Stránka 1 z 1

VR610X - opět větrák

Napsal: 05 říj 2009 19:20
od kubax13
Zdravím, vím, že už to tady bylo stokrát - větrák u tohodle krámu už opět chrčí, poslal bych ho na reklamaci, jenže minule ho tam měli měsíc (reklamoval jsem to přímo v Mironetu, kde jsem kompa kupoval) a já ho teď potřebuju ve škole. 1) Kdybych kompa rozdělal, přijdu o záruku? 2) Kdybych vyndal větrák a někam s ním zašel, sehnali by mně kompatibilní? Jestli ano, kde? Do konce záruční lhůty mám ještě asi půl roku, ale klidně bych to risknul, beztak si pak ten větrák budu muset měnit sám :D. Dík za rady.

Napsal: 05 říj 2009 20:18
od MaTToS
rozobratim zaruku nestracas, ale dost pochybujem ze by ti niekdo zohnal kompatibilny ventilator ...
jedine servis, hold kupil si MSI

Napsal: 08 říj 2009 18:20
od Tziky
Ne koupil MSi ale koupil VR.....

Hm??

Jinak určo servis :(

Napsal: 10 říj 2009 10:55
od drk22
Kdyz se mrknes poo netu, tak zjistis ze nezarucni servis MSI dela v CR i nekolik jinych firem nez penta. Kontaktoval bych se, jestli by neprodali vetrak zvlast, pripadne se s nima zkusil domluvit na osobni navsteve a vymene za prachy (pokud by meli nekde pobliz sidlo). Podle českeho zakona zaruku nestracis, ale zakon je jedna vec a jeho vymahani pak druha...
Pak jeste zalezi jak moc jsi zrucny, nekdy se vyplati (z hlediska casu) veci, ktere jdou, provest sam.
Patri mezi ne vymeny nekterych dilu, ci vycisteni zaneseneho chladice. Ja osobne si napriklad nedovedu predstavit posilat NB na mesic na reklamaci a raci bych vzal sady naradi a a pohledal nahradni reseni, pripadne si zahral na kutila a zkusil vymenit jen ten vetrak za neco se skuytecnymi lozisky (pasivy ani heatpipe se neopotrebovavaji). Ale na druhou stranu, pokud se takto musis ptat, tak se da predpokladat spise vhodnost toho servisu :0(

Napsal: 17 říj 2009 15:24
od genius
mozna zkusit reklamovat primo v autorizovaném servisu a nedavat to do Mironetu. to by mohlo připadnou opravu také urychlit