste někdo vlastníkem toho typu tak víte, že na přední straně displeye je podsvícený znak MSI se stříbrným kroužkem okolo. Ten samozřejmě zmizel a byl nahrazen poškrábaným plastovým logem. Nikde samozřejmě nebyla popsána v papírech žádná manipulace s displeyem. Po návratu ze servisu a týdnu užívání notebook opět lehnul. Opět zaslán do Penty a reklamace trvala 10 dní, kdy ve výsledku opět vyměnili zákl. desku ( nevim tj. asi universální postup jak opravit notebook, u nich asi jo). Problém je v tom, že jsem notebook zakoupil u firmy Petra computers s.r.o., která již neexistuje. Bojím se 3 reklamace (k níž se pomalu blíží) a případné výměny výrobku nebo vrácení peněz. Vim, že se to někde už řešilo, ale ta osoba zakoupil svůj notebook přes firmu. Nevíte někdo jak postupovat, nebo nemáte s tím někdo zkušenosti?
Pokud to bylo zakoupeno na firmu, tak je celkem jedno, ze opravovali notebook 32 dni, protoze se na tebe nevztahuje ta lhuta 30 dni. Stejne tak se na tebe nevztahuje moznost odstoupeni od smlouvy v pripade treti stejne nebo ctvrte ruzne reklamace. Plati to, co si zakaznik dohodnul ve smlouve s prodejcem. Pokud tam neni nic, tak ti ntb mohou opravovat treba 2 mesice.
Ty se muzes maximalne bat toho, ze ti servis rekne, ze nema nahradni dily nebo je ntb neopravitelny a at si to vyresis s prodejcem.
Ty se muzes maximalne bat toho, ze ti servis rekne, ze nema nahradni dily nebo je ntb neopravitelny a at si to vyresis s prodejcem.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
V obchodnom zakonniku sa pise ze KUPUJUCI by mal Predavajucemu dat primerane dlhu dobu na vyriesenie reklamacie tzn. ak si ja ako firma kupim pre svoje "firemne" potreby MSIcko v AGEME alebo v ALZE bez DPH , ten notebook bude 30 dni v servise a neopravi sa tak mam samozrejme narok na vystavenie dobropisu = nove zariadenie alebo vratenie penazi - to je v tomto pripade na dohode medzi obomi stranami .
Taktiez mne ako firme nemôze Alza povedat ze kupil ste si to na ICO ako firma a navyse bez DPH tak mi mame na reklamaciu neobmedzenu dobu - podla Slovenskeho zakona tuto dobu urci Kupujuci a nie Predavajuci teda Alzasoft alebo AGEM !!!
Kazdopadne v AGEMe som nikdy ani ako firma nemal problem s tym ze mi bol vystaveny dobropis uz aj na 25ty den reklamacie nakolko AGEM vedel ze to vybavene nebude, peniaze sice nikdy nevratili ale bezproblemov som si mohol kupit nieco z ich ponuky a doplatit rozdiel rozhodne nepovedali ze cakajte dalsich XY mesiacov a mozno to vyriesime - takto by to nefungovalo .
Dalsia vec 3x rovnaka alebo 4x rôzna reklamacia je taktiez otazna vo vztahu firma - firma tzn. riadiacom sa podla obcianskeho zakonnika - MSI nerozlisuje medzi obchodnym a obcianskym zakonnikom a schvali dobropis pri opakovanych RMA aj firme ale to uz je rozhodnutie samotneho vyrobcu MSI ze to tak uplatnuje kdezto napriklad s HP je problem .
Taktiez Alza sama v reklamacnych podmienkach pre firmy ma uvedene ze reklamaciu vyriesi do 30 dni od jej podania a nie ze doba na vyriesenie je neobmedzena, ja ako firma vzdy od predajcu na 30ty den môzem pozadovat dobropis ako kupujuci lebo som mu dal "primerane dlhu lehotu" 30 dni a samozrejme je tu potrebna aj urcita forma dohody ale este som taky problem nezaznamenal, na jednu dosku som raz cakal 38 dni ale aj to mi chceli v ageme dat nahradu ale stym som nesuhlasil ...
§ 437
(3) Ak kupujúci požaduje odstránenie vád tovaru, nemôže pred uplynutím dodatočnej primeranej lehoty, ktorú je povinný poskytnúť na tento účel predávajúcemu, uplatniť iné nároky z vád tovaru, okrem nároku na náhradu škody a na zmluvnú pokutu, ibaže predávajúci oznámi kupujúcemu, že nesplní svoje povinnosti v tejto lehote.
(4) Dokiaľ kupujúci neurčí lehotu podľa odseku 3 alebo neuplatní nárok na zľavu z kúpnej ceny, môže predávajúci oznámiť kupujúcemu, že vady odstráni v určitej lehote. Ak kupujúci bez zbytočného odkladu po tom, čo dostal toto oznámenie, neoznámi predávajúcemu svoj nesúhlas, má toto oznámenie účinok určenia lehoty podľa odseku 3.
Kazdopadne ci ja ako firma som reklamoval v AGEME , Alze alebo v inom velkosklade vzdy pri podavani reklamacie sme si ujasnili to ze jej riesenie prebehne do 30 dni a nikdo s tym nemal problem a ani mi nepovedal ze by na to mal mat podla zakona viac casu .
http://www.porada.sk/t16766-obchodny-za ... 009-a.html
Taktiez mne ako firme nemôze Alza povedat ze kupil ste si to na ICO ako firma a navyse bez DPH tak mi mame na reklamaciu neobmedzenu dobu - podla Slovenskeho zakona tuto dobu urci Kupujuci a nie Predavajuci teda Alzasoft alebo AGEM !!!
Kazdopadne v AGEMe som nikdy ani ako firma nemal problem s tym ze mi bol vystaveny dobropis uz aj na 25ty den reklamacie nakolko AGEM vedel ze to vybavene nebude, peniaze sice nikdy nevratili ale bezproblemov som si mohol kupit nieco z ich ponuky a doplatit rozdiel rozhodne nepovedali ze cakajte dalsich XY mesiacov a mozno to vyriesime - takto by to nefungovalo .
Dalsia vec 3x rovnaka alebo 4x rôzna reklamacia je taktiez otazna vo vztahu firma - firma tzn. riadiacom sa podla obcianskeho zakonnika - MSI nerozlisuje medzi obchodnym a obcianskym zakonnikom a schvali dobropis pri opakovanych RMA aj firme ale to uz je rozhodnutie samotneho vyrobcu MSI ze to tak uplatnuje kdezto napriklad s HP je problem .
Taktiez Alza sama v reklamacnych podmienkach pre firmy ma uvedene ze reklamaciu vyriesi do 30 dni od jej podania a nie ze doba na vyriesenie je neobmedzena, ja ako firma vzdy od predajcu na 30ty den môzem pozadovat dobropis ako kupujuci lebo som mu dal "primerane dlhu lehotu" 30 dni a samozrejme je tu potrebna aj urcita forma dohody ale este som taky problem nezaznamenal, na jednu dosku som raz cakal 38 dni ale aj to mi chceli v ageme dat nahradu ale stym som nesuhlasil ...
§ 437
(3) Ak kupujúci požaduje odstránenie vád tovaru, nemôže pred uplynutím dodatočnej primeranej lehoty, ktorú je povinný poskytnúť na tento účel predávajúcemu, uplatniť iné nároky z vád tovaru, okrem nároku na náhradu škody a na zmluvnú pokutu, ibaže predávajúci oznámi kupujúcemu, že nesplní svoje povinnosti v tejto lehote.
(4) Dokiaľ kupujúci neurčí lehotu podľa odseku 3 alebo neuplatní nárok na zľavu z kúpnej ceny, môže predávajúci oznámiť kupujúcemu, že vady odstráni v určitej lehote. Ak kupujúci bez zbytočného odkladu po tom, čo dostal toto oznámenie, neoznámi predávajúcemu svoj nesúhlas, má toto oznámenie účinok určenia lehoty podľa odseku 3.
Kazdopadne ci ja ako firma som reklamoval v AGEME , Alze alebo v inom velkosklade vzdy pri podavani reklamacie sme si ujasnili to ze jej riesenie prebehne do 30 dni a nikdo s tym nemal problem a ani mi nepovedal ze by na to mal mat podla zakona viac casu .
http://www.porada.sk/t16766-obchodny-za ... 009-a.html
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
Ale Bodralkin to koupil v Cechach a nebylo to od Alzy ani Agemu. Co jsem cetl odpovedi na ceskych strankach, tak pri nakupu "na firmu" neplati obcansky zakonik, ale obchodni + to, na cem se obe strany v kupni smlouve dohodnou (klidne se mohou dohodnout, ze budou platit podminky podle obcanskeho zak.). Realne kupujici nakupem odsouhlasi obchodni podminky prodavajiciho...i kdyz v tomhle pripade je to fuk.
Hlavni problem vidim v tom, ze vratit penize nebo dat novy notebook by mu mel prodejce. A pokud ten zkrachoval, tak se muze stat, ze nedostane nic. Takze zbyva, aby se snazil v zaruce vyreklamovat vsechny nalezene vady.
Hlavni problem vidim v tom, ze vratit penize nebo dat novy notebook by mu mel prodejce. A pokud ten zkrachoval, tak se muze stat, ze nedostane nic. Takze zbyva, aby se snazil v zaruce vyreklamovat vsechny nalezene vady.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Firma
Chlapi to že jsem řekl :,,Vim, že se to někde už řešilo, ale ta osoba zakoupil svůj notebook přes firmu." To jsem uváděl jako příklad že se tady už něco podbného řešilo. Já samozřejmě notebook koupil jako fyzická osoba u firmy Perta Computers s. r. o. ,která je distributorem. Omlouvám se, jettli to co jsem napsal mohlo být zavádějící.
OK, to je zas neco jineho Chpau teda spravne, ze nechces po 4 reklamaci vratit penize, protoze bys je z te firmy asi nedostal? Ty musis pri 4 reklamaci pozadovat odstoupeni od smlouvy. Kdyz to nepozadujes, tak muze byt ntb opravovan treba 20x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Fajn já odstoupim od smlouvy a co se bude dít. Já těžko ty peníze vydřu z firmy co už fyzicky neexistuje. Můžu po MSI jako značce chtít náhradu třeba ve formě peněz a nebo aspoň výrobku. Nebo jediný co mi zbýva je reklamovat notebook tak dlouho dokud mi nezkončí záruční lhůta, protože sice servis zaručuje MSI přes Pentu, ale peníze jsem platil distributorovi... jak to teda je ?
Uzavrel jsi smlouvu s prodejcem a ten ti na zakoupenou vec dal zaruku. Od tehle smlouvy muzes v danych pripadech odstoupit. Pri odstoupeni vratis notebook prodejci a od nej dostanes zaplacene penize.
S MSI nebo servisem zadnou smlouvu nemas, takze nemas logicky z ceho odstupovat Muzes se zkusit maximalne dohodnout na jinem ntb.
S MSI nebo servisem zadnou smlouvu nemas, takze nemas logicky z ceho odstupovat Muzes se zkusit maximalne dohodnout na jinem ntb.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů