Stránka 1 z 1

Gx610 - reklamace, chladící podložka

Napsal: 09 led 2009 11:38
od Kapslok
Tak jsem po třech mesících Gx610 vyreklamoval (chrčivý větráček). Dokonce mi jej poslali bez problémů do Německa. Jen mám strach, aby ten větrák nezačal znovu chrastit. Při zátěži docela fičí a mám strach, aby neodešli znova ložiska. Má někdo s tímhle zkušenosti? Vrátilo se vrčení nebo je vše v pořádku? Nemusím se bát zapařit na něm nějakou gamesku? Ptám se, protože mi musí dalších sedm měsíců vydržet. Teploty se mi zdaji normální (CPU v klidu okolo 50). Pomůže případně nějaká chladící podložka, která by větráku mohla ulehčit?

No, a ještě jedna věc. Po týdnu jsem se odvážil zkusit i nějaké novější hry a třeba v Bioschoku mi furt padá počet snímků za sekundu. Jde to plynule, hlavně na začátku, ale po chvíli se to hrozně spomalí. Mám pocit, že jsem i na začátku měl podobné prblémy s Bioschokem a to samý dělal i Mass Effect na plný detaily (pomohlo snížení Textur na medium). Někde jsem čet, že to samí to někomu dělalo u všech novejch her. Já teda bych si jednou na tom zahrál třeba Fallout, tak jestli se mám připravit na podobné problémy s kolísavostí FPS (patrně důsledek přehřívání). Světe div, projevuje se to i WoWku a to v outlandech v náročnějších lokacích. Furt přemýšlím o chladící podložce, protože mám pocit, že to chlazení není vyřešeno příliš šalamounsky.

Jinak s tou reklamcí jsem musel do Čech a přes vánoce mi to spravili, ale když jsem se ptal v jedný firmě v Německu, tak prej stačí zavolat do MSI. Konkrétně by mělo být servisní centrum ve Frankfurtu. Frčelo to jak vrtačka, tak jsem to musel mít furt v úsporným režimu, větrák se točil jen na minimum. No, vydrželo to 2,5 měsíce, ale byl to opruz (s tím vrčením a cvaakáním).

Napsal: 09 led 2009 14:24
od MaTToS
Vrátilo , po rovnakom case ako po kupe takze umna mesiac -

Napsal: 18 led 2009 01:29
od pcmaster
Chalani, ako ste to reklamovali? Tiez mojmu vetraku preskocilo, akoby bol vyoseny (nema to nic so zatazou a prehrievanim).
Ja som ho kupil v Alze v Prahe, kde normalne studujem, ale teraz som na rok na juhu Svedska a nikde blizko, ani v Dansku, nie je autorizovany servis... hlavne nemam cas sa tam drbat...

Napsal: 18 led 2009 01:37
od MaTToS
normalne napis do MSIcka mail , adresa supportu niekde na ich strankach bude, a snimi sa uz dohodnes dalej poslu ti kuriera ktory zobere notebooka do nemecka na opravu -