Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.
pamatuju
Pamatuju lidi, co schválně zkratovali desku, aby chvíli před zárukou dostali nový zboží, nebo prachy. Dyby tohle dělala většina lidí, tak to může výrobce zabalit a nemá nikdo nic... Pak se nelze některým servisům divit že neuznaj spoustu věcí.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
swarm píše:Když tam bude velký rozdíl a zároveň už to bude v jejich systému jako bez záruky, tak tě mohou s klidem odkázat, abys to šel reklamovat přes toho prodejce . Smlouvu máš totiž s ním a ne se servisem.
Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje - to sa stalo aj mne osobne pred par rokmi s Gainward Geforce 4Ti 4200, karta sa pokazila v zaruke ale predajca medzitym skrachoval, cize som to poslal do Gainwardu do Nemecka aj s kopiou faktury a listom, kde som pisal ze predajca skrachoval, cize si nemali ako overit datum predaja karty, museli verit iba tej fakture a aj mi to v pohode opravili ... (ale vtedy to bolo aj realne v zaruke, ale keby fakturu upravim tak by to nemali ako zistit)
Lenovo Thinkpad T530, 15.6" HD+, Core i7 3610QM, 256GB SSD Samsung 840 PRO, NVidia NVS 5400M ... + dock + 24" 1920x1200 LCD Samsung
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
j_m píše:swarm píše:Když tam bude velký rozdíl a zároveň už to bude v jejich systému jako bez záruky, tak tě mohou s klidem odkázat, abys to šel reklamovat přes toho prodejce . Smlouvu máš totiž s ním a ne se servisem.
Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje - to sa stalo aj mne osobne pred par rokmi s Gainward Geforce 4Ti 4200, karta sa pokazila v zaruke ale predajca medzitym skrachoval, cize som to poslal do Gainwardu do Nemecka aj s kopiou faktury a listom, kde som pisal ze predajca skrachoval, cize si nemali ako overit datum predaja karty, museli verit iba tej fakture a aj mi to v pohode opravili ... (ale vtedy to bolo aj realne v zaruke, ale keby fakturu upravim tak by to nemali ako zistit)
No to že prodejce zkrachuje je osobně nemusí zajímat, oni vůči tobě žádné závazky nemají. Pokud by nebyli vstřícní, ostrouhal by si mrkvičku.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
To je sice pěkný, ale ze strany Gainwardu to byla dobrá vůle (když zjistili v systému, že je to v záruce, tak neni důvod ti to nevyreklamovat). Nemuseli taky udělat vůbec nic. Pokud prodejce zkrachuje, tak stejně za něj někdo musí převzít závazek, takže tě odkážou, ať si najdeš ten subjekt, který tento závazek má. Ber to tak, že když budou mít velké pochybnosti o stáří notebooku, tak ti žádnou laskavost neudělaj. Oni s tebou žádný obchod neuzavřeli.j_m píše:Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje...
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Ked maly internetovy/kamenny predajca skrachuje tak zanho preberie niekto zavazky ... to je sice pravda, ale plati to iba v dokonalom svete, to je taky svet kde su vsetky zeny krasne a pivo je zadarmo ... Ale my zijeme v realnom svete, kde po malom skrachovanom obchodnikovi nezostane ani smrad
Ale cele to zavisi od toho cloveka co bude vybavovat tu reklamaciu, niekedy vybavia aj to co do zaruky nespada, niekedy je problem vybavit to naco mate narok ...
Kamaratovi na kruzkovici napita spoluziacka zhodila ntb a rozbila display, on od zlosti rozbil dvere na izbe. A ako to dopadlo? Ntb mu zadarmo opravili v zaruke a platil iba 40€ za nove dvere
Alebo ja som pred casom pisal do Penty, ze ci flash upraveneho vBiosu grafiky (potrebne pre podvoltovanie grafiky) rusi zaruku (lebo niektori vyrobcovia to tvrdia) a oni mi napisali ze nie a dokonca mi tvrdili ze aj keby som zlym flashom pokazil grafiku tak aj potom by mi to zadarmo opravili, co sa mi nezdalo, ale dobre
Ale cele to zavisi od toho cloveka co bude vybavovat tu reklamaciu, niekedy vybavia aj to co do zaruky nespada, niekedy je problem vybavit to naco mate narok ...
Kamaratovi na kruzkovici napita spoluziacka zhodila ntb a rozbila display, on od zlosti rozbil dvere na izbe. A ako to dopadlo? Ntb mu zadarmo opravili v zaruke a platil iba 40€ za nove dvere
Alebo ja som pred casom pisal do Penty, ze ci flash upraveneho vBiosu grafiky (potrebne pre podvoltovanie grafiky) rusi zaruku (lebo niektori vyrobcovia to tvrdia) a oni mi napisali ze nie a dokonca mi tvrdili ze aj keby som zlym flashom pokazil grafiku tak aj potom by mi to zadarmo opravili, co sa mi nezdalo, ale dobre
Lenovo Thinkpad T530, 15.6" HD+, Core i7 3610QM, 256GB SSD Samsung 840 PRO, NVidia NVS 5400M ... + dock + 24" 1920x1200 LCD Samsung
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
j_m: Nicméně nic to nemění na faktu, že pokud se s nima budeš snažit vyjebat zfalšovanou fakturou (btw je to trestný čin), tak oni tě s tím mohou poslat k šípku a ty se s nima nemáš jak hádat, i kdyby nějaký shop 10x zkrachoval. Je totiž vůbec nezajímá, zda někdo přebral závazky, nebo ne. Oni je za nikoho přebírat nemusej.
Můžu tě ujistit, že být já na reklamačním a zjistit, že podle S/N ten notebook bude výrazně jinak starý, než je na faktuře, tak si obvolám koho půjde, a pokud bych zjistil, že jde o falšovaný doklad, tak bych tě šel udat.
Můžu tě ujistit, že být já na reklamačním a zjistit, že podle S/N ten notebook bude výrazně jinak starý, než je na faktuře, tak si obvolám koho půjde, a pokud bych zjistil, že jde o falšovaný doklad, tak bych tě šel udat.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
V postate mas pravdu, ale stavim sa s tebou ze tak radikalne by na 80% na reklamacnom oddeleni nepostupovali, vacsine zamestanancov je to jedno, on to opravi, je krytý lebo mal pred sebou fakturu, firma to zaplati (ktoru ako vacsina zamestancov nemiluje) a je pokoj ... A taketo velke firmy s tym aj tak trochu rataju pri kalkulaciach ... a ze by sa pustali do sudnych sporov, tak to je sanca 1 ku 100. Realita je taká, nenosim ruzove okuliare, a skutkovu podstatu trestneho cinu naplnil aspon raz skoro kazdy ... staci si poriadne pozret obsah HDD
Ale ako hovorim, mna to len tak napadlo, chvalabohu sa ma to netika, ntb mam v zaruke a funguje dobre (ťuk, ťuk)
Ale aky by som to bol Slovak (resp.Čech alebo občan akejkolvek postkomunistickej krajiny) keby ma taketo veci nenapadali
Typickeho Nemca, Švajčiara alebo Americana by to ani vo sne nenapadlo, to mam overene
Ale ako hovorim, mna to len tak napadlo, chvalabohu sa ma to netika, ntb mam v zaruke a funguje dobre (ťuk, ťuk)
Ale aky by som to bol Slovak (resp.Čech alebo občan akejkolvek postkomunistickej krajiny) keby ma taketo veci nenapadali
Typickeho Nemca, Švajčiara alebo Americana by to ani vo sne nenapadlo, to mam overene
Lenovo Thinkpad T530, 15.6" HD+, Core i7 3610QM, 256GB SSD Samsung 840 PRO, NVidia NVS 5400M ... + dock + 24" 1920x1200 LCD Samsung
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
Lenovo Thinkpad T400 14" + dock
HP Probook 4330 13.3"
MSI EX623X 16"
Dell D410 12.1" + dock
Dell CP M233
...
j_m píše:V postate mas pravdu, ale stavim sa s tebou ze tak radikalne by na 80% na reklamacnom oddeleni nepostupovali, vacsine zamestanancov je to jedno, on to opravi, je krytý lebo mal pred sebou fakturu, firma to zaplati (ktoru ako vacsina zamestancov nemiluje) a je pokoj ... A taketo velke firmy s tym aj tak trochu rataju pri kalkulaciach ... a ze by sa pustali do sudnych sporov, tak to je sanca 1 ku 100. Realita je taká, nenosim ruzove okuliare, a skutkovu podstatu trestneho cinu naplnil aspon raz skoro kazdy ... staci si poriadne pozret obsah HDD
Ale ako hovorim, mna to len tak napadlo, chvalabohu sa ma to netika, ntb mam v zaruke a funguje dobre (ťuk, ťuk)
Ale aky by som to bol Slovak (resp.Čech alebo občan akejkolvek postkomunistickej krajiny) keby ma taketo veci nenapadali
Typickeho Nemca, Švajčiara alebo Americana by to ani vo sne nenapadlo, to mam overene
Tak.
1. Oni se s nikým soudit nemusí, pouze podají trestní oznámení. (To ty po nich neco xces, ne oni po tobe)
2. Vetsina servisaku te asi jen posle do (hadej kam), nejspis nebude mit čas něco víc řešit, ale prostě napíší neoprávněná reklamace 300kč poplatek a nazdar.
3. S těmi postkomunistickými řečmi je to nesmysl, nevím kdo vám pořád vtlouká takové věci jako že jsme tu nějací horší, víc se tu udávalo, nebo se tu víc krade atd. Lidi sou na celým světě +- stejní. Jako příklad uvedu SW pirátství, dnes se jako jeho bašta udávají právě postkomunistické země, ale za komunistů tu nic takového nebylo a ani nemuselo pirátství naopak vzniklo na "západě" ve spořádané kapitalisticko demokratické společnosti, a sem se ty cracklé verze jen inmportovaly...
Jako perličku můžu uvést vlastní zkušenost se generační výměnou studentů na jedné nejmenované VŠ. Jeden ročník byli studenti "vychovaní" za komunizmu a po nich nastoupili mladí "vychovaní" už po revoluci. A bylo to nebe a dudy, ti původní studenti se chovali všichni velmi zdrženlivě a slušně, kdežto mezi těmi novými byla hromada velmi agresivních a sebevědomých jedinců. (Ti první měli tendenci se nejprve zeptat co mohou, ti druzí si šli rovnou stěžovat, jakto že něco nedostali :0)) )
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
j_m: Tak jednoduché to neni, protože někdo servisu tu reklamaci musí proplatit (jinak to dělá zaměstnanec za svý). K tomu právě slouží ta záruka udaná v systému dle S/N. Pokud už jejich systém řekne, že notebook není v záruce, tak se to řeší trochu komplikovaněji.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Minulý týden v pondělí jsem si svoje MSi posílal na opravu do PL. Notebook dorazil dneska, takže to trvalo osm dní, což je pěknej čas. Na to, že cesta tam podle sledování balíčku UPS trvala 3 dny.
Nicméně něco k průběhu:
S první polovinou průběhu jsem byl docela spokojenej (vyplnění formuláře, tisk štítku a objednání UPS)Když přehlédnu ten mail s RMA číslem a dalšíma instrukcema, kterej byl snad přeloženej z AJ do ČJ pomocí google translátoru. Ale...
Druhá polovina už byla o dost horší, jak říkám notebook přišel po osmi dnech, což je fajn, nicméně Reklamační dokument v anglickém jazyce (mě je to jedno, anglicky celkem umím), a notebook BEZ BATERIE....Tak okamžitě kontaktuju tu rádoby CZ hotline, když se konečně dovolám, tak to zvedne nějaká ženská(asi ukrajinka, která žije v polsku a myslí si, že umí česky), která se snaží aspoň napodobit mluvu, která je podobná češtině, a že jako teda jo, že se na to mrknou a za moment se ozvou...čekal jsem hodinu než se ozvou a neozvali, tak to vytáčím znovu a sdělili mi, že už končej, tak že se na to juknou až zítra...takže čekám do zítra na email, velice pěknej první dojem...
Nicméně něco k průběhu:
S první polovinou průběhu jsem byl docela spokojenej (vyplnění formuláře, tisk štítku a objednání UPS)Když přehlédnu ten mail s RMA číslem a dalšíma instrukcema, kterej byl snad přeloženej z AJ do ČJ pomocí google translátoru. Ale...
Druhá polovina už byla o dost horší, jak říkám notebook přišel po osmi dnech, což je fajn, nicméně Reklamační dokument v anglickém jazyce (mě je to jedno, anglicky celkem umím), a notebook BEZ BATERIE....Tak okamžitě kontaktuju tu rádoby CZ hotline, když se konečně dovolám, tak to zvedne nějaká ženská(asi ukrajinka, která žije v polsku a myslí si, že umí česky), která se snaží aspoň napodobit mluvu, která je podobná češtině, a že jako teda jo, že se na to mrknou a za moment se ozvou...čekal jsem hodinu než se ozvou a neozvali, tak to vytáčím znovu a sdělili mi, že už končej, tak že se na to juknou až zítra...takže čekám do zítra na email, velice pěknej první dojem...
Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi
Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy!
Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy!
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 led 2010 17:03
Pave29 píše:Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi
Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy!
Tak tak ... Velmi dobre poznam EX600X sam vlastnim a niekolko som ich uz aj opravoval ... teda aj EX610 aj VR610 tusim ...
Tam je taky plech co sa ulomi ked sa uvolnia srobiky ... a nasledne aj plast ... vetrak je jasny to je smejd .....
A celkovo MSI su najhorsie notebooky ... Momentalne mam GT628X po reklamacii v polsku a som s ich pracou spokojny ... poslal som im dve polky nakolko taktiez v oblasti klbu praskol a okrem toho mal zavadu ventilatora a displeja (komplet prepaleny flakaty divny ) a vsetko dobre opravili akurat 4 gumky su biele a boli cierne :/ ... Ale drzi sa teraz ale to je zato ze som presiel na Asus a MSI je len doma a zapne sa raz za mesiac (predtym som mal z MSI GX620X a predtym VR610 a predtym EX610 a predtym EX600-moj prvy msi a do mesiaca mal uz problemy s chladicom )
Aktualne :MSI EX600X 250SK/ MSI GT628X 446SK/ Acer Aspire 5634Wlmi.
+Preslo mi cez ruky strasne vela notebookov.
K msi doporucujem ruky prec od tej znacky ....
+Preslo mi cez ruky strasne vela notebookov.
K msi doporucujem ruky prec od tej znacky ....
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 led 2010 17:03
Pave29 píše:Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi
Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy!
Tak tak ... Velmi dobre poznam EX600X sam vlastnim a niekolko som ich uz aj opravoval ... teda aj EX610 aj VR610 tusim ...
Tam je taky plech co sa ulomi ked sa uvolnia srobiky ... a nasledne aj plast ... vetrak je jasny to je smejd .....
A celkovo MSI su najhorsie notebooky ... Momentalne mam GT628X po reklamacii v polsku a som s ich pracou spokojny ... poslal som im dve polky nakolko taktiez v oblasti klbu praskol a okrem toho mal zavadu ventilatora a displeja (komplet prepaleny flakaty divny ) a vsetko dobre opravili akurat 4 gumky su biele a boli cierne :/ ... Ale drzi sa teraz ale to je zato ze som presiel na Asus a MSI je len doma a zapne sa raz za mesiac (predtym som mal z MSI GX620X a predtym VR610 a predtym EX610 a predtym EX600-moj prvy msi a do mesiaca mal uz problemy s chladicom )
Aktualne :MSI EX600X 250SK/ MSI GT628X 446SK/ Acer Aspire 5634Wlmi.
+Preslo mi cez ruky strasne vela notebookov.
K msi doporucujem ruky prec od tej znacky ....
+Preslo mi cez ruky strasne vela notebookov.
K msi doporucujem ruky prec od tej znacky ....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů