Stránka 21 z 26

jinými slovy

Napsal: 23 led 2011 11:27
od drk22
Jinými slovy zakázku měli tak 2x předraženou, spíše se jim vyplatí polovinu peněz vrátit a poslat to zpět neopravené, než si přidávat práci a opravovat to znova.

MSI FX603-046CS

Napsal: 26 led 2011 12:00
od Redeemer
Máte niekto skúsenosti s týmto notasom? Počul som veľa zlých vecí o FX600kách ale zas aj veľa chál.. takže by som chcel vedieť názor niekoho kto ho má alebo sa s ním stretol... hlavne konštrukčne by ma to zaujímalo keďže na to bola väčšina sťažností .. pukanie, praskanie a klávesnica....

Napsal: 30 led 2011 20:04
od standawrc
Tak musím napsat jak to dopadlo s notebookem MSI .
U Firmy ABAX Čip se u nich nemění - neumí to . Mění celý desky záruku mi po tahanicích uznaly a z 5544 kč z první opravy vrátili 3228 kč co stála G.K . a notebook mi poslali domů neopravený . Zítra jde jinam na opravu.
zivan / drk22 - měli pravdu

http://www.alza.sk/msi-megabook-ex600x-074cz-d83818.htm
http://console-forum.net/archive/index.php/t-87159.html ve Hlavní rysech to někdo píše o G .K,

měl by mít -- samostatná grafická karta nVIDIA GeForce 8400M-G s 256MB VRAM
pokud vám to něco řekne a mě lajcky vysvětlí , zdali je na desce nebo ne a jak se mění .
.
Poslení dopis od servisu
Dostal jsem požadovaný právní rozbor, ze kterého vyplývá, že údaje uváděné Ve vašem mailu z 14.1.jsou přesné a
i když rozhodnutí správního soudu není pro ostatní soudy závazné, je nutné je brát v potaz neboť k němu mohou přihlížet.
Nabízí se ještě polemika s tímto rozhodnutím,protože spousta náhradních dílů je spotřební povahy a dva roky prostě nevydrží
ale to je již jiná kapitola
V každém případě Vám ještě jednou děkuji za Vaše informace a jak jsem zjistil, tak kolegyně Vám již zaslala dobropis na
vadnou součástku, neboť reklamaci tímto uznáváme.

DĚKUJI moc vám za rady zde na foru .

pokud

Napsal: 30 led 2011 23:37
od drk22
Pokud je mi známo tak ABAX přepájet čip na desce umí. Minimálně to jednou pro mě dělali.
Laicky řečeno, nedělá se to ručně, je na to stroj. A výsledek takové opravy bohužel není 100% (oni zami uváděli 90% úspěšnost), takže chápu že se jim do toho podruhé nexce...

Napsal: 31 led 2011 20:43
od standawrc
a v jaký cenovým stropu ses pohyboval . Jinak podle nich mi měli měnit jen G.K. a osobně napsali , že čip nedělají . Jinak za 5500 kč by byla výměna čipu pěkně drahá včetně práce , když to jinde přepájení čipu mašinou dělají za 2000 kč s DPH. Uvidíme co mi řekne nový servis ař to rozebere , co tam vlastně opravovaly za ty peníze.

Napsal: 31 led 2011 21:59
od drk22
Chtěli 2,5k za "opravu desky" a asi 3k za nový gr. chip. (+ asi 200 za dopravu tam a z5). Moje chyba byla, ze jsem jim vyplnil do dotazníku kolik peněz jsem ochoten maximálně zaplatit, čehož téměř bezezbytku využili...

Napsal: 01 úno 2011 15:48
od standawrc
takže taky 5500 kč jestli tomu rozumím . Zde ČIP snad dělají za 2000 kč i s DPH . http://www.nemecek.cz/pocitacovy-servis ... ati-nvidia

Napsal: 04 úno 2011 15:56
od FIldas12
tak nevim nevim mam ci nemam zakoupit MSI FX600-244CS
Koukam,ze ty fx 600 jsou dost poruchovy
Spoluzak ho ma dva mesice a zatim nema problemy
Mam od MSI jen webku a spokojenost ale notas chci,potrebuju Msi vypadal solidne,ale po xx negativnich komentari me to zacalo lamat hlavou

Napsal: 05 úno 2011 14:11
od standawrc
nelámej si hlavu . Notas se ti rozbije i u jiné firmy . Pokud se podíváš na jinýho výrobce tak je to to samí všude je něco. Zkrátka mít jen štěstí.

no

Napsal: 06 úno 2011 10:28
od drk22
No mít štěstí + nekupovat ty podezřele nejlevnější krámy :0)

Napsal: 10 úno 2011 13:48
od Phillda
S MSI jsem celkem dosti spokojen.. Mam Notas Gx633 a zatím jsem měl jednu opravu a to ještě by se dalo říct že to bylo mojím zaviněním, jelikož jsem s notasem někde ťuk nul a praskl plast u pantu.. Vyměnili mi celou zadní stranu vramci zaruky, takže spokojenost.. :-) zatím..

Napsal: 12 úno 2011 15:29
od patricius
MSI GX633

1. reklamácia
* výmena ram (zrejme iba 1 modulu)
* výmena cpu ventilátora

2. reklamácia
* výmena základnej dosky
* výmena MXM VGA karty
* výmena cpu ventilátora

3. reklamácia
* výmena LCD panela
* výmena optickej mechaniky
* výmena hdd (chyba na ňom bola spôsobená mojím zavinením)

4. reklamácia
* v pondelok 14.2.2011 ho posielam do Poľska znovu :evil:

Tri reklamácia do prvého roka záruky. Dúfam, že v tej poslednej mi príde len mail o vystavení dobropisu. Každá reklamácia vyriešená v rámci záruky to beriem ako plus. Všetky ostatné nervy, zabitý čas riešením problémov ktoré ani servis neodstránil veľké mínus.

Pri každej reklamácii takmer to isté (BSOD alebo obrazovka zostane (červená, modrá, fialová.. akákoľvek farba čo vás napadne a notebook treba na tvrdo vypnúť - 5-10 sekúnd tlačidlo zapínania)

MSI už nie. "Adrenalínových športov s týmto modelom bolo až dosť :D "

Asi sa vyberiem cestou toshiba | asus | lenovo.

Napsal: 12 úno 2011 18:53
od swarm
O ten dobropis si musíš požádat ty sám, když to posíláš (odstoupení od smlouvy). Sami od sebe ti to zas jen opraví, protože to je standardní postup.

Napsal: 12 úno 2011 20:20
od patricius
V tomto dokumente nepíšu, že ja musím žiadosti o dobropis.

http://cz.msi.eu/servis/servis.pdf

Ale pre všetky prípady im pribalím žiadosť ako prílohu.

když

Napsal: 12 úno 2011 22:29
od drk22
Když tak čtu ten výčet poruch tak jsem si vzpomněl na Mr. Beana, jak šel kolem prodejny televizorů. :0)
Podle popisu ti vyměnily praktický celý počítač. jinak na odstoupení od smlouvy sice máš zřejmě nárok, ale musíš o něj skutečně sám požádat.