MSI GX620X - nový hdd

notebooky MSI a vše kolem nich
iksdefm
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 11 bře 2009 00:51

MSI GX620X - nový hdd

Příspěvekod iksdefm » 16 říj 2009 21:15

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat,
jelikož absolutně nevím,
neorientuji se,
kde si mohu koupit nový hdd do tohoto typu ntb ?

Jelikož jsem někde ztratil účtenku,
na reklamaci to tedy nepošlu, by mě vyfakovali kreténi od MSI,
5 měsícu a celý hdd odešel.

Poprosím o přesné linky.

Děkuji

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 16 říj 2009 21:58

k reklamacii nepotrebujes uctenku, zavolaj do servisu MSI a nadiktuj im seriove cislo , overia ti ci je v zaruke a ak ano tak by ti mali poslat aj bezplatne kuriera ktory notebook zobere do servisu ak ho nemas niekde v okoli bydliska a pod., taktiez po oprave ti ho vrati,
myslim si ze to nieje tak stary notebook aby bol pozaruke, takze len najdi servis a zavolaj si tam, seriove cislo najdes na krabicy alebo pod baterkou prip. na spodnej strane notebooku malo by vyzerat takto :

GX620X-012CZK08090000123 proste zhruba taketo volaco hladaj a to potom nadiktuj aj servisu -
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

genius
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 22 zář 2009 07:03

Příspěvekod genius » 17 říj 2009 15:17

zavolej si na infolinku 800 10 10 10 a oni ti reknou co a jak s reklamaci a ze nemas uctenku nerikej staci seriové číslo :twisted:

Silly

servis

Příspěvekod Silly » 17 říj 2009 21:25

zdravim, reklamoval som notebook kvoli harddisku... bol som ho osobne predat do swiss servisneho strediska v bratislave, kde si odomna vyziadala fakturu o zaplateni. swisshp.sk je autorizovany servis znacky MSI... klikni na web, v kontaktoch najdes telefonne cislo a isto ti ochotne poradia co v pripade ak nemas doklad o zaplateni... tiez je dolezite seriove cislo, podla toho ti urcia zaruku... neboj sa tam zavolat...

iksdefm
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 11 bře 2009 00:51

Příspěvekod iksdefm » 17 říj 2009 22:08

genius: Zkusím.
Silly: Určitě budu volat na slovenské číslo.

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 18 říj 2009 22:24

od jakeho obchdou si to kupoval na nekterych webech se daji faktury znovu vytsknout
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55

Silly

slovensko

Příspěvekod Silly » 23 říj 2009 12:55

iksdefm: ty mozno nie, ale ostatni zo slovenska, co maju podobny problem, urcite ano... Smile)

iksdefm
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 11 bře 2009 00:51

Příspěvekod iksdefm » 23 říj 2009 17:33

kasper: Mironet"."cz

EDIT:
Takže chci poděkovat všem, kteří se aktivně zapojili do této témy.
Dnes jsem si otipoval heslo na mironet, vytiskl potřebné materiály,
zvedl telefon zavolal na 800101010, chytl příjemného operátora.
Který nechtěl ani seriové číslo nic.

Již zítra si človíček z PPL přijede pro můj ntb.
Ještě jednou děkuji.


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 hostů