Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

notebooky MSI a vše kolem nich

Jsem spokojeny s notebook od MSI?

ano
124
59%
ne
85
41%
 
Celkem hlasů: 209

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

jinými slovy

Příspěvekod drk22 » 23 led 2011 11:27

Jinými slovy zakázku měli tak 2x předraženou, spíše se jim vyplatí polovinu peněz vrátit a poslat to zpět neopravené, než si přidávat práci a opravovat to znova.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)

Redeemer
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 31 bře 2010 15:22
Bydliště: Rožňava

MSI FX603-046CS

Příspěvekod Redeemer » 26 led 2011 12:00

Máte niekto skúsenosti s týmto notasom? Počul som veľa zlých vecí o FX600kách ale zas aj veľa chál.. takže by som chcel vedieť názor niekoho kto ho má alebo sa s ním stretol... hlavne konštrukčne by ma to zaujímalo keďže na to bola väčšina sťažností .. pukanie, praskanie a klávesnica....

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 30 led 2011 20:04

Tak musím napsat jak to dopadlo s notebookem MSI .
U Firmy ABAX Čip se u nich nemění - neumí to . Mění celý desky záruku mi po tahanicích uznaly a z 5544 kč z první opravy vrátili 3228 kč co stála G.K . a notebook mi poslali domů neopravený . Zítra jde jinam na opravu.
zivan / drk22 - měli pravdu

http://www.alza.sk/msi-megabook-ex600x-074cz-d83818.htm
http://console-forum.net/archive/index.php/t-87159.html ve Hlavní rysech to někdo píše o G .K,

měl by mít -- samostatná grafická karta nVIDIA GeForce 8400M-G s 256MB VRAM
pokud vám to něco řekne a mě lajcky vysvětlí , zdali je na desce nebo ne a jak se mění .
.
Poslení dopis od servisu
Dostal jsem požadovaný právní rozbor, ze kterého vyplývá, že údaje uváděné Ve vašem mailu z 14.1.jsou přesné a
i když rozhodnutí správního soudu není pro ostatní soudy závazné, je nutné je brát v potaz neboť k němu mohou přihlížet.
Nabízí se ještě polemika s tímto rozhodnutím,protože spousta náhradních dílů je spotřební povahy a dva roky prostě nevydrží
ale to je již jiná kapitola
V každém případě Vám ještě jednou děkuji za Vaše informace a jak jsem zjistil, tak kolegyně Vám již zaslala dobropis na
vadnou součástku, neboť reklamaci tímto uznáváme.

DĚKUJI moc vám za rady zde na foru .

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

pokud

Příspěvekod drk22 » 30 led 2011 23:37

Pokud je mi známo tak ABAX přepájet čip na desce umí. Minimálně to jednou pro mě dělali.
Laicky řečeno, nedělá se to ručně, je na to stroj. A výsledek takové opravy bohužel není 100% (oni zami uváděli 90% úspěšnost), takže chápu že se jim do toho podruhé nexce...
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 31 led 2011 20:43

a v jaký cenovým stropu ses pohyboval . Jinak podle nich mi měli měnit jen G.K. a osobně napsali , že čip nedělají . Jinak za 5500 kč by byla výměna čipu pěkně drahá včetně práce , když to jinde přepájení čipu mašinou dělají za 2000 kč s DPH. Uvidíme co mi řekne nový servis ař to rozebere , co tam vlastně opravovaly za ty peníze.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 31 led 2011 21:59

Chtěli 2,5k za "opravu desky" a asi 3k za nový gr. chip. (+ asi 200 za dopravu tam a z5). Moje chyba byla, ze jsem jim vyplnil do dotazníku kolik peněz jsem ochoten maximálně zaplatit, čehož téměř bezezbytku využili...
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 01 úno 2011 15:48

takže taky 5500 kč jestli tomu rozumím . Zde ČIP snad dělají za 2000 kč i s DPH . http://www.nemecek.cz/pocitacovy-servis ... ati-nvidia

FIldas12
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 28 led 2011 20:53

Příspěvekod FIldas12 » 04 úno 2011 15:56

tak nevim nevim mam ci nemam zakoupit MSI FX600-244CS
Koukam,ze ty fx 600 jsou dost poruchovy
Spoluzak ho ma dva mesice a zatim nema problemy
Mam od MSI jen webku a spokojenost ale notas chci,potrebuju Msi vypadal solidne,ale po xx negativnich komentari me to zacalo lamat hlavou

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 05 úno 2011 14:11

nelámej si hlavu . Notas se ti rozbije i u jiné firmy . Pokud se podíváš na jinýho výrobce tak je to to samí všude je něco. Zkrátka mít jen štěstí.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

no

Příspěvekod drk22 » 06 úno 2011 10:28

No mít štěstí + nekupovat ty podezřele nejlevnější krámy :0)
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

Phillda
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 06 zář 2009 13:39

Příspěvekod Phillda » 10 úno 2011 13:48

S MSI jsem celkem dosti spokojen.. Mam Notas Gx633 a zatím jsem měl jednu opravu a to ještě by se dalo říct že to bylo mojím zaviněním, jelikož jsem s notasem někde ťuk nul a praskl plast u pantu.. Vyměnili mi celou zadní stranu vramci zaruky, takže spokojenost.. :-) zatím..

patricius
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 12 úno 2011 15:12
Bydliště: Slovensko | Trnava

Příspěvekod patricius » 12 úno 2011 15:29

MSI GX633

1. reklamácia
* výmena ram (zrejme iba 1 modulu)
* výmena cpu ventilátora

2. reklamácia
* výmena základnej dosky
* výmena MXM VGA karty
* výmena cpu ventilátora

3. reklamácia
* výmena LCD panela
* výmena optickej mechaniky
* výmena hdd (chyba na ňom bola spôsobená mojím zavinením)

4. reklamácia
* v pondelok 14.2.2011 ho posielam do Poľska znovu :evil:

Tri reklamácia do prvého roka záruky. Dúfam, že v tej poslednej mi príde len mail o vystavení dobropisu. Každá reklamácia vyriešená v rámci záruky to beriem ako plus. Všetky ostatné nervy, zabitý čas riešením problémov ktoré ani servis neodstránil veľké mínus.

Pri každej reklamácii takmer to isté (BSOD alebo obrazovka zostane (červená, modrá, fialová.. akákoľvek farba čo vás napadne a notebook treba na tvrdo vypnúť - 5-10 sekúnd tlačidlo zapínania)

MSI už nie. "Adrenalínových športov s týmto modelom bolo až dosť :D "

Asi sa vyberiem cestou toshiba | asus | lenovo.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 12 úno 2011 18:53

O ten dobropis si musíš požádat ty sám, když to posíláš (odstoupení od smlouvy). Sami od sebe ti to zas jen opraví, protože to je standardní postup.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

patricius
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 12 úno 2011 15:12
Bydliště: Slovensko | Trnava

Příspěvekod patricius » 12 úno 2011 20:20

V tomto dokumente nepíšu, že ja musím žiadosti o dobropis.

http://cz.msi.eu/servis/servis.pdf

Ale pre všetky prípady im pribalím žiadosť ako prílohu.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

když

Příspěvekod drk22 » 12 úno 2011 22:29

Když tak čtu ten výčet poruch tak jsem si vzpomněl na Mr. Beana, jak šel kolem prodejny televizorů. :0)
Podle popisu ti vyměnily praktický celý počítač. jinak na odstoupení od smlouvy sice máš zřejmě nárok, ale musíš o něj skutečně sám požádat.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů