Gx610 - reklamace, chladící podložka

notebooky MSI a vše kolem nich
Kapslok
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 29 zář 2008 18:40

Gx610 - reklamace, chladící podložka

Příspěvekod Kapslok » 09 led 2009 11:38

Tak jsem po třech mesících Gx610 vyreklamoval (chrčivý větráček). Dokonce mi jej poslali bez problémů do Německa. Jen mám strach, aby ten větrák nezačal znovu chrastit. Při zátěži docela fičí a mám strach, aby neodešli znova ložiska. Má někdo s tímhle zkušenosti? Vrátilo se vrčení nebo je vše v pořádku? Nemusím se bát zapařit na něm nějakou gamesku? Ptám se, protože mi musí dalších sedm měsíců vydržet. Teploty se mi zdaji normální (CPU v klidu okolo 50). Pomůže případně nějaká chladící podložka, která by větráku mohla ulehčit?

No, a ještě jedna věc. Po týdnu jsem se odvážil zkusit i nějaké novější hry a třeba v Bioschoku mi furt padá počet snímků za sekundu. Jde to plynule, hlavně na začátku, ale po chvíli se to hrozně spomalí. Mám pocit, že jsem i na začátku měl podobné prblémy s Bioschokem a to samý dělal i Mass Effect na plný detaily (pomohlo snížení Textur na medium). Někde jsem čet, že to samí to někomu dělalo u všech novejch her. Já teda bych si jednou na tom zahrál třeba Fallout, tak jestli se mám připravit na podobné problémy s kolísavostí FPS (patrně důsledek přehřívání). Světe div, projevuje se to i WoWku a to v outlandech v náročnějších lokacích. Furt přemýšlím o chladící podložce, protože mám pocit, že to chlazení není vyřešeno příliš šalamounsky.

Jinak s tou reklamcí jsem musel do Čech a přes vánoce mi to spravili, ale když jsem se ptal v jedný firmě v Německu, tak prej stačí zavolat do MSI. Konkrétně by mělo být servisní centrum ve Frankfurtu. Frčelo to jak vrtačka, tak jsem to musel mít furt v úsporným režimu, větrák se točil jen na minimum. No, vydrželo to 2,5 měsíce, ale byl to opruz (s tím vrčením a cvaakáním).
Naposledy upravil(a) Kapslok dne 18 led 2009 12:19, celkem upraveno 1 x.

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 09 led 2009 14:24

Vrátilo , po rovnakom case ako po kupe takze umna mesiac -
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

pcmaster
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 18 led 2009 01:25

Příspěvekod pcmaster » 18 led 2009 01:29

Chalani, ako ste to reklamovali? Tiez mojmu vetraku preskocilo, akoby bol vyoseny (nema to nic so zatazou a prehrievanim).
Ja som ho kupil v Alze v Prahe, kde normalne studujem, ale teraz som na rok na juhu Svedska a nikde blizko, ani v Dansku, nie je autorizovany servis... hlavne nemam cas sa tam drbat...

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 18 led 2009 01:37

normalne napis do MSIcka mail , adresa supportu niekde na ich strankach bude, a snimi sa uz dohodnes dalej poslu ti kuriera ktory zobere notebooka do nemecka na opravu -
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů