Stránka 1 z 1
jak dopadl servis mého EX610
Napsal: 19 bře 2009 12:05
od Iroc
Ahoj všem
tak se mi skoro po měsící vrátil notebook zpět z penty výměna ventilátoru atd..
jal jsem se tedy instalovat system
a jaké bylo mé překvapení bez systému notebook šlapě a teplota je v normálu.
Jakmile ale založím cd s instalací notebook se roztopí po cca 5ti minutách tak že se vypne neb se přehřeje. předpokládám že cpu má tepelnou pojistku proti zničení přehřátím.
Teplota je tak vyská že se na výstupu vzdchu nedá udržet prst déle jak dvě minuty.
Jsem trochu z klamaný z přílišného očekávání.
Kde se stala chyba
Napsal: 19 bře 2009 12:17
od swarm
Může to být cokoli. Při instalaci OS (platí jen pro Windows) není zaveden ACPI ovladač, takže neběží žádné úsporné funkce. V servisu možná zapomněli dát mezi chladič a CPU teplovodivou pastu. Nebo někde něco u chladiče nedošroubovaly. Možné je všechno, ale i tak je to pro ně trochu ostuda.
Napsal: 19 bře 2009 14:33
od Iroc
to si nemyslím že je to záležitostí nějakého ovaladače neb když byl notebook ještě před reklamací fungoval normálně. Zkoušel jsem to několikrát jakmile jsem začal s formátem disku nebo s instalací systému tak to kleklo zkusil jsem to třikrát apak už jsem to vzdal dokonce jsem i snížil v místnosti teplotu z 23 na 20 stupňů celsia a ani to nepomohlo. 3koda že tu nemám suchý led
). zítra holt poputuje do servisu Penta a doufám že pokud na něm budou měnit pastu nebo upravovat chlazení tak že si to otestují a dají si na tom záležet. nechápu jakto že si to neověří při zátěži že funguje vše správně. Předpokládám že CPU AMD má tepelnou ochranu a že vydrželo.
Napsal: 19 bře 2009 18:03
od MaTToS
daj dole spodny kryt a dotiahni chladic alebo zapoj ventilator couz hold stane sa aj odbornikovi -
Napsal: 20 bře 2009 14:28
od Iroc
ne ne nebudu se v tom vrtat byť jsem z IT branže. Dnes odfrčel zpět do penty. tak na něj budu nejspíš čekat celej měsíc. Pokud je v záruce tak ho tam budu posílat tak dlouho jak se bude s.... je to pro mě dost nepříjemné neb jsem na práci na notu odkázán. tak prozatím týrám služebního della
Ale na něm si prd nainstaluju ne IT směrnice to zakazují a je to bloklé.
Tak nezbývá než čekat a čekat
Napsal: 20 bře 2009 14:33
od Michal27
Aspon si priste koupis poradnej notas a ne MSI, ktere je tak maximalne jako radobyherni a postradatelny nout.. Pokud to potrebujes na kazdodenni praci, je servis NBD za par tisic navrch k nezaplaceni..
Napsal: 16 kvě 2009 12:06
od ac_witness
Mně odešel větráček hned dva týdny po koupi, ale Penta zamakala a opravila to na počkání a od té doby pohoda. Praskly panty, ale to je normální u téhle šasi, tak to dalo 3 týdny v servisu. Kvalita nic moc, ale pracuji na něm denně a dávám mu zabrat. Vyhovuje. Jednoduchost u tohodle MSI má něco do sebe.
Napsal: 16 kvě 2009 12:10
od polo
3 týdny v servisu ? To by som nechel ani nahodov ani ked som reklamoval asus to nikdi netrvalo viac ako 4 dni a to to slo na Ostravu do Ciech...
Teraz reklamovat nieco s NBD tak to mam nanajvys za 3 dni
(ked nahodv nemaju nahradny diel na sklade)
Inac hned na vrchu je vlakno venovane spokojenosti s MSI notebookmi a servisem co tak to pisat tam nech je to pekne po hromade
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=13327