Stránka 18 z 26

pamatuju

Napsal: 09 kvě 2010 22:57
od drk22
Pamatuju lidi, co schválně zkratovali desku, aby chvíli před zárukou dostali nový zboží, nebo prachy. Dyby tohle dělala většina lidí, tak to může výrobce zabalit a nemá nikdo nic... Pak se nelze některým servisům divit že neuznaj spoustu věcí.

Napsal: 10 kvě 2010 10:30
od kasper
to plně chápu ,ale jsou také lidé v IT kteří se vyznají a bohužel jim servis není schopen vychovět i když člověk řekně co je přesně vádmeho a oni stejně nic neudělají tak to je divné ne ?

a někdy aby se člověk domohl výměny musí udělat fakt psi kusy

Napsal: 10 kvě 2010 16:02
od j_m
swarm píše:Když tam bude velký rozdíl a zároveň už to bude v jejich systému jako bez záruky, tak tě mohou s klidem odkázat, abys to šel reklamovat přes toho prodejce ;-). Smlouvu máš totiž s ním a ne se servisem.


Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje - to sa stalo aj mne osobne pred par rokmi s Gainward Geforce 4Ti 4200, karta sa pokazila v zaruke ale predajca medzitym skrachoval, cize som to poslal do Gainwardu do Nemecka aj s kopiou faktury a listom, kde som pisal ze predajca skrachoval, cize si nemali ako overit datum predaja karty, museli verit iba tej fakture a aj mi to v pohode opravili ... (ale vtedy to bolo aj realne v zaruke, ale keby fakturu upravim tak by to nemali ako zistit)

Napsal: 10 kvě 2010 16:18
od drk22
j_m píše:
swarm píše:Když tam bude velký rozdíl a zároveň už to bude v jejich systému jako bez záruky, tak tě mohou s klidem odkázat, abys to šel reklamovat přes toho prodejce ;-). Smlouvu máš totiž s ním a ne se servisem.


Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje - to sa stalo aj mne osobne pred par rokmi s Gainward Geforce 4Ti 4200, karta sa pokazila v zaruke ale predajca medzitym skrachoval, cize som to poslal do Gainwardu do Nemecka aj s kopiou faktury a listom, kde som pisal ze predajca skrachoval, cize si nemali ako overit datum predaja karty, museli verit iba tej fakture a aj mi to v pohode opravili ... (ale vtedy to bolo aj realne v zaruke, ale keby fakturu upravim tak by to nemali ako zistit)


No to že prodejce zkrachuje je osobně nemusí zajímat, oni vůči tobě žádné závazky nemají. Pokud by nebyli vstřícní, ostrouhal by si mrkvičku.

Napsal: 10 kvě 2010 16:28
od swarm
j_m píše:Takto to asi bude, ale takyto postup ma tiez svoje diery, napr ked predajca medzitym skrachuje...
To je sice pěkný, ale ze strany Gainwardu to byla dobrá vůle (když zjistili v systému, že je to v záruce, tak neni důvod ti to nevyreklamovat). Nemuseli taky udělat vůbec nic. Pokud prodejce zkrachuje, tak stejně za něj někdo musí převzít závazek, takže tě odkážou, ať si najdeš ten subjekt, který tento závazek má. Ber to tak, že když budou mít velké pochybnosti o stáří notebooku, tak ti žádnou laskavost neudělaj. Oni s tebou žádný obchod neuzavřeli.

Napsal: 10 kvě 2010 22:55
od j_m
Ked maly internetovy/kamenny predajca skrachuje tak zanho preberie niekto zavazky ... to je sice pravda, ale plati to iba v dokonalom svete, to je taky svet kde su vsetky zeny krasne a pivo je zadarmo ... Ale my zijeme v realnom svete, kde po malom skrachovanom obchodnikovi nezostane ani smrad :)

Ale cele to zavisi od toho cloveka co bude vybavovat tu reklamaciu, niekedy vybavia aj to co do zaruky nespada, niekedy je problem vybavit to naco mate narok ...
Kamaratovi na kruzkovici napita spoluziacka zhodila ntb a rozbila display, on od zlosti rozbil dvere na izbe. A ako to dopadlo? Ntb mu zadarmo opravili v zaruke a platil iba 40€ za nove dvere :)

Alebo ja som pred casom pisal do Penty, ze ci flash upraveneho vBiosu grafiky (potrebne pre podvoltovanie grafiky) rusi zaruku (lebo niektori vyrobcovia to tvrdia) a oni mi napisali ze nie a dokonca mi tvrdili ze aj keby som zlym flashom pokazil grafiku tak aj potom by mi to zadarmo opravili, co sa mi nezdalo, ale dobre :)

Napsal: 10 kvě 2010 23:44
od swarm
j_m: Nicméně nic to nemění na faktu, že pokud se s nima budeš snažit vyjebat zfalšovanou fakturou (btw je to trestný čin), tak oni tě s tím mohou poslat k šípku a ty se s nima nemáš jak hádat, i kdyby nějaký shop 10x zkrachoval. Je totiž vůbec nezajímá, zda někdo přebral závazky, nebo ne. Oni je za nikoho přebírat nemusej.

Můžu tě ujistit, že být já na reklamačním a zjistit, že podle S/N ten notebook bude výrazně jinak starý, než je na faktuře, tak si obvolám koho půjde, a pokud bych zjistil, že jde o falšovaný doklad, tak bych tě šel udat.

Napsal: 11 kvě 2010 00:13
od j_m
V postate mas pravdu, ale stavim sa s tebou ze tak radikalne by na 80% na reklamacnom oddeleni nepostupovali, vacsine zamestanancov je to jedno, on to opravi, je krytý lebo mal pred sebou fakturu, firma to zaplati (ktoru ako vacsina zamestancov nemiluje) a je pokoj ... A taketo velke firmy s tym aj tak trochu rataju pri kalkulaciach ... a ze by sa pustali do sudnych sporov, tak to je sanca 1 ku 100. Realita je taká, nenosim ruzove okuliare, a skutkovu podstatu trestneho cinu naplnil aspon raz skoro kazdy ... staci si poriadne pozret obsah HDD

Ale ako hovorim, mna to len tak napadlo, chvalabohu sa ma to netika, ntb mam v zaruke a funguje dobre (ťuk, ťuk) :)
Ale aky by som to bol Slovak (resp.Čech alebo občan akejkolvek postkomunistickej krajiny) keby ma taketo veci nenapadali :)
Typickeho Nemca, Švajčiara alebo Americana by to ani vo sne nenapadlo, to mam overene

Napsal: 11 kvě 2010 09:52
od drk22
j_m píše:V postate mas pravdu, ale stavim sa s tebou ze tak radikalne by na 80% na reklamacnom oddeleni nepostupovali, vacsine zamestanancov je to jedno, on to opravi, je krytý lebo mal pred sebou fakturu, firma to zaplati (ktoru ako vacsina zamestancov nemiluje) a je pokoj ... A taketo velke firmy s tym aj tak trochu rataju pri kalkulaciach ... a ze by sa pustali do sudnych sporov, tak to je sanca 1 ku 100. Realita je taká, nenosim ruzove okuliare, a skutkovu podstatu trestneho cinu naplnil aspon raz skoro kazdy ... staci si poriadne pozret obsah HDD

Ale ako hovorim, mna to len tak napadlo, chvalabohu sa ma to netika, ntb mam v zaruke a funguje dobre (ťuk, ťuk) :)
Ale aky by som to bol Slovak (resp.Čech alebo občan akejkolvek postkomunistickej krajiny) keby ma taketo veci nenapadali :)
Typickeho Nemca, Švajčiara alebo Americana by to ani vo sne nenapadlo, to mam overene


Tak.
1. Oni se s nikým soudit nemusí, pouze podají trestní oznámení. (To ty po nich neco xces, ne oni po tobe)
2. Vetsina servisaku te asi jen posle do (hadej kam), nejspis nebude mit čas něco víc řešit, ale prostě napíší neoprávněná reklamace 300kč poplatek a nazdar.
3. S těmi postkomunistickými řečmi je to nesmysl, nevím kdo vám pořád vtlouká takové věci jako že jsme tu nějací horší, víc se tu udávalo, nebo se tu víc krade atd. Lidi sou na celým světě +- stejní. Jako příklad uvedu SW pirátství, dnes se jako jeho bašta udávají právě postkomunistické země, ale za komunistů tu nic takového nebylo a ani nemuselo pirátství naopak vzniklo na "západě" ve spořádané kapitalisticko demokratické společnosti, a sem se ty cracklé verze jen inmportovaly...
Jako perličku můžu uvést vlastní zkušenost se generační výměnou studentů na jedné nejmenované VŠ. Jeden ročník byli studenti "vychovaní" za komunizmu a po nich nastoupili mladí "vychovaní" už po revoluci. A bylo to nebe a dudy, ti původní studenti se chovali všichni velmi zdrženlivě a slušně, kdežto mezi těmi novými byla hromada velmi agresivních a sebevědomých jedinců. (Ti první měli tendenci se nejprve zeptat co mohou, ti druzí si šli rovnou stěžovat, jakto že něco nedostali :0)) )

Napsal: 11 kvě 2010 10:02
od swarm
j_m: Tak jednoduché to neni, protože někdo servisu tu reklamaci musí proplatit (jinak to dělá zaměstnanec za svý). K tomu právě slouží ta záruka udaná v systému dle S/N. Pokud už jejich systém řekne, že notebook není v záruce, tak se to řeší trochu komplikovaněji.

Napsal: 18 kvě 2010 19:52
od SPiRiTT23
Minulý týden v pondělí jsem si svoje MSi posílal na opravu do PL. Notebook dorazil dneska, takže to trvalo osm dní, což je pěknej čas. Na to, že cesta tam podle sledování balíčku UPS trvala 3 dny.

Nicméně něco k průběhu:

S první polovinou průběhu jsem byl docela spokojenej (vyplnění formuláře, tisk štítku a objednání UPS)Když přehlédnu ten mail s RMA číslem a dalšíma instrukcema, kterej byl snad přeloženej z AJ do ČJ pomocí google translátoru. Ale...
Druhá polovina už byla o dost horší, jak říkám notebook přišel po osmi dnech, což je fajn, nicméně Reklamační dokument v anglickém jazyce (mě je to jedno, anglicky celkem umím), a notebook BEZ BATERIE....Tak okamžitě kontaktuju tu rádoby CZ hotline, když se konečně dovolám, tak to zvedne nějaká ženská(asi ukrajinka, která žije v polsku a myslí si, že umí česky), která se snaží aspoň napodobit mluvu, která je podobná češtině, a že jako teda jo, že se na to mrknou a za moment se ozvou...čekal jsem hodinu než se ozvou a neozvali, tak to vytáčím znovu a sdělili mi, že už končej, tak že se na to juknou až zítra...takže čekám do zítra na email, velice pěknej první dojem...

Napsal: 18 kvě 2010 22:12
od djmicho
:lol: :lol: koukám, že ten polskej servis se teda vyplatí :lol: :lol:

Napsal: 22 črc 2010 14:48
od Pave29
Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní :lol: Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi :D

Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní :lol: Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy! :D

Napsal: 09 srp 2010 05:22
od XxXcompany
Pave29 píše:Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní :lol: Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi :D

Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní :lol: Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy! :D


Tak tak ... Velmi dobre poznam EX600X sam vlastnim a niekolko som ich uz aj opravoval ... teda aj EX610 aj VR610 tusim ...

Tam je taky plech co sa ulomi ked sa uvolnia srobiky ... a nasledne aj plast ... :D :D vetrak je jasny to je smejd .....

A celkovo MSI su najhorsie notebooky ... Momentalne mam GT628X po reklamacii v polsku a som s ich pracou spokojny ... poslal som im dve polky nakolko taktiez v oblasti klbu praskol a okrem toho mal zavadu ventilatora a displeja (komplet prepaleny flakaty divny ) a vsetko dobre opravili akurat 4 gumky su biele a boli cierne :/ ... Ale drzi sa teraz ale to je zato ze som presiel na Asus a MSI je len doma a zapne sa raz za mesiac :D (predtym som mal z MSI GX620X a predtym VR610 a predtym EX610 a predtym EX600-moj prvy msi a do mesiaca mal uz problemy s chladicom )

Napsal: 09 srp 2010 05:23
od XxXcompany
Pave29 píše:Přidám i svoji zkušenost s MSI EX600 - rozsypal se vlivem normálního používaní :lol: Celekm 4x v servisu, hlavně kůli větráku, ale taky kůli nefunkčním usb, zvuku a ještě nějakým drobnostem, taky mi v pravým dolním rohu (tam kde se většina lidí opíra) prasklo šasi :D

Poslední reklamace proběhla v polským servisu, vypsal jsem jim závady (po 4. větrák a další) a že chci potvrzení neopravitelnosti pro můj obchod, odepsali mi, že ty tři stejný závady (podle nichž vzniká nárok na vracení peněz) se musí uplatnit všechny během jednoho roku, jinak to neplatí. Tak jsem jim tam poslal kopii reklamačního řádu a po třech dnech, teda jakože vypíšou ten doklad, pak se dlouho nic nedělo, tak kouknu jak dlouho to tam maj - 33 dní :lol: Peníze sem teda dostal zpátky, ale msi už nikdy! :D


Tak tak ... Velmi dobre poznam EX600X sam vlastnim a niekolko som ich uz aj opravoval ... teda aj EX610 aj VR610 tusim ...

Tam je taky plech co sa ulomi ked sa uvolnia srobiky ... a nasledne aj plast ... :D :D vetrak je jasny to je smejd .....

A celkovo MSI su najhorsie notebooky ... Momentalne mam GT628X po reklamacii v polsku a som s ich pracou spokojny ... poslal som im dve polky nakolko taktiez v oblasti klbu praskol a okrem toho mal zavadu ventilatora a displeja (komplet prepaleny flakaty divny ) a vsetko dobre opravili akurat 4 gumky su biele a boli cierne :/ ... Ale drzi sa teraz ale to je zato ze som presiel na Asus a MSI je len doma a zapne sa raz za mesiac :D (predtym som mal z MSI GX620X a predtym VR610 a predtym EX610 a predtym EX600-moj prvy msi a do mesiaca mal uz problemy s chladicom )