Stránka 3 z 3

Napsal: 31 pro 2008 00:01
od MaTToS
Ja som si s MSI notebookom uzil svoje a teda hlavne s pristupom a kvalitou servisu ,, hned po kupe bola vadna ramka a kym som to po dvoch mesiacoch odoslal do servisu tak medzitym ventilator zacal nenormalne hulakat tak som reklamoval pamet a vetrak , pamet vymenena vetrak "opraveny" len ho namazali a ticho bol cca. 2 dni pouzivania po servise,
o mesiac a pol odisla zakladna doska tak som reklamoval ze po zapnuti neni obraz na LCD a hlucny vetrak , vymenili dosku a vetrak uz ignorovali a aj ho vratili a rovnako rachotil ako predtym vkuse nenormalne, potom odisiel disk - tak som reklamoval ze pri formatovani skonci v polke na chybe a notebook zamrzne a opetovne hlucny ventilator !! vymenili disk a ventilator nic ,, uzasny vyborny najlepsi servis na svete ... unich asi neplati pravidlo nas zakaznik nas pan , ten chladic s vetrakom za 18 euro musi byt nenormalne nakladny na vymenu hlavne ked si MSI vybere taky noname ze to po tyzdni pouzivania zacne hucat, klepat , piskat a neviem co este ...
Parada tak som dosiel k predajcovi ze po stvrty krat stale hlucny ventilator a to teda uz pistal a rapkal poriadne a zadalsie ze zamrza v biose pri bootovani na MSI logu, predajca mi dal naspet peniaze a povedal nech od MSI sa drzim dalej ,, sa ani necudujem ved ten servis stoji za nieco ....
Ja servisujem fujitsu a ked zakaznik napise ze mu huci vetrak tak ho automaticky objednam lebo viem akej pofidernej kvality su tie vetraciky ale urcite ich nikdy sa nesnazim mazat alebo nieco podobne !!! Ale v pente ho ani raz z troch reklamacii nevymenili za novy !!!
Ked si vyrobca notebookov pre MSI nevie kontrolovat kvalitu komponentov vo vyrobe tak by aspon MSI mohlo zabezpecit kvalitny servis !!!To ze RAMku mi vymenili po skoro styroch tyzdnoch a disk po vyse troch tyzdnoch uz ani nehovorim, ale na druhu stranu dosku som mal vymenenu uz po tyzdni to sa asi v servise niekdo pomylil :twisted:

Re: MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Napsal: 04 led 2009 21:11
od lordgandalf
lordgandalf píše:
lordgandalf píše:Notebook od MSI bych si už nikdy nekoupil.
Po půl roce kdy noťas šlapal relativně v pohodě jsem objevil prasklinku uprostřed horního coveru (kryt v místě web kamery
jen z druhé strany).
Zazálohoval jsem data a šel reklamovat do prodejny. Po 14 dnech se mi ozvaly z autorizovaného servisu MSI (PENTA CZ) s tím, že reklamaci neuznali, ale opravej mi to mimo záruku (za peníze). Mezitím mi ještě chytrý pán (asi technik) vysvětlil jak k té prasklině mohlo dojít. Z principu nebudu platiť za neco co jsem neudělal vlastním zaviněním a hlavně je to ještě v záruce. Z notebookem jsem byl celkem spokojenej, ale kvůli opravdu mizernému servisu bych ho už nikdy nekupoval. Nezdá se mi normální, že po půl roce normálního zacházení se tohle může stát a ještě nenormálnější je přístup "autorizovaného" servisu. jsem nas...nej.



lordgandalf píše:
lordgandalf píše:Epilog: nechal jsem si vypracovat odborný znalecký posudek, který jednoznačně vyzněl v můj prospěch (závěr soudního znalce: "Vylučuji poškození víka chybnou obsluhou"). byl jsem rád, že konečne celou věc uzavřu. poslal jsem tedy notebook zpět do servisu (PENTA) a přiložil znalecký posudek. po třech týdnech se mi ze servisu ozvali s tím, že si taky nechali vypracovat znalecký posudek, cituji "od člověka který nám tohlecto dělá". závěr soudního znalce: "stanovuji, že při standardním zacházení nemůže dojít k poškození víka notebooku".

Takže, cca. 3měsíce jsem svůj notebook neviděl, vložil jsem do toho svůj čas a peníze (znalecký posudek, telefony, benzin), soudní znalec mi dal za pravdu a...

Ještě perlička: při mojí první reklamaci (když závadu neuznali), chtěli za mimozáruční opravu 400,-. teď si za opravu řekli rovných 1.500,- (nahrávám si tel. hovory, takže to mohu doložit)
Asi jsem je nas..al.

Mám ještě ňáké možnosti, co myslíte?

P.S.:
na vánoce budu kupovat přítelkyni notebook.
nevím jaký notas ji koupím, ale vím jaký ji nekoupím (MSI) a to pouze kvůli mizernému servisnímu zastoupení


jsou to zmrdi, jinak to říct neumím..










...Tak si mi vysrala mechanika. Notebook mám rok, z toho tak jednu třetinu běhal po reklamacích. to vydržela hodně dlouho. volám pentu a reklamuji...

Re: MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Napsal: 25 led 2009 11:13
od osoba123
lordgandalf píše:
lordgandalf píše:Notebook od MSI bych si už nikdy nekoupil.
Po půl roce kdy noťas šlapal relativně v pohodě jsem objevil prasklinku uprostřed horního coveru (kryt v místě web kamery
jen z druhé strany).
Zazálohoval jsem data a šel reklamovat do prodejny. Po 14 dnech se mi ozvaly z autorizovaného servisu MSI (PENTA CZ) s tím, že reklamaci neuznali, ale opravej mi to mimo záruku (za peníze). Mezitím mi ještě chytrý pán (asi technik) vysvětlil jak k té prasklině mohlo dojít. Z principu nebudu platiť za neco co jsem neudělal vlastním zaviněním a hlavně je to ještě v záruce. Z notebookem jsem byl celkem spokojenej, ale kvůli opravdu mizernému servisu bych ho už nikdy nekupoval. Nezdá se mi normální, že po půl roce normálního zacházení se tohle může stát a ještě nenormálnější je přístup "autorizovaného" servisu. jsem nas...nej.



Epilog: nechal jsem si vypracovat odborný znalecký posudek, který jednoznačně vyzněl v můj prospěch (závěr soudního znalce: "Vylučuji poškození víka chybnou obsluhou"). byl jsem rád, že konečne celou věc uzavřu. poslal jsem tedy notebook zpět do servisu (PENTA) a přiložil znalecký posudek. po třech týdnech se mi ze servisu ozvali s tím, že si taky nechali vypracovat znalecký posudek, cituji "od člověka který nám tohlecto dělá". závěr soudního znalce: "stanovuji, že při standardním zacházení nemůže dojít k poškození víka notebooku".

Takže, cca. 3měsíce jsem svůj notebook neviděl, vložil jsem do toho svůj čas a peníze (znalecký posudek, telefony, benzin), soudní znalec mi dal za pravdu a...

Ještě perlička: při mojí první reklamaci (když závadu neuznali), chtěli za mimozáruční opravu 400,-. teď si za opravu řekli rovných 1.500,- (nahrávám si tel. hovory, takže to mohu doložit)
Asi jsem je nas..al.

Mám ještě ňáké možnosti, co myslíte?

P.S.:
na vánoce budu kupovat přítelkyni notebook.
nevím jaký notas ji koupím, ale vím jaký ji nekoupím (MSI) a to pouze kvůli mizernému servisnímu zastoupení


jsou to zmrdi, jinak to říct neumím.









neopravený notebook mám teda zpět





No vyjádřil bych se k tomu následovně, Notebooky od MSI jsou parádní ale co se týče bitelnosti tak vyžadují opravdu slušné zacházení a vydrží a pak vydrží na dlouho. S přítelkyní máme oba EX600 na práci a obcas na nejakou tu hru a je to hodne spolehlivej stroj. Ale pred nedavnem jsem se k němu moc šetrně nezachoval a prasknul mi kryt u webky přesně jak tu řešíte. věřim že si za tu prasklinu čeče můžeš sám. šasí displaye je sice paradně tenké ale moc pevné není a schválně si vem před sebe notebook a otvírej a zavírej ho.. a pak to udělěj malinko agresivněji a ejhle... hned ti to rupne.proto ti co mají své ex600 nebo gx.. rozhodne nechávejte na klávesnici takovej ten hadřík proti poškrábání co jste k tomu dostali a při otevírání neberte display palcem v miste webky jinak při jednom agresivnějším otevření čeká stejná prasklina.

Napsal: 25 led 2009 11:30
od polo
Neni to trosku chore ? Maximalne opatrne zaobchadzat , staci len trosku nespravne a znici sa to ? Je to notebook moze ti padnut,niekto ti ho pritlaci v buse a podobne mal by byt stavany nato aby aspon nieco vydrzal...

Napsal: 25 led 2009 11:42
od MaTToS
MSI stym nepocitalo ze to niekdo bude nosit v buse atd., ono sa to ani neda ved ja som mal notebooka okolo 7 mesiacov z coho bol skoro 4 v servise tak kdeze nosit niekam - nehrozi .
Jedna vec je ista - nechcel by som mat MSIcko po zaruke kdo by uz len platil ten servis a hlavne ked sa to rozpadne este vramci zaruky

Re: MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Napsal: 25 led 2009 11:44
od mivlak
osoba123 píše:při otevírání neberte display palcem v miste webky jinak při jednom agresivnějším otevření čeká stejná prasklina
sakra to je, ale kvalitní výrobek... :roll: já takhle otevírám svůj notes už rok a stále drží

Re: MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Napsal: 25 led 2009 12:04
od lordgandalf
osoba123 píše:
lordgandalf píše:
lordgandalf píše:Notebook od MSI bych si už nikdy nekoupil.
Po půl roce kdy noťas šlapal relativně v pohodě jsem objevil prasklinku uprostřed horního coveru (kryt v místě web kamery
jen z druhé strany).
Zazálohoval jsem data a šel reklamovat do prodejny. Po 14 dnech se mi ozvaly z autorizovaného servisu MSI (PENTA CZ) s tím, že reklamaci neuznali, ale opravej mi to mimo záruku (za peníze). Mezitím mi ještě chytrý pán (asi technik) vysvětlil jak k té prasklině mohlo dojít. Z principu nebudu platiť za neco co jsem neudělal vlastním zaviněním a hlavně je to ještě v záruce. Z notebookem jsem byl celkem spokojenej, ale kvůli opravdu mizernému servisu bych ho už nikdy nekupoval. Nezdá se mi normální, že po půl roce normálního zacházení se tohle může stát a ještě nenormálnější je přístup "autorizovaného" servisu. jsem nas...nej.



Epilog: nechal jsem si vypracovat odborný znalecký posudek, který jednoznačně vyzněl v můj prospěch (závěr soudního znalce: "Vylučuji poškození víka chybnou obsluhou"). byl jsem rád, že konečne celou věc uzavřu. poslal jsem tedy notebook zpět do servisu (PENTA) a přiložil znalecký posudek. po třech týdnech se mi ze servisu ozvali s tím, že si taky nechali vypracovat znalecký posudek, cituji "od člověka který nám tohlecto dělá". závěr soudního znalce: "stanovuji, že při standardním zacházení nemůže dojít k poškození víka notebooku".

Takže, cca. 3měsíce jsem svůj notebook neviděl, vložil jsem do toho svůj čas a peníze (znalecký posudek, telefony, benzin), soudní znalec mi dal za pravdu a...

Ještě perlička: při mojí první reklamaci (když závadu neuznali), chtěli za mimozáruční opravu 400,-. teď si za opravu řekli rovných 1.500,- (nahrávám si tel. hovory, takže to mohu doložit)
Asi jsem je nas..al.

Mám ještě ňáké možnosti, co myslíte?

P.S.:
na vánoce budu kupovat přítelkyni notebook.
nevím jaký notas ji koupím, ale vím jaký ji nekoupím (MSI) a to pouze kvůli mizernému servisnímu zastoupení


jsou to zmrdi, jinak to říct neumím.














No vyjádřil bych se k tomu následovně, Notebooky od MSI jsou parádní ale co se týče bitelnosti tak vyžadují opravdu slušné zacházení a vydrží a pak vydrží na dlouho. S přítelkyní máme oba EX600 na práci a obcas na nejakou tu hru a je to hodne spolehlivej stroj. Ale pred nedavnem jsem se k němu moc šetrně nezachoval a prasknul mi kryt u webky přesně jak tu řešíte. věřim že si za tu prasklinu čeče můžeš sám. šasí displaye je sice paradně tenké ale moc pevné není a schválně si vem před sebe notebook a otvírej a zavírej ho.. a pak to udělěj malinko agresivněji a ejhle... hned ti to rupne.proto ti co mají své ex600 nebo gx.. rozhodne nechávejte na klávesnici takovej ten hadřík proti poškrábání co jste k tomu dostali a při otevírání neberte display palcem v miste webky jinak při jednom agresivnějším otevření čeká stejná prasklina.





Já bych se k tomu vyjádřil následovně:

"...Ale pred nedavnem jsem se k němu moc šetrně nezachoval a prasknul mi kryt u webky" - to nené normální, je to notebook a je (nebo by měl být) stavění na NORMÁLNÍ zacházení. Podívej se sem: http://video.google.com/videosearch?q=m ... test&emb=0 (msi notebook test)

Napsal: 26 led 2009 00:06
od alfah4ns
normalni to fakt neni, aby to prasklo pri otvirani, kdyz to otviras v urcitem miste... kdyz kolikrat ctu, jak se opatrne musi nakladat s nekterymi notebooky, tak si pridama, ze se k tomu svemu pak chovam jak prase...

edit:
ja bych to jsets zkusil pres ČOI, popr. soudniho znalce..

Napsal: 11 úno 2009 05:10
od NuSuey
hehe presne tak, moj dellik m1530, uff.. zazil si svoje a predsa na nom neni ani skrabanec, pricom ten moj stary msi ex610 (total shit) - hoci som s nim narabal ako v rukavickach, vyzeral po case shitne, a tie flaky - kde mavas ruky.. no fuj ..

musim pochvalit toto forum, inac by som nedostal rozum a nesiel by som do dellu - teraz si to mozem len pochvalovat

Napsal: 11 úno 2009 13:47
od Michal27
Jo, ale kdyz pak lidem radis, at si sracky typu MSI nekupuji, maji te za zakomplexovaneho blba (tak uz me parkrat nazvali :lol: ). Takze ja uz to resim tak, ze kdo chce kam, pomozme mu tam. To josu porad reci - nove MSI je super, ma lepsi kvalitu. Jenze nikdo nekouka na to, ze servis je stejnej a kdyz se problem objevi, je zakaznik na obtiz a nejsou vubec vstricni.

Napsal: 14 úno 2009 19:23
od PiTRiS
entropy píše:
PiTRiS píše:normáka no :) já se s nima zas lehce pohádal kvuli roční/dvouletý záruce na baterku (prostě budou mi tvrdit že je jen rok a budou...)

no... to ale tvrdili nejspíš správně, zatím jsem neviděla baterku, na kterou by byla záruka dva roky. :roll:


ze zákona je dvouletá záruka na jakoukoliv baterku :) dvouletá záruka neplatí akorát na rychle se kazící produkty, jako jídlo atd, jinak tam žádný vyjímky "na baterky" nejsou. Takže pokud baterka odejde uplně a ne běžnym opotřebením (tj to co si lidi dost často pletou, záruku a živostnost), tak ji pochopitelně mužeš reklamovat ať si tvrdí kdo chce co chce :)

Napsal: 14 úno 2009 19:39
od polo
Tak neviem ale vacsinou je zaruka 1 rok na baterku ako spotrebny tovar...

Napsal: 14 úno 2009 20:14
od PiTRiS
jak řikám, mužou si uvádět co chtěj, ze zákona žádná taková vyjímka neexistuje (pouze to co sem napsal) a je na to běžná 2letá záruka (stejně jako na všechno ostatní "spotřební zboží")... protože zákon (v tomdle případ naštěstí) >>> prodejce/výrobce/servis

Napsal: 14 úno 2009 20:42
od alfah4ns
PiTRiS:
na baterky byva min. 6 mesicu az 1 rok (jak ktery vyrobce), nejen u notebooku, ale i telefony atd, i kdybys se soudil, nevyhrajes to
2 roky uz pomalu hranici s zivotnosti Lithiove baterky