MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

notebooky MSI a vše kolem nich
lordgandalf
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008 15:58

MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Příspěvekod lordgandalf » 30 črc 2008 16:25

Notebook od MSI bych si už nikdy nekoupil.
Po půl roce kdy noťas šlapal relativně v pohodě jsem objevil prasklinku uprostřed horního coveru (kryt v místě web kamery
jen z druhé strany).
Zazálohoval jsem data a šel reklamovat do prodejny. Po 14 dnech se mi ozvaly z autorizovaného servisu MSI (PENTA CZ) s tím, že reklamaci neuznali, ale opravej mi to mimo záruku (za peníze). Mezitím mi ještě chytrý pán (asi technik) vysvětlil jak k té prasklině mohlo dojít. Z principu nebudu platiť za neco co jsem neudělal vlastním zaviněním a hlavně je to ještě v záruce. Z notebookem jsem byl celkem spokojenej, ale kvůli opravdu mizernému servisu bych ho už nikdy nekupoval. Nezdá se mi normální, že po půl roce normálního zacházení se tohle může stát a ještě nenormálnější je přístup "autorizovaného" servisu. jsem nas...nej.

NeoPlex
guru
Příspěvky: 557
Registrován: 13 úno 2007 23:35

Příspěvekod NeoPlex » 30 črc 2008 20:37

kolik si rekli za opravu? btw muzes sem hodit foto, jak ta prasklina vypada? docela by me to zajimalo
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 30 črc 2008 20:53

Můžeš si zkusit nechat vypracovat nezávislý znalecký posudek a zkusit rozhodčí řízení. A taky by mě zajímalo co si řekli za opravu.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

cry_more

Příspěvekod cry_more » 30 črc 2008 21:08

Ja by som dal spravit uz spominany znalecky posudok - mam s tym dobre skusenosti. OT: Kupil som si znackove tenisky a po polroku normalneho pouzivania sa mi zacala trhat ta koza alebo co to bolo. V predajni mi povedali, ze reklamaciu mi neuznaju.Ja nasraty - pretoze to nebolo zapricinene mnou ale chybou materialu som dal spravit znalecky posudok. Dopadlo to tak, ze predajca mi musel vyplatit: cestu, telefonaty,peniaze za chybny tovar,peniaze za posudok + ostal mi povodny tovar, ktory som dal este opravit a hodnu chvilu sluzil. Trosku OT ,ale chcel som tym iba povedat ak je to podla teba chybou materialu tak sa bi za svoje spotrebitelske prava.

lordgandalf
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008 15:58

Příspěvekod lordgandalf » 30 črc 2008 21:43

NeoPlex píše:kolik si rekli za opravu? btw muzes sem hodit foto, jak ta prasklina vypada? docela by me to zajimalo


Chlapi, noťas posílaj zpět na prodejnu. Takže za 3-4 dni ho budu mít. Prasklinu vyfotím a hodím to sem. chtěli za to 600,- a po chvíli to bylo za 400,-. De o pricip, nedám jim nic...

NeoPlex
guru
Příspěvky: 557
Registrován: 13 úno 2007 23:35

Příspěvekod NeoPlex » 30 črc 2008 21:56

to zas neni mnoho... ale obavam se, ze tohle by mela byt zarucni oprava a ze si tam jen nejakej technik chtel privydelat penize.. je to cele kvuli tomu, ze MSI tu nema primo svuj servis a jako autorizovany servis prave funguje eshop Penta.cz :-/ co sem daval notas HP s prasklym kloubem do servisu, tak se nezeptali ani na pul slova a do mesice byl notas opraven, ale je fakt, ze ten notas sel primo na pobocku HP a od nich do polska do hlavni centraly HPcka... zadnej autorizovanej obchod a jine zveriny.
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler

polo

Příspěvekod polo » 30 črc 2008 22:46

3-4 dni to nesie niekto na kole alebo co ? Ved za ten cas by mali mat celu reklamciu aj s dopravou ...

Kazdopadne to ze klesli cenou je strasne divne nedal by som im nic ani nahodov...

lordgandalf
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008 15:58

Příspěvekod lordgandalf » 05 srp 2008 21:07

polo píše:3-4 dni to nesie niekto na kole alebo co ? Ved za ten cas by mali mat celu reklamciu aj s dopravou ...

Kazdopadne to ze klesli cenou je strasne divne nedal by som im nic ani nahodov...



Tak je to šest dní po tom co mi řekli, že mi notebook posílaj ze servisu a pořád nic. To je servis. A to jsem z Prahy. Neumím si představit, že by sem byl třebas ze Slovenska.

m.rasin
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 05 črc 2007 12:15

Příspěvekod m.rasin » 06 srp 2008 14:39

Mě to taky luplo nahoře nad webkou zezadu u GX600 po 3/4 roce, má prostě měkký víko, který se uprostřed prohýbá. Říkal sem si, že se zeptám v servisu, akorát na ně chce jít trochu vostřeji. Nejsem zvědavej na to, až mi to praskne až k logu a nakonec se to celý rozpadne. Pak sem dám fotku.

lordgandalf
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008 15:58

Příspěvekod lordgandalf » 17 srp 2008 21:43

NeoPlex píše:kolik si rekli za opravu? btw muzes sem hodit foto, jak ta prasklina vypada? docela by me to zajimalo



Tady jsou fotky. Celá "reklamace" trvala 21. dní.

http://imzhosting.com/viewer.php?file=y ... lyb2tk.jpg
http://imzhosting.com/viewer.php?file=g ... 8figs2.jpg
http://imzhosting.com/viewer.php?file=r ... kz3a5j.jpg
http://imzhosting.com/viewer.php?file=b ... 07u08v.jpg
MSI EX600X-074CZ/ C2D T5250/ 15.4" WXGA/ 2GB/ N8400 256MB/ 160GB 5.4k/ DVD±RW/ WF/ BT/ CAM

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 18 srp 2008 00:01

je zajimave ze ja setrny k tomu moc nejsem nosim v baglu a nic neruplo
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

NeoPlex
guru
Příspěvky: 557
Registrován: 13 úno 2007 23:35

Příspěvekod NeoPlex » 18 srp 2008 12:07

to mas kus od kusu... ja zase videl rozlezlej/kruplej kloub u HP a vim, ze tenrakt se s tim notasem taky zachazelo velice dobre.
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler

lordgandalf
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 30 črc 2008 15:58

Re: MSI EX600X-074CZ - SKVĚLÝ SERVIS, POZOR !!!

Příspěvekod lordgandalf » 20 říj 2008 00:47

lordgandalf píše:Notebook od MSI bych si už nikdy nekoupil.
Po půl roce kdy noťas šlapal relativně v pohodě jsem objevil prasklinku uprostřed horního coveru (kryt v místě web kamery
jen z druhé strany).
Zazálohoval jsem data a šel reklamovat do prodejny. Po 14 dnech se mi ozvaly z autorizovaného servisu MSI (PENTA CZ) s tím, že reklamaci neuznali, ale opravej mi to mimo záruku (za peníze). Mezitím mi ještě chytrý pán (asi technik) vysvětlil jak k té prasklině mohlo dojít. Z principu nebudu platiť za neco co jsem neudělal vlastním zaviněním a hlavně je to ještě v záruce. Z notebookem jsem byl celkem spokojenej, ale kvůli opravdu mizernému servisu bych ho už nikdy nekupoval. Nezdá se mi normální, že po půl roce normálního zacházení se tohle může stát a ještě nenormálnější je přístup "autorizovaného" servisu. jsem nas...nej.



Epilog: nechal jsem si vypracovat odborný znalecký posudek, který jednoznačně vyzněl v můj prospěch (závěr soudního znalce: "Vylučuji poškození víka chybnou obsluhou"). byl jsem rád, že konečne celou věc uzavřu. poslal jsem tedy notebook zpět do servisu (PENTA) a přiložil znalecký posudek. po třech týdnech se mi ze servisu ozvali s tím, že si taky nechali vypracovat znalecký posudek, cituji "od člověka který nám tohlecto dělá". závěr soudního znalce: "stanovuji, že při standardním zacházení nemůže dojít k poškození víka notebooku".

Takže, cca. 3měsíce jsem svůj notebook neviděl, vložil jsem do toho svůj čas a peníze (znalecký posudek, telefony, benzin), soudní znalec mi dal za pravdu a...

Ještě perlička: při mojí první reklamaci (když závadu neuznali), chtěli za mimozáruční opravu 400,-. teď si za opravu řekli rovných 1.500,- (nahrávám si tel. hovory, takže to mohu doložit)
Asi jsem je nas..al.

Mám ještě ňáké možnosti, co myslíte?

P.S.:
na vánoce budu kupovat přítelkyni notebook.
nevím jaký notas ji koupím, ale vím jaký ji nekoupím (MSI) a to pouze kvůli mizernému servisnímu zastoupení


jsou to zmrdi, jinak to říct neumím.









neopravený notebook mám teda zpět
MSI EX600X-074CZ/ C2D T5250/ 15.4" WXGA/ 2GB/ N8400 256MB/ 160GB 5.4k/ DVD±RW/ WF/ BT/ CAM

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 20 říj 2008 10:26

Dej to k soudu. Myslim, že jsou k těmto věcem určena určitá zrychlená řízení a v podobných případech fungují relativně rychle. Pokud si seš jistý, tak jsi to měl k soudu dát hned, jak sis udělal ten posudek. Oni to jsou pičusové a budou se s tebou přít do nekonečna.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Holubrider
píše často
Příspěvky: 109
Registrován: 27 zář 2007 12:31

Příspěvekod Holubrider » 20 říj 2008 14:23

Docela by mě zajimalo jestli se takhle chova msi i v jinejch zemich,nebo jestli se jebe se zakaznikama jen tady.Oni by si přece měli taky hlidat kdo jim to servisuje a prodava.Značku MSI sem do doby kdy sem si koupul notebook prakticky neznal ani mě nijak neoslnila,a musim řic že po tom co du parkrat za měsic na todle forum a vidim co se tu řeší tak se mi skoro zvedá husí kuže,už bych si od nich nikdy nic nekoupil.


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů